Skocz do zawartości
Gość ktom82

Problemy z klaksonem

Rekomendowane odpowiedzi

W widocznych miejscach nic nie jest oberwane, no chyba że w wiązce ale wiązka jest przecież zabezpieczona, nic się tam nie dostaje więc jak mogłoby tam coś być nie tak. Przekaźnik od klaksonu to ten drugi na dole od lewej, nr 53, przełożyłem inny bo też był 53 i nadal było pykanie

 

Jak przeciągne kable od klaksonu jak są tylko 2 w kierownicy i klakson podobno jest sterowany masą a w bezpiecznikach będzie prąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie musisz przeciągać.

Odpinasz wtyczkę na klaksonie i po zapłonie sprawdzasz czy jest plus na którymś kabelku.

Potem zwalasz plastiki pod kiera, dokopujesz się do tylnej części skrzynki i sprawdzasz wtyczkę o której pisałem.

Ściągnij sobie Układ Elektryczny,

Na rys. nr 6 masz schemat elektryki klaksonu, będzie Ci łatwiej to wszystko ogarnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym rysunku to kompletnie nic nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po tym rysunku to kompletnie nic nie wiem

:wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwadracie C-20 jest przekaźnik, od góry to plus na cewkę przekażnika i minus na klakson (przerwany własnie przekaźnikiem).

Niżej z gniazda A1/8 idzie minus na klakson a z H2/1 idzie na kierownicę, do kierownicy dochodzi minus z H1/6.

Wciskasz klakson, minus płynie z H1/6 do H2/1 i uruchamia się cewka w przekaźniku i dopiero leci minus na klakson z A1/8.

Plus klaksonu to A1/7.

Czasem zamiast przekaźnika jest zworka ale np. słaby styk w kierownicy i klaksonu brak, przekaźnik rozwiązuje ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W widocznych miejscach nic nie jest oberwane, no chyba że w wiązce ale wiązka jest przecież zabezpieczona, nic się tam nie dostaje więc jak mogłoby tam coś być nie tak. Przekaźnik od klaksonu to ten drugi na dole od lewej, nr 53, przełożyłem inny bo też był 53 i nadal było pykanie

 

Jak przeciągne kable od klaksonu jak są tylko 2 w kierownicy i klakson podobno jest sterowany masą a w bezpiecznikach będzie prąd

tak jak koledzy piszą wyżej musisz sprawdzić na wtyczce od klaksonu masz prąd po przekręceniu kluczyka i masę po wciśnięciu przełącznika w kierownicy. Wystarczy zwykły miernik albo domowej roboty próbówka z żarówki 12V i dwóch kabelków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności