Grześko Zgłoś #21 Napisano 28 Stycznia 2007 "normalnie" tzn. bez wyścigów "od świateł do świateł", ale też nie "jazda na kropelce". Po prostu normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #22 Napisano 28 Stycznia 2007 Nie zgodzę się z Tobą, rafik78 Mój 2E na gazie jak i na benzynie śmiga aż miło. Zależy od instalacji i regulacji. Ja mam silnik wyregulowany na benzynce zgodnie z instrukcją i wara gazownikom od jakichkolwiek regulacji silnika. Mogą sobie pokręcić tylko reduktorem i BLOS-em - patrzę skurczybykom na ręce. Części owszem, są droższe niż w 1.8, ale to też zależy od stanu auta, ile trzeba będzie powymieniać. Mój ma 180 tkm przejechane i jak na razie wąż odmy za sobą jeszcze za "kadencji" poprzedniego właściciela. Nie wiem jeszcze, jak tylne hamulce, za krótko używam (a w wakacje wyremontowałem). Może wyjaśnisz, co się w nich tak sypie, wydaje mi się, że raczej trudno hamulce tarczowe schrzanić w projektowaniu. No, może ten nieszczęsny regulator siły hamowania - tu się zgodzę, ale on (chyba?) występuje też przy bębnach. Co do zużycia - na trasie przy średniej prędkości 95km/h na dystansie 180km wciąga 9 litrów gazu, moim zdaniem nieźle. W mieście Warszawie dojazd do pracy na niedługim dystansie (silnik niedogrzany, korki) - 15l/100, w Kielcach jazda wychodzi ok. 12l/100km. Bez gazowania od świateł do świateł, ale też nie jeżdżąc po emerycku W Wa-wie zrozumiałe - silnik nienagrzany to i nie pocisnę, ale w Kielcach jak się już zagrzeje to... Swoją drogą 2.0 8V i 2.0 16V mają ten sam blok silnika więc i części podobne cenowo. Za to głowica to już inna bajka... No i 16V to wtrysk mechaniczny, więcej rzeczy do zepsucia. Co prawda 2E bardziej zelektronizowany, ale z tego co zauważyłem, to raczej nie psujące się (mój komputer przeżył pożar instalacji elektrycznej auta) w moim aucie jak narazie wszystkie czujniki od nowości ciekawe, kiedy zaczną padać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misio1 Zgłoś #23 Napisano 19 Sierpnia 2010 Witam mam vw 2.0 8v problem falują mi obroty jak zapalam na bezynie i na gazie juz wymienilem silniczek krokowy i przeplywomiesz i dalej jest tak samo,bylem u 2 elektrykow i nie moga sie polaczyc z koputerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 19 Sierpnia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=75751 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=43439&highlight=falowanie I wiele innych tematów....czyli opcja szukaj i miłego szukania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #25 Napisano 27 Kwietnia 2011 Odgrzewam temat: Mam możliwość wstawienia zamiast mojego ABS 1.8 ,2.0 2E tylko mam do wyboru miedzy wielopunktem na listwie ,a z sekwencyjnym wtryskiem paliwa, jakie są między nimi różnice, jakie mają one nazwy wtrysków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #26 Napisano 27 Kwietnia 2011 A masz wszystko do swapa czy nie, listwa daje na raz wtrysk do wszystkich cylindrów i paliwo czeka aż sie zawór otworzy a sekwencja wiesz jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #27 Napisano 27 Kwietnia 2011 Wszystko poza wiązką i komputerem ( muszę ją wydostać ze sterty innych części ), jaki typ jest tego wtrysku sekwencyjengo Digifant, Bosch czy inny bo nie wiem czego mam szukać w tej stercie elektryki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #28 Napisano 27 Kwietnia 2011 To ja cie nie chcę w błąd wprowadzać ale nie mając drugiego auta na swap bym sie na coś takiego nie porwał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #29 Napisano 27 Kwietnia 2011 To może tak; Jakie były układy wtrysku paliwa wielopunktowego w passatach i w jakich silnikach. Chodzi mi o nazwe, model ,producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #30 Napisano 27 Kwietnia 2011 Bosch DIGIFANT było tego wiele samego digifanta 2 mam 5 komputerów i 3 mają różne końcówki i nie są zamienne. Chcesz wsadzić cały silnik 2E czy tylko osprzęt z 2E? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #31 Napisano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) Mam do wyboru silnkik z osprzętem ale komputer i wiązki muszę samemu poszukać bo klient je zdemontował i pierdyknąl razem z innymi, czyli praktycznie wszystko jest tylko muszę komputer i wiazke jakoś zlokalizować w stercie rupieci tylko nie wiem jak zlokalizowąc komputer od tego wtrysku sekwencyjnego, Rozumiem ze MPI elektroniczny to jest Digifant, ale czy mają jakiąś numeracje między sekwencją a wtryskiem wspolnym? Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez yaros79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #32 Napisano 27 Kwietnia 2011 Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie, prawdopodobnie koleś który ma te silniki też nie zna się na tych układach wtryskowych. Ale dochodzę do wniosku że: Digifant (Bosch L-Jetronic) w silnikach 8-smio (PB i 2E) zaworowych to wtrysk całkowicie elektroniczny wielopunktowy sekwencyjny, paliwo jest podawane wtryskiwaczem roboczym do listwy z 4-rema wtryskiwaczami które otwierają się w odpowiednim dla siebie momencie ( wtrysk przerywany) sterowanym przec ECU który steruje długością wtrysku kazdego z wtryskiwaczy zbierająć dane z odpowiednich czujników. Co owocuje odpowiednim dawkowaniem paliwa ,przez co mniejsze spalanie. K-Jetronic (KR) i KE-Motronic (9A) jest to wtrysk mechaniczny ( ciągły). Paliwo jest dostarczane w sposób ciągły pod ciśnieniem do rozdzielacza a potem do wtryskiwaczy. Co wiąze się z większym spalaniem w porównaniu z wtryskiem elektronicznym Digifant L-Jetronic. Ale dla pewności kto zna temat, czy był stosowany w silnikach 8V PB i 2E inny wtrysk niż ten sekwencyjny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #33 Napisano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) kr i 9a to inna bajka świata raczej już na wymarciu PB Digifant 2 prosty może być z sondą lub bez 2A tu już pole do popisu i zmian jest, czujnik położenia przepustnicy na potencjometrze, nie wiem czy i masowa przepływka nie była montowana. Pewnie czujniki położenia wału są i wiele innych. I to pewnie jest wtrysk sekwencyjny czyli nie wszystkie wtryski dają na raz tylko przed otwarciem zaworu ale i to zależy od wersji i rocznika. PB i PF to te same silniki 1,8 tylko jeden nie ma katalizatora i chyba PB czasami w wersji bez sondy lambda występował. Mam nadzieję że ciut temat ci się przybliżył Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez JACU6X6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #34 Napisano 27 Kwietnia 2011 PB nie ma kata i ma chyba te 112 kunia...ja też teraz nie mam kata i jakoś nie czuję tych 5 koni więcej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #35 Napisano 27 Kwietnia 2011 Czy mozna prości o schemat podłaczena ECU od silnika 2E prawdopodobnie jest to wtyk 38 pinowy, w schematach ogólnych jest tylko rozpiska wtyczki 35 pinowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #36 Napisano 27 Kwietnia 2011 w schematach ogólnych jest tylko rozpiska wtyczki 35 pinowej Czyżby? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=90112&highlight=wtyczka+digifant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach