ideally Zgłoś #21 Napisano 17 Sierpnia 2010 witam, ja dziś także ułamałem rurkę , przez co unieruchomiłem auto, od góry jakieś 2-3 cm i się uszczerbiło. Przed chwilą dzwoniłem do ASO i kosztuje to 18zł w Poznaniu. Jakoś nr części udało mi się wyciągnąć od nich. Jakby ktoś potrzebował: 06B 103 663G Nr do passata 2001 (3BG), B FL, 1.8T, AWT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tretom Zgłoś #22 Napisano 14 Października 2010 rurki są różne w zależności od motoru ja do AVF zapłaciłem w aso 18 zlotych z reguły mają od ręki ,także kombinowanie kompletnie sie nie opłaca a tam po numerze bez problemu dobierają i nie będzie takich sytuacji jak powyżej gdzie kolega ma już trzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neszwil Zgłoś #23 Napisano 18 Października 2010 Witam, Czy ktoś jest mi wstanie podpowiedzieć jak się dobrać i ewentualnie czym aby wydobyć pozostałą część ukruszonej rurki/miarki (najlepiej jakieś fotki). Z żadnej strony nie ma dobrego dostępu żeby wejść narzędziem. Może ktoś kto wymieniał ma jakiś sposób na to ? Silnik 1.6 99r rurka nr 06A 103 663A (czyli ta krótsza) Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aroz10 Zgłoś #24 Napisano 26 Listopada 2010 Jesli chodzi o sam platik trzymajacy bagnet, to jak już zdejmiesz pozostałośc z metalowej rurki to sprawdź czy nie ma pozostałości plastiku wewnatrz rurki. Następnie przykładasz nowy plastik, lekko uderzasz go z góry, żeby zaskoczył i po sprawie. w środku metalowej rurki został kawałek plastiku Jak go wyciągnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #25 Napisano 26 Listopada 2010 Zrób sobie knota z jakiejś szmaty, wepchnij go w metalową rurkę tak żeby był za tym kawałkiem plastiku który został w rurce. W taki prosty sposób zabezpieczysz się przed wpadnięciem pozostałości po lejku. Następnie próbuj wyciągnąć choćby śrubokrętem ten plastik. jak się połamie to w momencie wyciągania knota wypchniesz wszystko do zewnątrz i po problemie Gdybyś jednak nie mógł sobie poradzić to pisz śmiało na priv, ale z pewnością dasz rade. Pozdrwiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aroz10 Zgłoś #26 Napisano 27 Listopada 2010 Pięknie wyszła cała cześć plastikowa z metalowej rurki ale przy wbijaniu nowej pękła na zatrzasku z jednej strony ;/ i cały proces od nowa, amatorka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #27 Napisano 27 Listopada 2010 Przed włożeniem nowej rurki zamocz jej końcówkę na kilka minut w gorącej wodzie - to trochę uelastyczni plastik. Temperatury otoczenia teraz są takie, że plastik jest twardy i łatwo go złamać. Ja stosowałem ten patent i rurka weszła bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #28 Napisano 23 Grudnia 2010 I u mnie dziś się ukruszyła :dupablada Zna ktoś może nr jej do mojego benzyniaczka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #29 Napisano 24 Grudnia 2010 witam, mi też sie połamała ta rurka. kazałem koledze mi ją kupić w intercars-ie i kupił mi zamiast tej rurki taki lejek (taka mała rurka coś dł 7cm) gdzie ona ma zastosowanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2012 Mi też strzeliła ta rurka....kupiłem w sklepie motoryzacyjnym u siebie w mieście, koszt 20zł. Końcówka starej rurki została na metalowej rurce, nie chciała zejść dobrowolnie wiec ją zaatakowałem ostrym śrubokrętem w wyniku tego popękała i sama odleciała! Następnie włożyłem nową rurkę bez większych problemów i mimo że ten zatrzask wchodzi na blaszaną "łapkę" do końca to gdy wyciągam bagnet to razem z tą rurką! Muszę ją trochę ją obruszać bo jest bardzo pasowna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #31 Napisano 6 Lutego 2012 Witam! Przed wymianą zalecam podgrzanie rurek np. Opalarką, jak i tej resztki na silniku oraz nowej. Nic nie powinno się wtedy ukruszyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyxx86 Zgłoś #32 Napisano 9 Listopada 2012 witam mam problem wczoraj zauwazylem ze mam polamany wlasnie ten lejek ( krótki ok 7cm )passat b5 1.9tdi 90km AHU i intercarsie jedyny jaki mieli to topran 100 294 wiec taki kupilem wizualnie chyab taki sam jak stary ale niemam pewnosci bo stary byl niezle polamany . ale jak sprawdzalem numery topranu w katalogu intercarsu to wywala mi ze to czesc z passata b4 ani slowa o b5. kupilem dokłądnie taki jak w linku http://allegro.pl/prowadnica-bagnetu-golf-3-vento-passat-b5-diesel-i2726933262.html bede wdzieczny za pomoc !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #33 Napisano 10 Listopada 2012 witam mam problem wczoraj zauwazylem ze mam polamany wlasnie ten lejek ( krótki ok 7cm )passat b5 1.9tdi 90km AHU i intercarsie jedyny jaki mieli to topran 100 294 wiec taki kupilem wizualnie chyab taki sam jak stary ale niemam pewnosci bo stary byl niezle polamany . ale jak sprawdzalem numery topranu w katalogu intercarsu to wywala mi ze to czesc z passata b4 ani slowa o b5. kupilem dokłądnie taki jak w linku http://allegro.pl/prowadnica-bagnetu-golf-3-vento-passat-b5-diesel-i2726933262.html bede wdzieczny za pomoc !! Idz do porzadnego sklepu gdzie mają katalogi i komputery. Tam powinni dobrać, rocznik, typ silnika i wszystko.Takich rzeczy nie kupuj na allegro bo to kosztuje grosze a więcej zapłacisz za dostawe i pózniej jak nie pasuje "zonk" Tylko jak stary był połamany, jezeli nie jesteś pewien czy coś nie wpadło do michy to spuść olej i sprawdz.Najlepiej jakby samochód był lekko przechylony wstrone korka miski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #34 Napisano 10 Listopada 2012 witam mam problem wczoraj zauwazylem ze mam polamany wlasnie ten lejek ( krótki ok 7cm )passat b5 1.9tdi 90km AHU i intercarsie jedyny jaki mieli to topran 100 294 wiec taki kupilem wizualnie chyab taki sam jak stary ale niemam pewnosci bo stary byl niezle polamany . ale jak sprawdzalem numery topranu w katalogu intercarsu to wywala mi ze to czesc z passata b4 ani slowa o b5. kupilem dokłądnie taki jak w linku http://allegro.pl/prowadnica-bagnetu-golf-3-vento-passat-b5-diesel-i2726933262.html bede wdzieczny za pomoc !! Moim zdaniem kupiłeś dobry, taki numer podaje ETKA do Twojego samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matezzzz Zgłoś #35 Napisano 3 Lipca 2013 Witajcie ja przerabiałem ostatnio to samo i kupiłem po 3zł za szt. dwa na wszelki wypadek jak bym złamał zaraz przy montażu ale okazało się że wymiana to błahostka i mam jeden na zbyciu. Moje autko to PASSAT B5 3B 1.9 TDI Dokładnie mam takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Soulja Zgłoś #36 Napisano 17 Września 2013 Witam. Podpinam się pod temat z podobnym problemem. Mianowicie czy mógłby ktoś posiadający passata b5 1.8 20v ADR, wrzucić zdjęcie ewentualnie podpowiedzieć jak u niego wygląda prowadnica i bagnet oleju. Mam dylemat gdyż według numeru VIN kupiłem nową prowadnicę, a jest inna od tej umieszczonej wcześniej i bagnet nie sięga do poziomu oleju. Teraz nasuwa się pytanie czy próbować kupować bagnet do nowej prowadnicy czy inną prowadnice do starego bagnetu, mam wątpliwości czy ta stara część była po prostu odpowiednia ( nie mam pewności czy to oryginał, gdyż w innym temacie znalazłem rysunek z podobnym bagnetem i prowadnicą od silnika 1.6 AHL). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #37 Napisano 17 Września 2013 1.6 AHL do AHL jest ta mała rurka coś koło 7cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #38 Napisano 3 Grudnia 2013 Panowie a czy mogę ujechać dosłownie 50 metrów autem do mechanika bez bagnetu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #39 Napisano 3 Grudnia 2013 Zatkaj otwór kawałkiem papieru i jedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #40 Napisano 3 Grudnia 2013 Zatkaj otwór kawałkiem papieru i jedź. Dzięki, czytałem gdzieś, że jak nie ma przedmuchów to olej nie "rzygnie" :kciuczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach