Skocz do zawartości
Seaquest

Plastikowa rurka bagnetu oleju (Wymiana)

Rekomendowane odpowiedzi

czesc, niedawno kupilem passka i ostatnio przy zdejmowaniu obudowy silnika zauważyłem że plastikowa rurka w której idzie bagnet sprawdzający poziom oleju jest pęknięta a raczej złamana. Rurka jest złamana od dołu jakieś 3 cm i reszta rurki wychodzi gładko razem z bagnetem. Jak narazie skleiłem obie części silikonem ale przed tym próbowałem zdjąć złamaną małą 3 cm część od silnika. Niestety nie udało mi sie. Z racji tego że mieszkam w UK zamówiłem rurke w Polsce i czekam na przesyłke. Czy ktoś z Was może mi poradzić czy demontaż pozostałośći rurki przy silniku jest problemem. Czy jest tam może jakaś uszczelka i czy przy montażu nowej trzeba na coś zwracać uwage ? W sumie demontując starą podejrzewam że nie będe sie z nią patyczkował tylko pociągne na maxa.

To w sumie nieczęsty problem, ale może ktoś z was wymieniał coś takiego.

Z góry dzięki za porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.Problem przerabiałem w kilku autach ze stajni VW.Tak jak zauważyłeś nie ma co się z tym co patyczkować.jednym energicznym ruchem pociągnąć do góry.Powinno ładnie zeskoczyć.Nie mam tam żadnej uszczelki jest natomiast cienki kołnierz,na który wciskasz nowy plastik aż wskoczy.

Pozrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o sam platik trzymajacy bagnet, to jak już zdejmiesz pozostałośc z metalowej rurki to sprawdź czy nie ma pozostałości plastiku wewnatrz rurki. Następnie przykładasz nowy plastik, lekko uderzasz go z góry, żeby zaskoczył i po sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, będe się bawił jak przesyłka dotrze mam nadzieje że nastąpi to wkrótce, nie chce ryzykować utraty oleju na sklejonej przeze mnie silikonem(Zwykłym) rurce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemako:) mam podobny problem:) mianowicie rurka została skrucona przez poprzedniego własciciela i po zakupie bagnet pokazywał że misa jest pełna a okazało sie ze było tak nieco ponad 1l ;( nigdzie nie moge znaleźć tej nowej rurki:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pare osob na forum sprzedaje paski na czesci i mozna tez kupic nowe wiec tam sie zwroc o pomoc zaraz wkleje ci linki

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42335&highlight=czesci

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31512&highlight=czesci

 

---------- Post added at 00:59 ---------- Previous post was at 00:55 ----------

 

a to kolejne

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=62357&highlight=czesci

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66085&highlight=czesci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki:) zaraz tam polookam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem tę rurkę do bagnetu w ASO, nie pamiętam kosztów, ale kosmiczne nie są. Poprzednia połamała się przy samym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kupowałem tę rurkę do bagnetu w ASO, nie pamiętam kosztów,

W zeszłym roku w ASO zapłaciłem 12 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

wymienialem u siebie wlasnie wczoraj te rurke. koszt rurki w aso to 12.50zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi dzisiaj szczelila jak wymieniałem sobie olej. Dobrze ze znajomy sklep jest otwarty w niedziele. Kupilem podrobke za 5 zloty. Pasuje jak ulał. Zastanowie sie czy kupic orginal i wymienic. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi dzisiaj szczelila jak wymieniałem sobie olej. Dobrze ze znajomy sklep jest otwarty w niedziele. Kupilem podrobke za 5 zloty. Pasuje jak ulał. Zastanowie sie czy kupic orginal i wymienic. Pozdrawiam.
a po co ? ona nie ma zadnego wplywu na silnik itd ja bym zostawil tylko po jakims czasie zerkna czy nie ma wycieku tam gdzie do bloku silnika wchodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.

wymienialem u siebie wlasnie wczoraj te rurke. koszt rurki w aso to 12.50zł

 

A więc ceny porównywalne. Ja w VW w Niemczech zapłaciłem 2.70 euro, mieli to na miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki problem, otóż też mam do wymiany tą plastikową rurkę z tym, że nigdzie nie mogę dostać odpowiedniej. Sprawdzają wg. nr numeru nadwozia a rurka raz jest za krótka raz za długa. Mógłby ktoś, kto ma silnik 1,6 ADP 1997 zmierzyć jej długość, bo ja już mam 3 rurki i nie wiem co dalej...

Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam taki problem, otóż też mam do wymiany tą plastikową rurkę z tym, że nigdzie nie mogę dostać odpowiedniej. Sprawdzają wg. nr numeru nadwozia a rurka raz jest za krótka raz za długa. Mógłby ktoś, kto ma silnik 1,6 ADP 1997 zmierzyć jej długość, bo ja już mam 3 rurki i nie wiem co dalej...

Z góry dzięki

jedz do aso 1 koszta sa male a nie bedzie kombinacji 12.50 to chyba nie astronomiczna kwota SERWIS VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedz do aso
I podaj im numer 049 103 634 a dostaniesz do swojego auta. Kosztuje nie
12.50
a 36.90 zł Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem tę rurkę w ASO ale wcisnęli mi z tym "w zestawie" jeszcze bagnet i tą metalową rurkę...i teraz mam pytanie-> wymienić tą matalową też czy dać sobie z nią spokój ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień sam plastik. Wydłub resztki starego, potem przyłóż nowy, lekko z góry gu czymś puknij, żeby wskoczył i po robocie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z rurką do bagnetu przy silniku 1.9 TDI, otóż pewien skur.....n mechanik podczas zmieniania oleju prawdopodoie wyłamał kluczem tą rurkę (zuważyłem to gdyż na pokrywie zaczęły pojawiać się plamy). Pod pokrywą wygląda to nieciekawie rurka urwana lata, nie wiem jak się za to zabrać i czy idzie to samemu naprawić. Widziałem na allegro takie rurki

http://moto.allegro.pl/item1074505929_rurka_lejek_miarki_oleku_bagnet_vw_audi_1_9_tdi.html

Czy ktoś z Was przerabiał taki problem???

 

_scalone

Edytowane przez kazio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupisz w sklepie moto lub InterCarsie. Koszt ok. 10 pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności