tomnik Zgłoś #61 Napisano 22 Sierpnia 2011 wczoraj wrocilem z wczaswow, pasek jak wyzej pisalem, slabszy powyzej ok 3tys obr, ale jak jechalem po autostradzie w gorzystym terenie (chorwacja), to przez pewien okres - jakies 20 minut - auto zberalo sie jak nigdy, dalem gazu i od razu rozpedzal sie, od 140 do 200 zbieral sie lepiej niz "normalnie" mu to idzie od 140 do np 170, jak zjechalem w nizsze partie, czy w czechach czy austrii na autostradzie, to znowu taka mial zamulke. Oczywiscie rozpedzanie do tych predkosci bylo tylko na 6 biegu, a w tam w chorwacji to nie jechalem akurat z gorki, ze tak szybko sie zebral tyko po plaskim albo nawet na lekkich wzniesieniach. W drodze powrotnej jak wjechalem w wyzsze partie w chorwacji bylo tak samo.Tu moje pytanie czy pasek posiada jakis czujnik wysokosci czy cos w tym stylu, ze daje komputerowi informacje ze np przy wiekszej wysokosci jest rzadsze powietrze i musi zmieniac dawke mieszanki czy cos? Bez logów się nie obędzie.Zrób je,wstaw do odpowiedniego działu.Chętnie obejżę,a i Koledzy pomogą.Bez tego,próby szukania przyczyn problemu, nie mają większego sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
outlaw Zgłoś #62 Napisano 25 Sierpnia 2011 Mam podobne objawy ze spadkiem mocy i chciałbym zacząć od wyczyszczenie przepływomierza bo to mogę zrobić sam. Jednak nie nie mogę znaleźć instrukcji z fotami jak czyścić. Linki na forum prowadzą do http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=124928 jednak zniknęły gdzieś zdjęcia ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szydloo Zgłoś #63 Napisano 25 Sierpnia 2011 witam , mam to samo , zazwyczaj na 4 badz 5 biegu dzieje sie to co u kolegow , po podpieciu do waga bo tymi sprzetami dysponuje , czysciutko , zna ktos kogos ze slaska kto moze zajrzec do tych kierowniczek ? w turbinie ? prosze o namiary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #64 Napisano 25 Sierpnia 2011 kierowniczki mozna sprawdzic reka czy chodza plynnie. Jezeli masz troche zdolnosci manualnych, dobre klucze i garaz, to mozesz sobie wyciagnac turbo i wyczyscic, tu na forum jest to ladnie opisane ze zdjeciami i chyba nawet na przykladzie Twojego AFN jezeli sie nie myle, ja z tego korzystalem i pierwszy raz, cala robota od otworzenia maski, do ponownego odpalenia auta zajela mi okolo 8 godzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach