bullet Zgłoś #521 Napisano 4 Grudnia 2013 do AVF i skrzyni 5b nie trzeba zmieniac rozrusznika. zmiana rozrusznika jest potrzebna tylko do skrzyni 6b do AVFa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #522 Napisano 4 Grudnia 2013 a to sanki tez sa potrzebne?? stare sie nie nadadza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #523 Napisano 4 Grudnia 2013 gołąb ostatnio mi pisał że tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #524 Napisano 4 Grudnia 2013 Można zamówić łapę skrzyni w aso, która pasuje do skrzyni 5b i sanek od 4b automatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #525 Napisano 4 Grudnia 2013 ale ja automat mam chyba 5 biegow to czyli nie trzeba?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #526 Napisano 4 Grudnia 2013 Tu chodzi o skrzynię manualną 5 lub 6. Zawsze łapa z serwisu albo sanki i zależy czy 5 czy 6 skrzynka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonsil4 Zgłoś #527 Napisano 4 Grudnia 2013 Witam wszystkich:respect Zastanawiam się nad zmianą mojego 4biegowego automata na 5biegowego manuala.Posiadam Passata B5 1998r silnik ADR 1.8 125km. Potrzebuję konkretnej odpowiedzi co jest mi potrzebne do przekładki,wszystkie części kupuję sam więc muszę mieć wypisane WSZYSTKO Proszę pomóżcie z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #528 Napisano 4 Grudnia 2013 Witam wszystkich:respect Zastanawiam się nad zmianą mojego 4biegowego automata na 5biegowego manuala.Posiadam Passata B5 1998r silnik ADR 1.8 125km. Potrzebuję konkretnej odpowiedzi co jest mi potrzebne do przekładki,wszystkie części kupuję sam więc muszę mieć wypisane WSZYSTKO Proszę pomóżcie z góry dzięki. wszystko masz wypisane we wczesniejszych postach.. ---------- Dodano o 22:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:02 ---------- a sluchajcie czy do mojego silnika skrzynia musi byc od 130kM czy moze byc od mniejszego motoru??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #529 Napisano 4 Grudnia 2013 bierz od 130PD bo jak weźmiesz od słabszego to będziesz miał minimalne gorsze przełożenia (w trasie masakra >> ~3 tys obr/min > ~140km/h) Lub 6 biegów... co jest chyba najlepszą inwestycją jeśli dużo jeździsz i zamieżasz auto mieć długi czas jeszcze przy sobie (byle to nie była seryjna 6-ka z 1.9 TDI) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #530 Napisano 5 Grudnia 2013 ale ja automat mam chyba 5 biegow to czyli nie trzeba?? obojętnie jaki masz automat to 6 biegów podchodzi bez kombinowania. jak chcesz 5 biegów włożyć to musisz wymienić sanki lub dokupić specjalną łapę (nie widziałem takiej na oczy, ale koledzy pisali, że jest i nawet podawali numer części). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #531 Napisano 5 Grudnia 2013 Tak jak pisze golab21 a taką łapę sam kupowałem do skrzynki 5 w serwisie kosztowała coś około 90 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pudzian Zgłoś #532 Napisano 7 Grudnia 2013 (edytowane) Koledzy kupiłem paska avb 101ps skrzynia manual 5 i jest dramat 3tys. obrotów i dopiero 140 no dramat co tu zrobić ? czy podejdzie skrzynia od awx 5 bo ta jest chyba dluższa nie? Ładnie przyspiesza bo kolezka mi tam pomodził coś ale robie też często trase 1800km z predkoscia 130-140 i pali 6,5 . Wczesniej miałem audi awx i na 3 tyś. miałem 160kmH Edytowane 7 Grudnia 2013 przez pudzian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #533 Napisano 8 Grudnia 2013 3000 i 140 to zupełna normalka. Nie masz nic zepsutego:) Jeśli zależy ci ba długiej skrzyni to szukaj skrzyni o oznaczeniu DQS ona jest z passatow 2,5tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #534 Napisano 8 Grudnia 2013 Dokładnie. U mnie coś koło 140-150 przy 3 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pudzian Zgłoś #535 Napisano 8 Grudnia 2013 czy ta skrzynia od 2.5 pasuje plug&play? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #536 Napisano 8 Grudnia 2013 Do AVB nie jest plug&play. Potrzeba paru dodatkowych rzeczy które mogą odstraszyć przed taką wymianą. Chociaż Tobie Marcin.... na trasy rzędu 1800km byłoby przydatne Zobacz mój temat o aucie... jest tam video które mniejwięcej pokazuje stosunek obr silnika do prędkości. (3200 obr/min - 180km/h) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #537 Napisano 9 Grudnia 2013 panowie czy pedały z przed lifta pasuja do FLa? i czy kazda wersja silnikowa ma takie same pedały? czy to http://allegro.pl/pedaly-vw-passat-b5-96-1-6-benzyna-8d1721117e-euro-i3769701569.html podejdzie do B5FL 1,9? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #538 Napisano 9 Grudnia 2013 FL ma inny pedał gazu i jak dobrze pamietam mają inne otwory czujnika stopu i sprzegła, stelaż powinien byc ten sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy917 Zgłoś #539 Napisano 9 Grudnia 2013 a czy pedaly z angola nie da sie jakos wpasowac w europe?? czy koniecznie trzeba europe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #540 Napisano 9 Grudnia 2013 pedały nie pasują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach