hizo Zgłoś #21 Napisano 21 Sierpnia 2010 Napewno to kółeczko ma swoje zadanie ale niezależnie czy mechanizm blokuje się o te kółko czy o górny rant drzwi, nacisk za zęby listwy zębatej jest taki sam. Może przy wciskaniu szyby w górną miętką "szczelinę" silnik napiera na zęby nieco dłużej niż przy gwałtownym zablokowaniu o wspomniane kółko (łagodniejszy narost prądy-dłuższy czas do zadziałania wyłącznika). Z mechanizmem elektrycznym walczyłem u siebie kilka razy. Napawanie nowych zębów w miejsce starych wygniecionych nie pomaga na długo (raz nawet próbowałem hartować te napawaną okolicę) . Ja ostatecznie rozwiązałem swój problem obracając listwę zębatą. Odciąć szlifierką, odwrócić, przyspawać (trudno przyspawać tak żeby nie zmienić położenia-odległości listwy zębatej względem koła zębatego. Teraz przy dociskaniu szyby pracują zęby które do tej pory prawie nic nie robiły a te zajechane ząbki odpoczywają w dolnym położeniu. Dodatkowo posmarowałem prowadzenie szyby żeby wszystko lekko chodziło w miarę możliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach