GRZECHHH Zgłoś #41 Napisano 25 Lutego 2013 nr tego zestawu na zdjęciach to AUTOFREN D4468. Potwierdzam co piszą koledzy, przydatne są: - szczypce Segera do zacisków: http://www.narzedzia.interparts.pl/produkt,5445,specjalistyczne_szczypce_do_pierscieni_segera_zaciskow_hamulcowych_tyl - zestaw do cofania tłoczków: http://www.24narzedzia.pl/yt0611-zestaw-do-naprawy-tloczkow-hamulcowych-p-395.html oczywiście można znaleźć coś tańszego lub poradzić sobie czymś zastępczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #42 Napisano 25 Lutego 2013 Przerabiałem wyciek z dźwigni ręcznego w ubiegłe wakacje. zestaw z nowymi tłoczkami, butelka G12 i smar do tłoczków - jest git. U mnie dodatkowo był problem z trzymającymi tylnymi hamulcami i słabym ręcznym. Regeneracja zacisków zajęła mi cały dzień, ale od tej pory wycieków brak i ręczny brzytwa. przydał się dremelek z małymi końcówkami czyszczącymi do wyskubania utlenionego aluminium zacisków. W/g mnie podstawa przy tej operacji to dokładne oczyszczenie odlewu zacisku. może się okazać że odlew ma za wielkie wżery i wtedy cała robota na nic... generalnie - regeneracja zacisku to jednokrotna robota, jak znowu zacznie cieknąć, to trzeba patrzeć za nowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #43 Napisano 26 Lutego 2013 (edytowane) Koledzy u mnie poszła podkładka aluminiowa zrobila się ściecha czyli wyżarło po wymianie na miedzianą ze sklepu rolniczego i dolaniu płynu hamulcowego jest git :: Edytowane 26 Lutego 2013 przez natalia18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #44 Napisano 26 Lutego 2013 Koledzy u mnie poszła podkładka aluminiowa zrobila się ściecha czyli wyżarło po wymianie na miedzianą ze sklepu rolniczego i dolaniu płynu hamulcowego jest git :: Miałem dokładnie to samo wczoraj rano. 2 nowe podkladki miedziane i jest git. Tylko mnie nie poinformował że nie mam płynu w zbiorniczku i miałem zonka na pierwszym skrzyżowaniu, później hamował, tylko powoli schodził pedał przy hamowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1988 Zgłoś #45 Napisano 1 Marca 2013 [ATTACH=CONFIG]97642[/ATTACH]Jasne ,że można . Jeśli po rozebraniu wszystko jest w porządku , to wymień tylko tę uszczelkę . Jest ona wielkości 10 groszy . Co do kupna, to najlepiej iść do sklepu , i niech sprzedający otworzy zestaw naprawczy i dobierze tylko tą małą uszczelkę . Oczywiście do układów hamulcowych. Powinno być tanio . Rozebrałem i właśnie ta uszczelka którą wskazałeś strzałką była zużyta, wymieniłem wszystkie uszczelki i jest super sucho dziękuje za porady , były bardzo pomocne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #46 Napisano 21 Kwietnia 2013 witam panowie ja mam wyciek płynu hamulcowego ale przez korek wlewu płynu do zbiorniczka dzieje się tak iż po usunięciu płynu ze zbiorniczka do momentu pojawienia się dna sitka po kilku dniach jazdy znów jest widoczny jego nadmiar w postaci wypływu na zewnątrz co tu jest grane może ktoś wie,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #47 Napisano 21 Kwietnia 2013 witam panowie ja mam wyciek płynu hamulcowego ale przez korek wlewu płynu do zbiorniczka dzieje się tak iż po usunięciu płynu ze zbiorniczka do momentu pojawienia się dna sitka po kilku dniach jazdy znów jest widoczny jego nadmiar w postaci wypływu na zewnątrz co tu jest grane może ktoś wie,pozdrawiam podpinam się do pytania;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianalex Zgłoś #48 Napisano 22 Lutego 2017 (edytowane) U mnie też cieknie z tej śruby ( dokladniej ze starych podkladek ) która trzyma w zacisku hamulcowym przewód elastyczny i tu mam pytanie co zrobic zeby nie ucieklo za duzo plynu? bo niby jest troche problem z wyjeciem tej sruby a nie chce zeby non stop plyn sie sączył gdy bede tam dlubal. Słyszalem ze po odkreceniu tej sruby trzeba wcisnac pedal hamulca i tak go zablokowac o kierownice, wtedy pojdzie troche plynu po wcisnieciu ale dalej nie bedzie lecial juz plyn. Czy ktos juz tak robil? Edytowane 22 Lutego 2017 przez adrianalex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #49 Napisano 22 Lutego 2017 Koszt podkładki ok 50 gr. wymiana 0 zł oraz odpowietrz koło. TO hamulce więc nie testuj ! Taką podkładkę dostaniesz tylko w zestawie z przewodem ale gdy odzyskasz starą to śmiało dokupisz ją w żelaznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianalex Zgłoś #50 Napisano 22 Lutego 2017 Podkladki juz mam 80gr bo idzie tam 2szt. Chodzi mi o to zeby przy demontazu plyn caly czas nie lecial bo bedzie wszystko na rece lecialo podczas calej operacji.Czy zablokowanie pedału hamulca spowoduje ze plyn nie bedzie dalej kapał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #51 Napisano 22 Lutego 2017 Podkladki juz mam 80gr bo idzie tam 2szt. Chodzi mi o to zeby przy demontazu plyn caly czas nie lecial bo bedzie wszystko na rece lecialo podczas calej operacji.Czy zablokowanie pedału hamulca spowoduje ze plyn nie bedzie dalej kapał? Zostaw pedał w spokoju :manga Delikatnie ściśnij (np. ściskiem stolarskim)przewód elastyczny łączący zacisk z przewodem miedzianym i będzie ok. troszkę poleci i przestanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
L91Michal Zgłoś #52 Napisano 8 Maja 2022 Witajcie. Chciałbym Was zapytać czy jak puścił mi tylny zacisk, na ośce i leje się płyn. Staram się uzupełniać zbiorniczek gdy tylko pojawi się komunikat. Z racji że zacisk który zbyt długo idzie, dużo płynu mi wyciekło. I jest to taka ilość że zastanawia mnie czy możliwe żeby uciekł cały płyn i czy istnieje możliwość że mogłem zapowietrzyć pompę hamulcową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach