Skocz do zawartości
Gość luka

[B5] Przeróbka automata na manual.

Rekomendowane odpowiedzi

do AVF i skrzyni 5b nie trzeba zmieniac rozrusznika.

zmiana rozrusznika jest potrzebna tylko do skrzyni 6b do AVFa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to sanki tez sa potrzebne?? stare sie nie nadadza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gołąb ostatnio mi pisał że tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zamówić łapę skrzyni w aso, która pasuje do skrzyni 5b i sanek od 4b automatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja automat mam chyba 5 biegow to czyli nie trzeba??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu chodzi o skrzynię manualną 5 lub 6. Zawsze łapa z serwisu albo sanki i zależy czy 5 czy 6 skrzynka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich:respect

 

Zastanawiam się nad zmianą mojego 4biegowego automata na 5biegowego manuala.Posiadam Passata B5 1998r silnik ADR 1.8 125km.

Potrzebuję konkretnej odpowiedzi co jest mi potrzebne do przekładki,wszystkie części kupuję sam więc muszę mieć wypisane WSZYSTKO :)

Proszę pomóżcie :D z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich:respect

 

Zastanawiam się nad zmianą mojego 4biegowego automata na 5biegowego manuala.Posiadam Passata B5 1998r silnik ADR 1.8 125km.

Potrzebuję konkretnej odpowiedzi co jest mi potrzebne do przekładki,wszystkie części kupuję sam więc muszę mieć wypisane WSZYSTKO :)

Proszę pomóżcie :D z góry dzięki.

 

wszystko masz wypisane we wczesniejszych postach..

 

---------- Dodano o 22:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:02 ----------

 

a sluchajcie czy do mojego silnika skrzynia musi byc od 130kM czy moze byc od mniejszego motoru???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bierz od 130PD bo jak weźmiesz od słabszego to będziesz miał minimalne gorsze przełożenia (w trasie masakra >> ~3 tys obr/min > ~140km/h)

 

Lub 6 biegów... co jest chyba najlepszą inwestycją jeśli dużo jeździsz i zamieżasz auto mieć długi czas jeszcze przy sobie (byle to nie była seryjna 6-ka z 1.9 TDI)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ja automat mam chyba 5 biegow to czyli nie trzeba??

 

obojętnie jaki masz automat to 6 biegów podchodzi bez kombinowania. jak chcesz 5 biegów włożyć to musisz wymienić sanki lub dokupić specjalną łapę (nie widziałem takiej na oczy, ale koledzy pisali, że jest i nawet podawali numer części).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze golab21 a taką łapę sam kupowałem do skrzynki 5 w serwisie kosztowała coś około 90 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy kupiłem paska avb 101ps skrzynia manual 5 i jest dramat 3tys. obrotów i dopiero 140 no dramat :(

co tu zrobić ? czy podejdzie skrzynia od awx 5 bo ta jest chyba dluższa nie?

 

 

Ładnie przyspiesza bo kolezka mi tam pomodził coś ale robie też często trase 1800km z predkoscia 130-140 i pali 6,5 . Wczesniej miałem audi awx i na 3 tyś. miałem 160kmH

Edytowane przez pudzian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3000 i 140 to zupełna normalka. Nie masz nic zepsutego:)

Jeśli zależy ci ba długiej skrzyni to szukaj skrzyni o oznaczeniu DQS ona jest z passatow 2,5tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. U mnie coś koło 140-150 przy 3 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ta skrzynia od 2.5 pasuje plug&play?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do AVB nie jest plug&play. Potrzeba paru dodatkowych rzeczy które mogą odstraszyć przed taką wymianą. Chociaż Tobie Marcin.... na trasy rzędu 1800km byłoby przydatne ;) Zobacz mój temat o aucie... jest tam video które mniejwięcej pokazuje stosunek obr silnika do prędkości. (3200 obr/min - 180km/h)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FL ma inny pedał gazu i jak dobrze pamietam mają inne otwory czujnika stopu i sprzegła, stelaż powinien byc ten sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy pedaly z angola nie da sie jakos wpasowac w europe?? czy koniecznie trzeba europe??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pedały nie pasują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności