Gość adamus_cf Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2008 Witam na allegro sa do kupna aluramki do zegarow passata b5 1. czy da sie licznik rozebrac tak aby mozna było zamontowac te aluramki 2. jak sciagnac licznik (zegary) i wypiac wtyczki tak aby po zamontowaniu nie swiecila kontrolka poduszki słyszalem ze po sciagnieciu zegarow lub odpieciu wtyczki we fotelu nawet jak sie skonczy robote i sie wepnie wszystko jak było to sie swieci kontrolka z poduszek jak tego uniknac moze wypinac wtyczki z zgarow i fotela na sciagnietej klemie z aku ? prosze pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilloo02 Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2008 rozebrac zegary do tej postaci da sie a o kontrolce jeszcze nie słyszałem!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marian.m Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2008 witam ja zakładałem ramki do swoich zegarów b5 rocznik 99 model 2000 tdi , zegary wyciągałem 2 razy i odpinałem wszystko się da i nic nie świeci - wazne żeby nie wkłądac i przekręcać kluczyka !!! jak wepniesz zegary - Smiało zakładaj - zegary bez ringów wyglądają słabo w razie pytań pisz podpowiem jak to zrobić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2008 Witam własnie jestem na etapie wymotowanego panela z zegaramii tu moje pytanie, jak sciagłes szybkę ? Przepraszam za polskie znaki ale ich nie mam wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #5 Napisano 8 Lutego 2008 OK. poszło, a teraz pytanie z innej beczki zrobiłem zdjęcia i opis co trzeba zrobić by zamontować ramki ale jak to umiescić na forum no i w jakim temacie ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #6 Napisano 8 Lutego 2008 Tom najlpiej tutaj zeby nie tworzyc nowych watkow. Jak piszesz lub edytujesz to masz mozliwosc dodania zdjecia, chociaz lepiej wrzucic fote na fotosik.pl lub imageshack.us i wrzucic tylko miniaturke z linkiem na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indi Zgłoś #7 Napisano 8 Lutego 2008 kolego Tom wrzuc te foty bo tez sie nosze z zamiarem kupna tych ringow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2008 wszystko było by ok ale na fotosik .pl można wrzucić pojedyncze zdjęcia a ja zrobiłem cały opis z 14 zdjęciami w microsoft word moze ktos ma pomysł jak to udostępnić by wszyscy zaiteresowani mieli dostęp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2008 cze... wrzuć wszystko do fotosik.pl a potem tylko linki / miniaturki do tego wątku pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2008 No to chyba MA WYGLĄDAĆ TAK ) http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?p=989502#989502 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #11 Napisano 10 Lutego 2008 Witam wszystkich zainteresowanych montażem ramek zegarów w Passacie B-5 Po pierwsze zakup, każdy kupuje gdzie chce i za ile, ja zakupiłem ramki na Ebay-u Są to ramki metalowe ślicznie wypolerowane. wiem że są różne rodzaje ramek do kupienia ja opisałem montaż swoich czyli klejonych to konsoli .Bardzo mi zależało by były wszystkie cztery ramki a nie tylko dwie duże z jakimi spotkałem się na innych aukcjach internetowych. I jeszcze jedno opis jest do wersji angielskiej auta, wersja europejska odbicie lustrzane. Kliknij na zdjęcie a zobaczysz orginalny rozmiar. Przechodzimy do montażu: 1.Narzędzia Mały śrubokręcik płaski, długi i cienki śrubokręt krzyżakowy, giętka przedłużka rączka do przedłużki i dwie końcówki gwiazdki ( w moim komplecie opisane jako :mała -CR-V T10 i duża-CR-T20 ) 2.Wyciagnięcie zegarów a. odkręcamy dwie śrubki ( śrubokręt krzyżakowy) pod kierownicą b. wyciągamy górną osłonę kierownicy c. ściągamy osłonę bezpieczników – z tego zdjęcia widać ściągniętą górną osłonę kierownicy d. teraz odkręcamy 4 śrubki trzymające tapicerkę - duża gwiazdka schowek druga strona schowka ostatnie dwie srubki e. Po odkręceniu śrubek delikatnie podważamy czymś tępym i ciągniemy do siebie w tym miejscu (zatrzask) f. ściągamy tapicerkę powoli do dołu lub wyciągamy całkiem ( u mnie opcja położenia na podłodze, w wyciagnięciu przeszkadzały kable od instalacji gazowej i regulacji basów od wzmacniacza)Tak to wygląda po położeniu na podłodze g. demontaż ramki –kolejne 4 śrubki - mała gwiazdka pierwsza śrubka Druga symetrycznie po drugiej stronie kierownicy i dwie ostatnie na górze Ramkę odciągamy w dół by nie przeszkadzała ( tu jest potrzebna giętka końcówka z małą gwiazdką)w celu polepszenia dojścia do śrubek można opuścić kierownicę w dół. h. Demontaż zegarów ,odkręcamy śrubki zaznaczone w kółkach 2 szt. i wyciągamy delikatnie zegary na wierzch UWAGA NA KABLE !!!!!! Nie pomylić dwóch ostatnich śrubek mają inny gwint !!!! Wtyczki z kablami znajdują się po obydwóch stronach zegarów w celu wypięcia należy wcisnąć zatrzask na środku i przesunąć różowy zatrzask do góry jednocześnie wyciągając je z zegarów. 3.Rozbiórka zegarów a. z tyłu odkręcić dwie śrubki i wyjąć całość z zatrzasków 6 szt. ( odłożyć na bok by nie przeszkadzały)w późniejszym etapie pomoże to na odpychanie palcami szybki od plastiku b. małym śrubokrętem objechać powoli i delikatnie dookoła pomiędzy szybką a czarnym plastikiem by pozrywać łączenia starego kleju UWAGA – SZYBKA JEST BARDZO KRUCHA I PODATNA NA PĘKNIĘCIA !!!!!! szybkę odłożyć na bok i teraz dopiero zaczyna się zabawa (moje raki nie pasowały w oryginalne miejsca trzeba było je przykleić ) Ja wybierałem i próbowałem różne kleje w końcu padło na 1 mm taśmę samoprzylepną dwustronną czarną .Dobór kleju powinien być dobrze przemyślany ze względów estetycznych ,potraktowanie ramek klejem super glue skończy się białymi zabarwieniami na obrzeżach ramek i zepsuciem całego efektu jaki próbujemy uzyskać .Najlepiej klej przetestować z tyłu konsoli i poczekać do wyschnięcia wtedy będzie widać jak klej zachowuje się w kontakcie z czarnym plastikiem. Przed przyklejeniem ramek przeczyścić miejsce klejenia alkoholem w celu odtłuszczenia tylko nie rozpuszczalnikiem bo wyjdzie to samo co z klejem. 4.Tak to wygląda jeszcze bez szybki Ramki przykleiłem do taśmy i wyciąłem nożykiem wysuwanym – może być skalpel chirurgiczny lub modelarski ( o nim zapomniałem w spisie ,podając jakie narzędzia będą potrzebne do zrobienia ramek) Ponowne założenie szybki wiąże się z posmarowaniem w kilku punktach klejem i włożenie jej na miejsce 5. Montaż konsoli zegarów -wszystkie czynności w odwrotnej kolejności -drobna porada po podłączeniu wtyczek sprawdźcie sobie działanie wszystkich kontrolek i oświetlenia by uniknąć ponownego demontażu wszystkich części zaoszczędzi wam to czasu i nerwów. Miłej zabawy , a jeśli ktoś ma pytania proszę pisać na gg 355226 Efekt końcowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #12 Napisano 10 Lutego 2008 Prosił bym o komentarze czy się komus przydało ????? Miłej zabawy PRZEPRASZAM za polskie znaki ale nie których nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2008 te są do audi jak juz to te http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Golf-4-IV-Jetta-4-99-04-CHROME-Gauge-Rings-v5_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43951QQihZ017QQitemZ270209786447QQtcZphoto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #14 Napisano 11 Lutego 2008 Ja kupiłem te ramki http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-4-Bora-Passat-high-polish-instrument-rings_W0QQitemZ350023924282QQihZ022QQcategoryZ72215QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem są one metalowe wypolerowane z jednej strony do przyklejenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #15 Napisano 11 Lutego 2008 Nakor mam pytanko to zdjęcie jest orginalne twojego passka ?Pytam bo chodzi mi o leflektory jak bys mógł mi cos o nich napisać jak się sprawują i nazwe ,bo jestem zinteresowany wymianą a jak to bywa słyszałem różne opinie. Z góry wielkie dzięki. Jak to zawsze bywa przepraszam za brak niektórych polskich znaków interpunkcyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #16 Napisano 11 Lutego 2008 to jest oryginalne zdjęcie mojego Passka. Angel eyes firmy Sonar sprawują się świetnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #17 Napisano 1 Marca 2008 Rozdzielenie ramki i szybki to nie łatwe jeżeli nie uszkodziłeś szybki to albo jesteś geniuszem albo został użyty inny klej w licznikach nie podświetlanych na zielono bo trzyma jak imadło i szybka poprostu pęka w miejscu klejenia na dole odchodzi bez wiekszych problemów ale góra to koszmar lepiej poprostu wyciąć plastik u góry i podcinać pod szybka tego i tak nie widać po zamontowaniu. Na szczeście pękniecie nie jest wielkie i szybka jeszcze nadaje sie do założenia a wiec jeśli komuś brakuje cierpliwości to niech zapomni albo da komuś do zrobienia bo wiążę sie z duuuzym ryzykiem :633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tom123456 Zgłoś #18 Napisano 2 Marca 2008 Marek664 dzięki za zdjęcia wlasnie te gdzies mi uciekły jak robiłem opis . Napisałem w opisie cyt "UWAGA – SZYBKA JEST BARDZO KRUCHA I PODATNA NA PĘKNIĘCIA !!!!!! " nie jestem geniuszem a co do kleju może być że został użyty inny klej (u mnie zegary swiecą na niebiesko) Z szybką bawiłem się około godziny podwarzałem jadelikatnie cieniutkim srubokręcikiem między szybką a czrnym plastikiem w tym samym miejscu co widać u ciebie na górnym zdjęciu tylko że nie wyłamywałem go .Szybka jest przyklejona punktowo co 0,5 cm (około) A i jeszcze jedno dlaczego ta szybka jest taka krucha by uniemozliwić rozebranie zegarów ,w każdej książce do passka jest wyraźnie napisane Zespół zegarowy w razie uszkodzenia podlega całkowitej wymianie i nie podlega naprawe ( jest nierozbieralny) Co do cierpliwosci to masz rację trza się w nią uzbroić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #19 Napisano 2 Marca 2008 U mnie punktowo było na dole i tam poszło nawet spoko ale był też klej i prawdopodobnie przy montażu klej jest rzadki i po wlaniu go spływa zgodnie z siłą grawitacji na dół bo taki kształt ma szybka i ramka jak ją położysz poziomo szybką do góry Ci co rozbierali wiedzą o co chodzi bo sam nie wiem jak to opisać i klej trzyma tak że poprostu szybka sie łamie a zgrzewu nie widać po montażu i wiadomo są środki zaradcze kleje silikony także luz ale efekt JEST jeszcze jutro zobacze za diodami smd bo troche zielono mam a i to bym chciał zmienić Fotki z ramkami: Podświetlenie też zostało skorygowane wszystkie wskazówki oraz podświetlenie wyświetlaczy jest jasno krwisto czerwone niestety foto sie nie udało ale jest super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #20 Napisano 10 Marca 2008 Panowie, a czy nie da się ringów tych przełożyć nie zdejmując szyby ? Pierwsze słyszę o takim sposobie montażu. Sam zakładałem w Audi B4 i nie odrywałem szyby. Śledziłem wcześniej kilka wątków na forach Audi i też nikt jej nie odrywał. Oto moje dwa stare zdjęcia Rozmontowałem zestaw, wyjąłem budziki, przełożyłem ringi przez otwór po zegarze, delikatnie używając siły wkładając je na sztorc i pchając lekko robiąc minimalne jajka. Następnie palcami już w środku wyprostowałem je i przykleiłem punktowo na czarny silikon. Mniejsze ringi przełożyłem oczywiście przez większe otwory. Tu w tym przypadku z tego co widzę pozostałe ringi na komputer i wskaźniki benzyny, oraz temperatury przełoży się przez otwory po zegarach i również przyklei. Dziwie się, że odrywaliście szybę, ona generalnie nie jest do oderwania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach