Skocz do zawartości
Gość michalko_t

[ zawieszenie] Tylna tuleja wachacza przedniego

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko ze kolo jak zakrecasz to te sruby od kol lapia cala piaste jezcz raz wiec nie ma tam mowy o luzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale chodzi mu o luz na lozysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm sprawdzę to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krynio,sprawdz przeguby.W B4 mialem sytuacje ze wymienilem przeguby na nowe ale z tych tanich ,po 8 dych i auto jechalo gdzie chcialo plus wibracje na kierze.Kilka razy geometria plus diagnostyka i nic.Przegubow nie podejrzewalem bo przeciez nowe byly a wyszlo ze przguby.Jeden byl zle wykonany i sie w pewnym polozeniu blokowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ale ja przebugów nie mam nowych:D conajwyżej mogą sie nadawać do wymiany ze starości:D ale sprawdzę to też konkretnie bo mam już liste przypuszczalnych winowajców;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę jeszcze pisać nowych tematów, więc podłącze się tu..

 

Może mi ktoś podpowiedzieć jakiego producenta tuleje wahacza, gumy i łączniki stabilizatora są najlepsze ? Kuzyn ma SWAG i twierdzi, że jest ok, co sądzicie ?

Powiedzcie mi także jak ze sprężynami i amortyzatorami, jakiego producenta polecacie ?

 

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź do sklepu i zapytaj co mają.

Lemforder, Delphi, Moog, SWAG, Febi, Sachs są ok.

Rouvile nie produkuje sam tylko pakuje w pudełka, zależy co się trafi.

Hart, Topran, 4Max, i inne superturbomaxwypas omijaj z daleka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hart, Topran, 4Max, i inne superturbomaxwypas omijaj z daleka.

Jeszcze hans preiss i optimal..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy przegub lewy tzn od strony kierowcy może powodować takie objawy jak pływanie auta na koleinach?

 

dobra pytanie, czy coś prócz przednich amortyzatorów i tylnych tuleji na belce może cos powodować pływanie auta? bo jest coraz gorzej. Wszedzie na kazdym forum piszą albo amortyzatory albo tuleje na belce tylko że ja rok temu wymieniłem tuleje na belce na lema jak również tylne amory, i zaraz po tym z 2 miesiące poźniej przednie amortyzatory i reszte dodatków. A teraz się jezdzi jakby w którymś z przednich kół brakowało powietrza tak ucieka dziwnie;/ amory przednie naciskam i oba odbijaja równo i niby tak samo, również przy mocniejszym zachamowaniu auto osiada równo i równo wraca do punktu wyjściowego. Nie czuje żeby nie były sztywne albo zuzyte, przy przejezdzie przez śpiącego polcjanta też jedna ze stron nie siada bardziej i jest sztywno. Rozkładam ręce. Jade do domu jutro stąd chce znać wszystkie możliwe opcje żeby to przetelepać konkretnie. Jak jeszcze mogę sprawdzić amory i te tuleje?

Edytowane przez Krynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakies propozycje ostateczne?;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy przegub lewy tzn od strony kierowcy może powodować takie objawy jak pływanie auta na koleinach?

 

Są jeszcze opony, może z pływaniem się nie spotkałem ale z ściąganiem w jedną stronę potrafią mieć dużo wspólnego.

Weź samochód na jakąś lepszą drogę, przegoń go ile tylko się da i zobacz przy jakiej prędkości zaczyna pływać na równej drodze. Jak ze 150 km/h pójdzie w miarę stabilnie to bym się nie przejmował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale on przy wiekszej prędkości to tak jak normalnie kazde auto na koleinach tylko jak jade wolno to tak mi przód plywa jakby wachacze nie trzymaly dob4ze kol w plaszczyznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wózek nie zgnity przypadkiem. To już ten czas. Dałbym fotki, ale nie porobiłem. Na elektrodzie są fotki z Golfa III, gdzie wahacze chodziły gdzie chciały z mocowaniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności