Skocz do zawartości
Zimek

Mechanizm podnoszenia szyb elektrycznych, przełącznik wycieraczek B4

Rekomendowane odpowiedzi

 

Napewno to kółeczko ma swoje zadanie ale niezależnie czy mechanizm blokuje się o te kółko czy o górny rant drzwi, nacisk za zęby listwy zębatej jest taki sam. Może przy wciskaniu szyby w górną miętką "szczelinę" silnik napiera na zęby nieco dłużej niż przy gwałtownym zablokowaniu o wspomniane kółko (łagodniejszy narost prądy-dłuższy czas do zadziałania wyłącznika).

Z mechanizmem elektrycznym walczyłem u siebie kilka razy. Napawanie nowych zębów w miejsce starych wygniecionych nie pomaga na długo (raz nawet próbowałem hartować te napawaną okolicę) . Ja ostatecznie rozwiązałem swój problem obracając listwę zębatą. Odciąć szlifierką, odwrócić, przyspawać (trudno przyspawać tak żeby nie zmienić położenia-odległości listwy zębatej względem koła zębatego. Teraz przy dociskaniu szyby pracują zęby które do tej pory prawie nic nie robiły a te zajechane ząbki odpoczywają w dolnym położeniu. Dodatkowo posmarowałem prowadzenie szyby żeby wszystko lekko chodziło w miarę możliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności