Skocz do zawartości
Gość *Andrzej*

Drgania na kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie;) Ale nikt nie wspomniał że drgania może powodować również buła na oponie. Miałem tak kiedyś, biło biło zmieniłem opony i przestało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, Mam problem. Podczas jazdy na każdej predkości przy przyśpieszaniu i jeździe na biegu kierownica nie bije. bije tylko jak jade na luzie. Mam też dziny odgłos chałasu z przodu. nie wiem czy łożysko czy opona. ale opony wykluczam bo zmieniłem z przodu na tył i odwrotnie. czy łożysko z przodu idzie jakoś sprawdzić? z tyłu zazwyczaj powstaje luz ale z przodu nie wiem jak się upewnić i czy to ono i które lewe czy prawe. czy łożysko wpływa na bicia jadąc na luzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, Mam problem. Podczas jazdy na każdej predkości przy przyśpieszaniu i jeździe na biegu kierownica nie bije. bije tylko jak jade na luzie. Mam też dziny odgłos chałasu z przodu. nie wiem czy łożysko czy opona. ale opony wykluczam bo zmieniłem z przodu na tył i odwrotnie. czy łożysko z przodu idzie jakoś sprawdzić? z tyłu zazwyczaj powstaje luz ale z przodu nie wiem jak się upewnić i czy to ono i które lewe czy prawe. czy łożysko wpływa na bicia jadąc na luzie?
łożysko huczy przy wyższych prędkościach i ruszając kołem można wyczuć luz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam bicie w prawym przednim kole ale przy predkosci do 60km/h a powyzej znika 2 dzien mam te felgi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też miałem drgania na kierownicy więc pojechałem na stację diagnostyczną i podczas badania amortyzatorów na stole wibracyjnym urwał się kielich do którego mocuje się amortyzator od góry. Tak więc dla przestrogi wszystkich sprawdźcie czy pod warstwą lakieru nie kryje się jakieś ognisko korozji tak jak u mnie. Teraz jadę do mechaniora który poskłada moją vr6 do kupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, odświeżę temat, mam drgania na kierownicy z zakresie prędkości 90- 110km/h , koła 100% odpadają wyważane, przekładane i na zimówkach to samo , na stacji diagnosta wykrył prawy banan do wymiany i powoduje rozbieżność i drga? co sądzicie o tym czy wymieniać go czy sprawdzić coś innego jeszcze aby nie iść tak w koszty na takie zgadywanki, przeguby nie stukają , na łożyskach luzu nie wyczuwam ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może tarcze się skończyły i się pokrzywiły sprawdź może być ich wina wciśnij bardzo delikatnie hamulec przy tej prędkości i zobacz czy bicie się pogłębia jeśli tak to masz przyczyne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie kolego tarcze są nowe i klocki , także nic nie bije przy hamowaniu

 

---------- Dodano o 07:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:43 ----------

 

nie zauważyłem że to dział b3 b4 a one nie mają wielowachacza jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności