Gość stan-rol Zgłoś #1 Napisano 10 Lutego 2008 Witajcie wszyscy użytkownicy. Jestem tu nowy przed chwilą się zarejestrowałem. Mam problem prosiłbym was o informacje. Posiadam Passata 1.9 TDI 130 km z 2003 roku kupiłem nowego także jestem pierwszym właścicielem. Ostatnio i to często zrywa mi górny przewód od intercoolera. Wjechałem na kanał i zdjołem dolny przewód od intercoolera i strasznie zaczął lecieć olej. Przewody są od wewnątrz całe w oleju. Myśle że to turbina daje olejem i zatkało intercooler i temu zrywa przewód. Co wy na to. Czy mam racje czy coś może być inną przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #2 Napisano 10 Lutego 2008 po pierwsze zaraz dostaniesz opi...ol od modów za pisanie z caps lockiem ,wiec wyedytuj post.A co do problemu ,piszesz ze strasznie zaczął leciec olej... czyli na 99% skonczylo sie turbo ,radzilbym ci tak nie jezdzic bo jak silnik zaciągnie w koncu ten olej to tłoki mogą ci wyleciec przez maske jak nie zdązysz go zdławic na biegu ,jesli stanie sie to podczas jazdy w najlepszym układzie pognie korbowody lub wal bo oleju nie da sie sprężyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2008 nie musi być turbina,zależy ile oleju ,jak mało to nic niepokojącego,poprostu zrywa bo masz opaskę zrąbaną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vodzu413 Zgłoś #4 Napisano 11 Lutego 2008 Odsyłam do mojego wątku sprzed miesiąca : http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19129 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol Zgłoś #5 Napisano 11 Lutego 2008 Panowie, ale poważnie z tymi wylatującymi tłokami z pod maski? Ale czy jest możliwe, żeby od oleju zatkał się intercooler. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #6 Napisano 11 Lutego 2008 Wjechałem na kanał i zdjołem dolny przewód od intercoolera i strasznie zaczął lecieć olej. Przewody są od wewnątrz całe w oleju. tak zapytam ile tego oleju wylecialo ?? mozesz to jakos okreslic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol Zgłoś #7 Napisano 13 Lutego 2008 Rozumiesz wyleciało tego trochę. Plama oleju i już. Co robić ludzie. Nowy silnik. Tylko ta turbina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol Zgłoś #8 Napisano 13 Lutego 2008 Panowie. Zdjąłem dolny przewód od intercoolera i zaczął lecieć olej nie dużo tego było ale leciało. wziąłem szmatę i w sadziłem z dołu do ntercoolera i wyjąłem całą w oleju, także wiadomo co tam się dzieje. A może wiecie jak wyjąć intercooler. Trzeba rozbierać cały przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
somsiad3 Zgłoś #9 Napisano 23 Lutego 2008 podepne sie jesli mozna u mnie upocił się troche waz ten od gory od intercoolera na składaniu przy metalowej opasce rury na razie nie wywaliło czy to na pewno bedzie turbo co tam jeszcze można sprawdzić może zdjąć ten waz na dole i zobaczyć passat 1.9 90ps 2000rok ahu jakie moga byc jeszcze objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrnal Zgłoś #10 Napisano 29 Sierpnia 2016 Odświeżę temat. Po zrobieniu przewodów żeby nie wypadały pojawił się gorszy problem. Przy dużym obciążeniu (140km/h, na przyspieszeniu) zerwała się dolną pokrywa od intercoolera. Chyba nie muszę sprawdzać czy mam za duże ciśnienie. Podpowie ktoś co mogę zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #11 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Zaworek N75 do sprawdzenia, ja raczej stawiam na zapieczoną geometrię w turbawce, tak więc turbo do czyszczenia. Oczywiście wczesniej wykonaj logi dynamiczne aby widzieć jak pompuje turbina. Oczywiście jeszcze w grę wchodzi map-sensor, może źle mierzyć i komp nie włącza trybu awaryjnego. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach