Gość wgali Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2008 Witam wszystkich Opisze mój problem . Oddałem swojego passata do naprawy bo miałem stuki w zawieszeniu i ogólnie by przygotować do przeglądu zostały wymienione jakieś gumy i klocki hamulcowe i tu zaczęły sie problemy z hamulcami . Pedał hamulca po dociśnięciu powoli opada a przed naprawą było ok , wybór padł na korektor siły hamowania że zapowietrza układ został wymontowany i to samo druga rzecz to pompa hamulcowa kupiona nowa efekt ten sam później serwo to samo mechanik rozkłada ręce co może być zostało jeszcze waku . Układ sprawdzony samochód normalnie hamuje tylko ten pedał schodzi jaka może być tego przyczyna może ktoś ma jakieś sugestie. To jest passat 1.6 d kombi 1987 rok dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #2 Napisano 19 Stycznia 2008 Jeśli walneła by Ci vakum pompka to pedła hamulca wcale by nieopadał, tak miałem w swojej b2. No chyba ze Twoja jest już na wykączeniu i słabo wyciąga powietrze z serwa. Odłącz plastykowy wąż od serwa odpal silnik i zobacz jak ciągnie pompka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wgali Zgłoś #3 Napisano 19 Stycznia 2008 dzisiaj sprawdzaliśmy vakum i ciągnie dość dobrze . Niestety z mechanikiem skończyły już pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #4 Napisano 22 Stycznia 2008 Przy lewym tylnym kole masz rozdzielacz hamulca, która w zależności od nacisku daje większą lub mniejszą siłę hamowania na tylną oś. Jeśli to Ci się rozszczelni/rozsypie łapie tamtędy powietrze. U siebie miałem dokładnie to samo, więc wymontowałem to i podłączyłem przewody bezpośrednio do siebie. W moim przypadku to poskutkowało. Ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz wycieków na cylinderkach przy tylnych kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wgali Zgłoś #5 Napisano 22 Stycznia 2008 korektor siły hamowania mam wymontowany ale najlepsze jest to że samochód przeszedł przegląd i dobrze hamuje chyba czas sie z nim rozstać bo nie mam na niego siły dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wgali Zgłoś #6 Napisano 27 Stycznia 2008 a jeszcze jedno pytanie gdzie znajduje sie w tym modelu tabliczka znamionowa auta bo nie mogę jej znaleźć a jak ją zgubiłem to można z tym coś zrobić dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #7 Napisano 27 Stycznia 2008 przednie prawe nadkole, w komorze silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość korado Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2008 Jeżeli na 100% nigdzie niema wycieku i nie ubywa płynu hamulcowego to uszkodzona jest pompa hamulcowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #9 Napisano 24 Lutego 2011 podłączę się. mechanik powiedzial ze mam jakis wyciek z korektora siły hamowania mam pytanie, czy taki korektor jest tylko dla B2, czy od innych modeli tez pasuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #10 Napisano 25 Lutego 2011 Greg, u mnie też kolektor się rozleciał, więc usunąłem go w ogóle. W sumie nie zauważyłem żadnej różnicy poza tym, że płyn potem już nie uciekał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 25 Lutego 2011 W sumie nie zauważyłem żadnej różnicy poza tym To w sumie dobrze, że nie było takiej okazji, inaczej byś gadał jakby tył zaczął Cię wyprzedzać. Korektor jest potrzebny, nie zakładali go tam dla ozdoby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #12 Napisano 25 Lutego 2011 Dobrze, że teraz dopiero o tym mi powiedziałeś Przynajmniej w swojej nieświadomości byłem spokojniejszy. A co do usunięcia, to mechanik tak zalecił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2011 Czyli dokupić dla B2 i wymienić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2011 tak jeśli nie chcesz w czasie awaryjnego hamowania na deszczu, śniegu etc. starcić życia, to wymieniaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #15 Napisano 25 Lutego 2011 fachowiec powiedział żeby wyciąć u mnie. chyba że mam część... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #16 Napisano 25 Lutego 2011 fachowiec powiedział żeby wyciąć u mnie. chyba że mam część... Ręce opadają... Szukaj korektora i wymieniaj, ja się przekonałem czym skutkuje jego brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #17 Napisano 25 Lutego 2011 w morde - fachowcy! a jak wytnę - to potem będę mógł wstawić? na allegro nie ma aktualnie do B2... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomaniak Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2011 U mnie też jest wycięty, kupiłem już tak auto, mechanik na przeglądzie mnie dopiero uświadomił Ale nie zdarzyło mi się żeby tył wyjechał, a różne rzeczy się robiło, jednakże polecam robić tak jak fabryka chciała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #19 Napisano 25 Lutego 2011 a jak wytnę - to potem będę mógł wstawić? Z doświadczenia wiem, że raz wycięty korektor nie wraca na miejsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #20 Napisano 26 Lutego 2011 a jak wytnę - to potem będę mógł wstawić? Nic nie tnij. Wykręć przewody z korektora i podłącz je pod siebie. Ja jako łącznika do ich skręcenia wziąłem kawałek gumowego przewodu hamulcowego (podobno akurat ten był z BMW) i idealnie pasował. Jak znajdziesz odpowiedni korektor, to po prostu rozkręcisz "prowizorkę" i wstawisz tak jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach