Gość krzysiek-lex Zgłoś #21 Napisano 18 Kwietnia 2008 Finnu, 1. unieść samochód i zdjąć koło 2.za pomocą wkrętaka włożonego w otwór śruby koła(jak masz otwory w poziomie to w górny lewy) i odepchnąć klin samoregulatora. jeżeli tak nie pojdzie to można popuścić wężyk doprowadzający płyn hamulcowy do cylinderka i wtedy próbować też przez jakiś otwór wkrętakiem ścisnąć szczęki, płynu troche ucieknie ale nie będzie oporu przy ściśnięciu tłoczka, potem tylko odpowietrzenie tego koła. 3.odkręcić nakrętke od łożyska i wyjąć łożysko 4.zdjąć bęben. jeżeli bęben niechce zejść to można lekko opukać go młotkiem żeby "puścił" bo czsami może się "zastać". a łożysko reguluje się tak: jak założysz nowe łożysko dokręcić je do oporu a potem lekko poluzować ją, potem dokręcić ją w taki sposób aby możliwe było przesunięcie palcami lub za pomocą śrubokręta podłkadki oporowej. założyć tą koronkową tuleję zabezpieczającą i zawleczke, potem wcisnąć czop (pokrywę) piasty ale wcześniej nałożyć do tego czopu smaru. i to chyba wsio.to tak dla wszystkich .pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #22 Napisano 18 Kwietnia 2008 Bez przesady, nie spuszczać żadnego płynu Przez otwór na szpilkę podnieść klin samoregulatora do góry, jeśli nie chce iść do góry - jedna osoba naciska na pedał hamulca a druga podnosi klin (dźwignia ręcznego oczywiście opuszczona). Jak dalej nie chce zejść to małe młotkowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek-lex Zgłoś #23 Napisano 18 Kwietnia 2008 Tomek z tym płynem to oczywiście ostateczność ale jeżeli nie będzie innego sposobu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roster82 Zgłoś #24 Napisano 28 Listopada 2016 Panowie, nie chce zakładać kolejnego wątku a potrzebuję się dowiedzieć. Kto robił oryginalnie bębny do passata b4? Czy kupienie krafta czy topranu moze mieć jakies zle skutki? Przeciez to tylko kawal zelastwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #25 Napisano 28 Listopada 2016 Biorąc pod uwagę to, że: a) przykręcasz do tego koło b) mocujesz to do piasty (jedyny punkt mocowania tylnego koła do pojazdu) c) używasz tego do hamowania... ...nie oszczędzałbym. Weź pod uwagę lepiej jakieś Boscha, Optimala lub Meyle czy też Zimmerman'a - jak widzę mają dobre ceny, a będą dużo lepsze niż Topran (nie mam przekonania do tego producenta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #26 Napisano 28 Listopada 2016 Jak topran to tylko pierdoły do auta,bo kasy nie szkoda jak się spsuje,choć powiem szczerze że jak do tej pory narzekać na nich nie mogę.Bęben sztuk jeden Febi to koszt 125 zł i tu bym celował.Nie kupuj szajsu bo na życiu nie można oszczędzać Kolega słuchał moto doradców,kupił badziew i po 2 miesiącach tarcze powyginały się jak chińska 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach