Skocz do zawartości
Gość phoenixgold

Mul-T-Lock kila wersji

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gość phoenixgold

    Witam

    Ma pytanie w sprawie Mul-T-Lock'a w B6. Wlasnie jestem na etapie poszukiwania warsztatu i rodzaju multlocka w okolicach katowice-sosnowca. Na naszym forum wyczytalem ze Mul-T-Locki sie roznia rodyajem stali, jest wersja xxx ktorej juz azotem w sprayu sie nie da tak latwo sforsowac.

    I teraz pytanie czy starac sie zalozyc Mul-T-Locka w vw czy w innym warsztacie ? Na cos zwrocic uwage wybierajac warsztat i model Mul-T-Locka?

     

    dzieki pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    Ja jak kupowałem auto miesiąc temu to pytałem w nomie w Katowicach i powiedzieli że do dsg nie montują bo zaskomplikowane. Ja kupiłem niedźwiedź locka i sam montowałem trwało to może 1,5h, fakt że jest tam pare elementów które mozna zepsuć, ale wszystko da sie zepsuć jak sie bardzo chce. Bardzo fajna blokada bo nie trzeba wyciągać bolca tylko przekręca się wkładke klucza i sama sie zatrzaskuje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 1.9TDI-PD 105KM
    Rok prod: 2005
    Ja jak kupowałem auto miesiąc temu to pytałem w nomie w Katowicach i powiedzieli że do dsg nie montują bo zaskomplikowane. Ja kupiłem niedźwiedź locka i sam montowałem trwało to może 1,5h, fakt że jest tam pare elementów które mozna zepsuć, ale wszystko da sie zepsuć jak sie bardzo chce. Bardzo fajna blokada bo nie trzeba wyciągać bolca tylko przekręca się wkładke klucza i sama sie zatrzaskuje.

     

     

    Cześć piter,

    czy nie sprawiło by ci kłopotu aby wrzucić pare fotek jak to wszystko wygląda po montażu

     

    pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2009
    Ja jak kupowałem auto miesiąc temu to pytałem w nomie w Katowicach i powiedzieli że do dsg nie montują bo zaskomplikowane. Ja kupiłem niedźwiedź locka i sam montowałem trwało to może 1,5h, fakt że jest tam pare elementów które mozna zepsuć, ale wszystko da sie zepsuć jak sie bardzo chce. Bardzo fajna blokada bo nie trzeba wyciągać bolca tylko przekręca się wkładke klucza i sama sie zatrzaskuje.
    a powiedz mi nie bedziesz mial jakis problemow z gwarancja? bo znajac nasze "kochane" serwicy moga sie do tego przyczepic

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość kovens

    Podpinam sie pod pierwsze pytanie tyle ze mam 3BG. Jakiego multilocka zalozyc?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    co to jest azot w spraju?chodzi ci o ciekly azot?niestety na cieklym azocie nie robi roznicy zbytnio czy stal jest wysokoweglowa, stopowa itp.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2009

    nikt nie bedzie sie bawil zeby krasc z cieklym azotem paska. przejda sie po parkingu i wezma innego gorzej zabezpieczonego

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    Mam pytanie w sprawie Mul-T-Lock'a w B6. Wlasnie jestem na etapie poszukiwania warsztatu i rodzaju multlocka w okolicach katowice-sosnowca. Na naszym forum wyczytalem ze Mul-T-Locki sie roznia rodyajem stali, jest wersja xxx ktorej juz azotem w sprayu sie nie da tak latwo sforsowac.

    I teraz pytanie czy starac sie zalozyc Mul-T-Locka w vw czy w innym warsztacie ? Na cos zwrocic uwage wybierajac warsztat i model Mul-T-Locka?

    Jaką masz skrzynię manual czy automat? jesli manual to nie ma żadnego problemu, ja montowałem swoja w ASO nazywa się Niedźwiedź Lock i działa w ten sam sposób jak to opisał Piter_ok1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    Jesli chodzi o utrate gwarancji to prawda jest taka ze jak serwis montuje blokade jako np. gratis przy kupnie to i tak żadnego papieru na nią nie daje, więc konkurencyjny serwis i tak nie wie kto to zakładał, a w/g prawa europejskiego w ostateczności musieli by udowodnić że sama modyfikacja spowodowała usterke. Tym bardziej że w moim przypadku przy kupnie powiedziano mi że "sie nie da" do dsg glokady założyć, a chciałem i pytałem o to. Widocznie kiedys próbowali i komuś coś zepsuli i nie ufają swoim mechanikom.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    Hmm dostałem papier

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007
    Hmm dostałem papier

     

    fakture vat na ozł? czy certyfikat z pieczątką.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    Nie zaświadczenie o montażu tegoż urządzenia wystarczy?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    Nie zaświadczenie o montażu tegoż urządzenia.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności