MAGNUM-DXi12 Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2008 Witam. Kupiłem nowy przekaxnik wycieraczek, jednak jak włącze czasowe to wycieraczki chodzą non stop. Dawniej na forum był temat jak zaprogramować taki przekaźnik, lecz teraz nie mogę tego odnaleźć Proszę o pomoc w zaprogramowaniu przekaxnika... Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam Jacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #2 Napisano 28 Stycznia 2008 Witam.Kupiłem nowy przekaxnik wycieraczek, jednak jak włącze czasowe to wycieraczki chodzą non stop. Dawniej na forum był temat jak zaprogramować taki przekaźnik, lecz teraz nie mogę tego odnaleźć Proszę o pomoc w zaprogramowaniu przekaxnika... Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam Jacek Z tego co pamiętam włączasz wycieraczki czasowe i wył. potem wł. na czas jaki ci pasuje i wył. Potem chodzą zaprogramowane na ten czas. Jeśli się mylę to poprawcie koledzy. Pozdrawiam Serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Denek Zgłoś #3 Napisano 29 Stycznia 2008 Jeśli dobrze pamiętam to przekaźnik nr 19 nie ma czasowego wyłącznika a zamiana na nr 99 pomaga. ja w moim pasku tak zrobiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNUM-DXi12 Zgłoś #4 Napisano 29 Stycznia 2008 hmm no to kłopot, bo kupiłem nowy "19" i nie ma czasowych:( Co teraz zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2008 Wiesz MAGNUM-DXi12 - ja kupiłem na szrocie za 10PLN, w Focie za nowy chcieli ponad 100zł. A co do Twojej 19 - w pierwszym poście napisałeś, że wycieraczki chodzą non-stop. powinny chodzić cyklicznie co chmm, 8sec.? Nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2008 Przy .19 powinny chodzić tylko i wyłącznie co 8 sekund. Przy .99 tyle ile mu ustawisz, samemu regulujesz czas. Na allegro jest dużo w cenie koło 25-30 zł. Ja swój dziś kupiłem z forum golfa, łącznie z przesyłką 20 zł, także taniocha a jaka radość po wymianie Nie chce swojej .19 sprzedawać, ale jakbyś był w warszawie to mogę pożyczyć na próbę sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNUM-DXi12 Zgłoś #7 Napisano 30 Stycznia 2008 hehe w warszawie moim paskiem raczej nie będe;( Czyli kupiłem nowy przekaźnik i na dodatek jest zrabany:( Przekaźnik podróbka. Kurde szkoda:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #8 Napisano 31 Stycznia 2008 W przedostatnim dniu ubiegłego roku stałem się szczęśliwym posiadaczem VW Passat B3 Variant GL. Wspaniałe auto, ale ma pewne mankamenty związane z elektryką: 1. Nie działa tryb pracy przerywanej wycieraczek przednich, po jego włączeniu wycieraczki chodzą non stop 2. Nie działa podgrzewanie szyby tylnej , podgrzewanie lusterek OK 3. Nie działa wycieraczka szyby tylnej 4. Nie działa światło przeciwmgielne tylne 5. Nie działa klakson Z niecierpliwością będę czekał na rozwój wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNUM-DXi12 Zgłoś #9 Napisano 31 Stycznia 2008 miałem niektóre problemy... - klakson: na 99% przekaźnik do wymiany - tylne światło przeciwmgielne: miałem przetarty kabel ktróy idzie po zawiasach klapy (tylko ja mam sedana) hehe a podgrzewanie szyby działa mi ale strasznie marnie tzn długo podgrzewa a później tak jakby sięwyłączyło...???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ulzana Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2008 Witam, podepnę sie do tematu, jak można oczywiście, moje pytanie dotyczy także tego czasowego regulowania przednią wycieraczką, bo u mnie działa co 8sek., pare odpowiedzi wyżej Denek napisa:Jeśli dobrze pamiętam to przekaźnik nr 19 nie ma czasowego wyłącznika a zamiana na nr 99 pomaga.jak to można po chłopsku zrozumieć,zamiana przekaznika, czy może ma na myśli raczej jego rodzaj, nie wiem , moge prosić o bardziej szczegółowy opis :)Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #11 Napisano 1 Lutego 2008 No tak po chłopsku, to trzeba wyjąć przekaźnik z namalowanym nr 19 i w to miejsce włożyć przekaźnik z nr 99. Ten drugi ma regulowaną częstotliwość pracy wycieraczek czasowych. Jest też inny sposób - przekanik nr 19 zamienić na przekaźnik nr 99. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzaczek Zgłoś #12 Napisano 12 Stycznia 2014 Witam - szukałem jakichkolwiek informacji dotyczących przekaźnika nr 198 ale nic nie znalazłem - a jest to przekaźnik od wycieraczek przednich. Dlatego też chciałem Was drodzy koledzy zapytać czym się różnią od przekaźnika 19 lub 99 (dodam że wszystko jest w porządku - po prostu chciałem zaspokoić moją ciekawość ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #13 Napisano 13 Stycznia 2014 198 = 99 To samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertB4 Zgłoś #14 Napisano 24 Stycznia 2014 Witam Podepnę się pod temat. Co zrobić jeśli tylna wycieraczka po jednokrotnym włączeniu czasowym chodzi cały czas, to znaczy nie kończy cyklu (działa w trybie przerywanym) . Jedynie wyłączenie stacyjki pomaga - stycznik do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #15 Napisano 24 Stycznia 2014 Co zrobić Wyłączyć czyli wykonać taki sam ruch manetką jak przy uruchamianiu wycieraczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosa1002 Zgłoś #16 Napisano 1 Maja 2014 U mnie po lekkim uniesieniu manetki wycieraczki zacinają się w drodze powrotnej lub stają w połowie jak to naprawić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 2 Maja 2014 Prawdopodobnie wina ślizgów w mechaniźmie przekładni silniczka. Rozbierz plastikową obudowę i podoginaj blaszki co pracują na ślizgach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barteq49 Zgłoś #18 Napisano 2 Maja 2014 Miałem tak z tylną wycieraczką a powodem była rdza na trzpieniu,tym co wychodzi z silniczka.Rozebranie i wyczyszczenie pomogło,teraz chodzi jak szalona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach