Skocz do zawartości
Gość angelo1969

wspomaganie nie działa w prawą stronę

Rekomendowane odpowiedzi

Gość angelo1969

Po uruchomieniu silnika nie działa wspomaganie kierownicy ale tylko w prawą stronę. Po jakiś dwóch/trzech minutach włącza się wspomaganie kierownicy w prawą stronę i nie ma już żadnych problemów z jazdą. Proszę o posty co może być przyczyną. Passat 1,8 20 V, 2000r., przerobiony niedawno z wersji angielskiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa wspomagania według mnie odpada skoro w lewą stronę działa, a później i w prawą czyli daje ciśnienie. Prawdopodobnie problem tkwi w systemie zaworków przekładni kierowniczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość angelo1969

Ostatni mechanik powiedział mi, że muszę wymienić pompę wspomagania, nawet obliczył koszt - 350 zł używana pompa + 150 zł robocizna. Jednak, tak jak Pan zauważył, gdy zbadałem bliżej temat doszedłem do wniosku, że to nie może być pompa, a jakiś problem z rozdzielaczem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam nastepujacy problem: cos zlego dzieje sie ze wspomaganiem, tzn tak mi się wydaje. Rano po odpaleniu moge skrecic kola w lewo bez najmniejszego problemu, natomiast w prawo jest tak jakbym nie mial wspomagania. Po przejechaniu kawalka problem ustepuje znaczy wspomaganie jakby wracalo na prawa strone. Płyn sprawdzony jest tyle ile byc powinno, nigdzie nic nie cieknie wiec gdzie szukac przyczyn ?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt.2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór dystrybucyjny w maglownicy - przekładnia do regeneracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn Ci się nie pieni w zbiorniczku gdy silnik pracuje? Widać że się normalnie przelewa czy jest mocno wzburzony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam w swoim passku to samo. Kiedy jeszcze było ciepło na polu wszystko było ok. Teraz kiedy już jest chłodno mam z tym coraz większy problem. Wyczytałem na forum w innym wątku, że magiel do regeneracji. Jeśli będzie coraz gorzej kolego, to nie czekaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn przelewa się normalnie, nic się nie pieni. No nic trzeba będzie regenerować magiel :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam w swoim passku to samo. Kiedy jeszcze było ciepło na polu wszystko było ok. Teraz kiedy już jest chłodno mam z tym coraz większy problem. Wyczytałem na forum w innym wątku, że magiel do regeneracji. Jeśli będzie coraz gorzej kolego, to nie czekaj.

 

miałem identyczne objawy umiera Ci magiel szykuj się do regeneracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miałem identyczne objawy umiera Ci magiel szykuj się do regeneracji

 

Dzięki kolego. A mógłbyś przybliżyć cenę regeneracji z montażem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1000 zł + zbieżność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę wysoko policzone te 1000 zł. Regeneracja ok 450 -500 zł, wymiana 200 zł + zbieżność ok 80 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wymieniali jeszcze obudowę przekładni dlatego tyle wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

U mnie ten sam problem wspomaganie słabo chodzi w prawą stronę wymieniona pompa, nowy płyn, po wymienieniu pompy jak auto stało ,,na kołkach'' kierownica chodziła elegancko, po opuszczeniu na koła ciężko idzie w prawą stronę. Pod spodem nie ma żadnych wycieków. Co to może być .Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn oryginalny ? Ja miałem to samo, najpierw wymieniłem oryginalny płyn na płyn do układów wspomagania STP na rok pomogło a potem zregenerowałeś przekładnię i do momentu sprzedaży paska działał idealnie czyli jakieś 3 lata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem na febi bilstein 06162 zielony, na zgaszonym silniku kierownica chodzi tak samo w dwie strony, na odpalonym w lewo ok w prawo ciężko, a zasami w obie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spec od przekładni poradził mi płyn STP bo z czasem przekładnia się wyrabia i potrzebuje gęstszego płynu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tj. Płyn do wspomagania STP POWER STEERING taki czerwony? Tak właśnie czytam co znowu może być nie tak, byłem u mechanika spr mówi, że pompa pompę wymieniłem na podniesionych kołach ok po opuszczeniu lipa.. Masz może pomysł jak i co sprawdzić może to maglownica...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak biało czerwona butelka u mnie to pomogło na rok potem jedyna opcja to regeneracja maglownicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności