bosmaned Zgłoś #1 Napisano 8 Lutego 2008 Witam wszystkich bardzo serdecznie, nurtuje mnie od jakiegoś czasu stan faktyczny mojego pasia, mam na blacie obecnie przejechane 165 tyś (jak go kupowałem gość przysiegał,że stan licznika jest oryginalny, oczywiście mu nie wierze) ale chciał bym sprawdzić ile faktycznie może mieć. Mam pytanie gdzie można i za ile sprawdzić oryginalny stan licznika we Wrocławiu lub okolicach .Czy ktoś może wie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vivi Zgłoś #2 Napisano 8 Lutego 2008 Jeśli był serwisowany w ASO to podjedź i niech sprawdzą jaki był stan licznika przy ostatnim serwisie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mayday00 Zgłoś #3 Napisano 8 Lutego 2008 Z tego co ja sie oriętuje, to w starszych samochodach jak został przekręcony elektroniczny licznik, to jest to nie do wykrycia. Pisząc starszych to mam na myśli samochody przed (chyba)2000 rokiem - nie jestem całkowicei pewny czy to dokładnie ten rok, ale wydaje mi sie ze tak. W skrócie mówiąc, w starszych komputerach dane odnosnie przebiegu zapisywane były w jednym rejestrze( po zmianie nie bylo sladu) natomisat w nowszych modelach info odnosnie km. jest zapisane w wielu rejestrach, i zmiana wszystkich jest bardzo ciezka do wykonania. Tak mniej więcej zostało mi to wytłumaczone, przez osobe siedzącą w temacie, jeśli mija sie to z prawda, to niech ktos mnie poprawi. pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biernik Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2008 mayday00 może nie mija się z prawdą, ale zapisane jest w dwóch miejscach i zmiana sstanu w liczniku jak i w epromie zajmuje góra 10 minut Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mayday00 Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2008 piszesz w tym momencie o nowszych modelach? czy tych ze starzym komputerem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bialas17 Zgłoś #6 Napisano 9 Lutego 2008 też jestem zainteresowany sprawdzeniem faktycznego stanu licznika Paska kupiłem 2 tyg temu, osobiście sprowadzałem go z Niemiec, byłem po niego wraz ze znajomym mechanikiem. Pasek kupiony od pierwszego właściciela (podobno jeździła nim jego matka ), rocznik 2001 a na budziku tylko 129 000 km :591: W książce serw. ostatni serwis zanotowany w 2003 (50 000 km), ale zastanawia mnie troche wytarty miech od lewarka (choć "znajomy" mówi że to wyciera sie po 40 tys km ), ale i tak nie jestem przekonany co do tego przebiegu PS. I dlaczego później już nie dokonywano wpisów do książki serw. ? Heh Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #7 Napisano 9 Lutego 2008 w jakich dwu miejscach? wlasnie w liczniku jest eprom, .....a nie w liczniku i eprom...czasem sterowniki skrzyn biegow maja swoje liczniki km ale to w mercedesie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek782 Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2008 Bialas Miech lewarka wytarty po 50000 ? A co ta wlascicielka nosila ten lewar w kieszeni? Niemozliwe,widzialem w niemczech Polo,ktorym jezdzil listonosz po wioskach.Przystanek co kilka krokow,100000 na liczniku i miech w extra stanie.Nie wierz w to.Sprawdz okladziny pedalow,tego nikt nie wymiania,a 50000 beda jak nowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2008 też jestem zainteresowany sprawdzeniem faktycznego stanu licznika Paska kupiłem 2 tyg temu, osobiście sprowadzałem go z Niemiec, byłem po niego wraz ze znajomym mechanikiem. Pasek kupiony od pierwszego właściciela (podobno jeździła nim jego matka ), rocznik 2001 a na budziku tylko 129 000 km :591: W książce serw. ostatni serwis zanotowany w 2003 (50 000 km), ale zastanawia mnie troche wytarty miech od lewarka (choć "znajomy" mówi że to wyciera sie po 40 tys km ), ale i tak nie jestem przekonany co do tego przebiegu Podjedz do serwisu-moze mimo braku wpisow w ksiazce auto bylo serwisowane w ASO Poza tym przelicz sobie-w ciagu ok. 2 lat auo zrobilo przynajmniej 50tkm... Przy rownym uzykowaniu auta, a mamy rok 2008 jak w morde strzelil wychodzi przebieg rzedu 180tkm... Poza tym u mnie jest w tej chwili 173tkm i nie mam wytartego mieszka, znam tez Paska z najechanymi 250tkm i tez mieszek jest cacy... Zastanow sie... Sprawdz przy okazji komore silnika-moze jest srebrna naklejka z wymiany rozrzadu-na niej powinna byc data wymiany i przebieg... Naklejka jest (powinna byc) na plastikach obok grilla i reflektorow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MARIANEX2 Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2008 Ja kupiłem paska z książką . Gdy podjechałem w Polsce do serwisu . Potwierdzili nawet to ,że w czasie gwarancji było wymienione prawe lusterko . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #11 Napisano 10 Lutego 2008 Krawcol Podepnę się pod temat:D Czy to ta naklejka mówiąca o wymianie rozrządu:confused: Gdzie ta data:confused: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bialas17 Zgłoś #12 Napisano 10 Lutego 2008 Dzięki za odp. Oficjalnie Pasek jest mojego ojca, zabiore więc go na przegląd tak, żeby on sie nie dowiedział (nie chce żeby dostał zawału, gdy sie dowie, że był kręcony ). Zrobiłem kilka fotek, bo prawde mówiąc nie za bardzo sie znam Pedały wyglądają na "nie wytarte" (za bardzo ). No i nalepka wymiany rozrządu? 07-09-01 i słabo czytelna jakaś liczba... (782)? I jak czytać date: rr-mm-dd czy dd-mm-rr ? Data pierwszej rejestracji Paska to 2001.10.04 Pasek śmiga jak ta lala, jutro wymieniamy mu standardowo olej, filtry, rozrząd i pompke wodną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2008 wydaje mi sie że to nalepka seryjna części-obudowy paska rozrządu a data to data jej produkcji (co jest mozliwe biorąc po duwage datę produkcji/montażu auta) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #14 Napisano 10 Lutego 2008 To nie jest na nalepka... Ona powinna byc srebrna... Na foto macie, jak ona wyglada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bialas17 Zgłoś #15 Napisano 10 Lutego 2008 aa to w takim razie nie mam tej naklejki :667: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #16 Napisano 10 Lutego 2008 Krawcol A jeśli ktoś nie ma tej nalepki to znaczy że rozrząd nie był jeszcze zmieniany??? edde Myślę że to nie jest data produkcji...Zobacz na oznaczenie mojego "rozrządu"... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #17 Napisano 10 Lutego 2008 brak nalepki może być spowodowany tym że ktoś ją zdarł, tym że rozrząd zmieniał serwis, który nie wlepił nalepki, niekoniecznie ASO, niektóre serwisy piszą białym mazakiem na obudowie rozrządu przebieg i date wymiany (tak miałem u belżika) co do nalepki z kodem kreskowym: chyba porównujesz fotki z innego silnika, tak wiec porównanie jest nie na miejscu, i całkiem prawdopodobne że jest to data produkcji lub montażu pierwszego rozrządu lub obudowy rozrządu, niby dlaczego nie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djdziadek Zgłoś #18 Napisano 2 Kwietnia 2008 Ja byłem po mojego w KOLN. Zadzwoniłem i pojechaliśmy (mam go dopiero 5 dni) Przebieg na liczniku 260tys km .a 1996 rok-troszke mało. Przyjechałem a samod cały !!WYPRANY!! silnik,jak z fabryki!! zadnej etykiety servisowej-NIC,wszystko zeszło z myciem. Turasy powymianiali nakładki na pedały,pedał przyspieszenia,meszek drązka zmiany biegów itd. Odpowiedział,ze to go kosztuje z 150 euro a jak Polacy przyjada to narzekaja,ze brudny i chca obniżac 400euro Kierownicy nie zmienili,wytarta,az ma wrzery. Znaleźśmy 2 naklejki servisowe , dostaliśmy kilka papierów badania emisji spalin na ktorych widnieje data i stan licznika. Mimo wszystko powatpiewam,by miał tylko 260tys.km ,choć wytracie kierownicy,moze swiadczyc,ze auto było ekspolatowane w mieście. Gdybym wiedział jak ,sam bym sprawdził przebieg.... Wróciłem autem na kołach, jedynie co(ale odpowiedz znalazłem na forum-N75) wpada w dziure powyzej 120km/h ,ale nie zawsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #19 Napisano 2 Kwietnia 2008 zapytam tak z ciekawosci, kupiles go w KOELN w jakims autohandlu u Turasa, czy na tej wielkiej gieldzie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza1978 Zgłoś #20 Napisano 3 Kwietnia 2008 Mi sprawdzał na VAGu klient komputer auta i licznik i powiedział że auto nie było kręcone 192tyś.Proceder jest to jednak dość powszechny bo na tyle samochodów co się u niego przewinęło mój jest 4 czy 5 z orginalnym przebiegiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach