Giacobbe91 Zgłoś #41 Napisano 18 Sierpnia 2013 W widocznych miejscach nic nie jest oberwane, no chyba że w wiązce ale wiązka jest przecież zabezpieczona, nic się tam nie dostaje więc jak mogłoby tam coś być nie tak. Przekaźnik od klaksonu to ten drugi na dole od lewej, nr 53, przełożyłem inny bo też był 53 i nadal było pykanie Jak przeciągne kable od klaksonu jak są tylko 2 w kierownicy i klakson podobno jest sterowany masą a w bezpiecznikach będzie prąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #42 Napisano 18 Sierpnia 2013 Nic nie musisz przeciągać. Odpinasz wtyczkę na klaksonie i po zapłonie sprawdzasz czy jest plus na którymś kabelku. Potem zwalasz plastiki pod kiera, dokopujesz się do tylnej części skrzynki i sprawdzasz wtyczkę o której pisałem. Ściągnij sobie Układ Elektryczny, Na rys. nr 6 masz schemat elektryki klaksonu, będzie Ci łatwiej to wszystko ogarnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Giacobbe91 Zgłoś #43 Napisano 18 Sierpnia 2013 Po tym rysunku to kompletnie nic nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #44 Napisano 18 Sierpnia 2013 Po tym rysunku to kompletnie nic nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #45 Napisano 18 Sierpnia 2013 W kwadracie C-20 jest przekaźnik, od góry to plus na cewkę przekażnika i minus na klakson (przerwany własnie przekaźnikiem). Niżej z gniazda A1/8 idzie minus na klakson a z H2/1 idzie na kierownicę, do kierownicy dochodzi minus z H1/6. Wciskasz klakson, minus płynie z H1/6 do H2/1 i uruchamia się cewka w przekaźniku i dopiero leci minus na klakson z A1/8. Plus klaksonu to A1/7. Czasem zamiast przekaźnika jest zworka ale np. słaby styk w kierownicy i klaksonu brak, przekaźnik rozwiązuje ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #46 Napisano 19 Sierpnia 2013 W widocznych miejscach nic nie jest oberwane, no chyba że w wiązce ale wiązka jest przecież zabezpieczona, nic się tam nie dostaje więc jak mogłoby tam coś być nie tak. Przekaźnik od klaksonu to ten drugi na dole od lewej, nr 53, przełożyłem inny bo też był 53 i nadal było pykanie Jak przeciągne kable od klaksonu jak są tylko 2 w kierownicy i klakson podobno jest sterowany masą a w bezpiecznikach będzie prąd tak jak koledzy piszą wyżej musisz sprawdzić na wtyczce od klaksonu masz prąd po przekręceniu kluczyka i masę po wciśnięciu przełącznika w kierownicy. Wystarczy zwykły miernik albo domowej roboty próbówka z żarówki 12V i dwóch kabelków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach