The_Saint Zgłoś #661 Napisano 7 Czerwca 2012 A mój w sobotę i niedziele na trasie spalił 7.5 L gazu na 100km pobijcie mnie trasa lublin -częstochowa Mógłbym ale nie chce mi się potem zrzucać głowicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
socha2006 Zgłoś #662 Napisano 7 Czerwca 2012 Cytat Zamieszczone przez Józefoo Zobacz postaA mój w sobotę i niedziele na trasie spalił 7.5 L gazu na 100km pobijcie mnie trasa lublin -częstochowa Mógłbym ale nie chce mi się potem zrzucać głowicy Haha dobry pocisk ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #663 Napisano 7 Czerwca 2012 A po co zrzucać głowicę? - dla zabicia czasu czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #664 Napisano 7 Czerwca 2012 Nie, dla naprawy wypalonych komór i zaworów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #665 Napisano 7 Czerwca 2012 Chyba mózgi wam wypali prędzej jeżdżę już 4 rok tym paskiem spalanie tez tak zawsze się utrzymuje ojciec na gazie takim samym silnikiem zrobił już 200 tys i śmiga dalej zero problemów tak więc chwalcie diesla i Pb ja to drugie też chwale bo na nim zapalam i przejadę się raz na jakiś czas tak ze 100 km żeby było wszystko ok. Chodzi o to, że masz ustawioną ubogą mieszankę lpg i to skutkuje wypalaniem gniazd zaworów:) Mój 2E średnio 10/100 lpg +-1litr. Benzynkę nie długo sprawdzę bo dopiero doprowadziłem do ładu układ zasilania i na pb śmiga teraz aż miło;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #666 Napisano 8 Czerwca 2012 Chodzi o to, że masz ustawioną ubogą mieszankę lpg i to skutkuje wypalaniem gniazd zaworów Mój 2E średnio 10/100 lpg +-1litr. Benzynkę nie długo sprawdzę bo dopiero doprowadziłem do ładu układ zasilania i na pb śmiga teraz aż miło Jaka uboga przy gazie nie ruszałem nic od kupna w cyklu mieszanym tez skacze spalanie do 10-12l/100km tak wiec wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Putek92 Zgłoś #667 Napisano 27 Lipca 2012 Witam. Mam paska b4 1.9tdi 90km w sedanie. Ostatnio miałem remont silnika w który wwaliłem 4klocki no ale mam zregenerowaną turbinę, nowe pierścienie odmę, wszystkie uszczelki filtry przewody paliwowe itp. wszystko pięknie ładnie tylko jego spalanie w cyklu mieszany nie spada poniżej 7.5l czy to możliwe ? co może być przyczyną takiego wysokiego spalania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #668 Napisano 27 Lipca 2012 co może być przyczyną takiego wysokiego spalania ? Ciężka noga? Rozmiar opon masz odpowiedni? Jak są za duże to będzie przekłamywał. 7,5 średnio to mój rozklekotany AAZ bierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #669 Napisano 27 Lipca 2012 Witam.Mam paska b4 1.9tdi 90km w sedanie. Ostatnio miałem remont silnika w który wwaliłem 4klocki no ale mam zregenerowaną turbinę, nowe pierścienie odmę, wszystkie uszczelki filtry przewody paliwowe itp. wszystko pięknie ładnie tylko jego spalanie w cyklu mieszany nie spada poniżej 7.5l czy to możliwe ? co może być przyczyną takiego wysokiego spalania ? Sam ten remont za 4 koła wymyśliłeś czy jakiś miejscowy magik ci doradził ? Kto dzisiaj regeneruje turbine do 1Z ? Kto remontuje 1Z ? Wiem ! Fascynat ! ale ten ma jakieś pojęcie o tym co robi i dlaczego ,a ty Putek na takiego nie wyglądasz skoro jak piszesz "wwaliłeś" 4 klocki w remont diesela bez robienia głowicy,wtrysków,pompy.Za tą "wwaloną" kase mogłeś kupić 10 lat młodszego ALH czy nawet AGR i pół tony ropy.O wysokie spalanie zapytaj tego magika co ci robił ten remont bo faktycznie te 7,5 litra to pewnie nowe przewody paliwowe powodują.To jak już u niego będziesz to pamiętaj żeby nie pytać o ciśnienia na wtryskach i pompie,kąt wtrysku i dawke a tym bardziej o przepływomierz,nowy katalizator też ci zaproponował ? czy już po montażu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Putek92 Zgłoś #670 Napisano 28 Lipca 2012 Sam ten remont za 4 koła wymyśliłeś czy jakiś miejscowy magik ci doradził ? Kto dzisiaj regeneruje turbine do 1Z ? Kto remontuje 1Z ? Wiem ! Fascynat ! ale ten ma jakieś pojęcie o tym co robi i dlaczego ,a ty Putek na takiego nie wyglądasz skoro jak piszesz "wwaliłeś" 4 klocki w remont diesela bez robienia głowicy,wtrysków,pompy.Za tą "wwaloną" kase mogłeś kupić 10 lat młodszego ALH czy nawet AGR i pół tony ropy.O wysokie spalanie zapytaj tego magika co ci robił ten remont bo faktycznie te 7,5 litra to pewnie nowe przewody paliwowe powodują.To jak już u niego będziesz to pamiętaj żeby nie pytać o ciśnienia na wtryskach i pompie,kąt wtrysku i dawke a tym bardziej o przepływomierz,nowy katalizator też ci zaproponował ? czy już po montażu ? No niestety jak go stawiałem miało wyjść około 2k, ale wyszła lipa i poszło tyle :/kąty i dawkę ustawiał o resztę nie pytałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #671 Napisano 28 Lipca 2012 kąty i dawkę ustawiał o resztę nie pytałem. Tak ? a jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #672 Napisano 28 Lipca 2012 200 zł to robię 650km 200zł / 3,40zł = 58l wtedy na 650km średnie spalanie to prawie 9l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Putek92 Zgłoś #673 Napisano 28 Lipca 2012 Tak ? a jak ? nie wiem na komputer mu nie patrzyłem a jak powinna być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin96 Zgłoś #674 Napisano 5 Sierpnia 2012 Mój Pasek 1.6 100KM, tak średnio 7-9l/100km Zależy od jazdy też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gniewko20 Zgłoś #675 Napisano 5 Sierpnia 2012 Haha passat b4 1.9tdi 90hp i 7.5l ropy, jasne -.- To chyba po Tybecie jeździłeś z 3 sumitami na pokładzie i załadowanym bagajem po dach -.- Passat b4 1.9tdi 90hp miasto 6l, trasa 5l, auto bez klimy. Mojemu ojcu jadąc nad morze w 3 osoby udało się zrobić 4.5l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #676 Napisano 6 Sierpnia 2012 ja mam 1.8 (abs) 90km 8-zaworowy z lpg brc i jest super silniczek ladnie chodzi a pali mi hm tankuje go co 170km (pol butli) i wchodzi 13 max 14l gazu koszt 37zl... A mam tak ustawiony ze jak depne to o matko hehe i przypominam ze silnik taki jak moj jest najlepszy do gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skurson Zgłoś #677 Napisano 7 Sierpnia 2012 Mój passat b5 FL, 3BG, 1.9 TDI, 130 KM, kombi, automat, 2004 rok pali mi w mieście jakieś 10-12 litrów / 100 km, to jest normalne spalanie jak na kombi i automat? Wydaje mi się że to jest przynajmniej o 1/3 za dużo, byłem na komputerze i nic mi nie wykazało, filtry powietrza, paliwa, oleju wymienione, ciśnienie w oponach sprawdzałem, przy ruszaniu z miejsca spalanie chwilowe skacze mi do jakichś 30-40 l / 100km, później utrzymuje się na poziomie 9-15 litrów, prędkość ok 60-70 km/h, na neutralu pokazuje mi spalanie 1.1 l/h, a na parkowaniu 2 l/h. Jakieś sugestie za co się zabrać? Może EGR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Salin92 Zgłoś #678 Napisano 7 Sierpnia 2012 1.9 tdi 90 km b4 kombi miasto 6-7 , trasa 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #679 Napisano 7 Sierpnia 2012 Jakieś sugestie za co się zabrać? za dział b5... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat# Zgłoś #680 Napisano 7 Sierpnia 2012 Passat jak w opisie. Zależy gdzie się jeździ i jak. W moim przypadku przewaga trasy 70-80/20-30 spalanie od 4.8 do 5,8 l ON/100km. Spalania większe niż 5-5,1l notuję tylko i wyłącznie w jeździe z dodatkiem krótkich odcinków. Zawsze tankuję pod korek. W trasie (tylko i wyłącznie) powinno się dać zrobić 4.5 l/ 100 km bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach