Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

dziś elektryk samochodowy stwierdził, że padła mi krańcówka w drzwiach kierowcy. Da się naprawić zamek czy trzeba kupić nowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziś elektryk samochodowy stwierdził, że padła mi krańcówka w drzwiach kierowcy. Da się naprawić zamek czy trzeba kupić nowy ?

 

 

krańcówki samej nie wymienisz i jak ona napewno padła to zamek do wymiany,,ale czasem za brak sygnału z zamka możą byc też zimne luty pekają i też nie bedzie sygnału z zamka ,oświetlenia itd bo przypuszczam ze nie masz oświetlenia ,brzeczka itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak mi coś połączył że z drzwi kierowcy nie działa oświetlenie, a z reszty już tak.

 

No to czas na nowy zamek ;) Dzięki za odpowiedź ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
krańcówki samej nie wymienisz i jak ona napewno padła to zamek do wymiany,,ale czasem za brak sygnału z zamka możą byc też zimne luty pekają i też nie bedzie sygnału z zamka ,oświetlenia itd bo przypuszczam ze nie masz oświetlenia ,brzeczka itd

Jeśli masz na myśli mikrowyłączniki,to jak najbardziej da się je wymienić.Proponuję poczytać wątek od początku.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Od dwóch dni tylne prawe drzwi w mojej B5 się nie otwierają. Co mam zrobić by je otworzyć?Rozebrałem cały boczek oraz blachę próbuje jakoś odryglować zamek ale gdy ciągnę za cięgna on się nie otwiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Od dwóch dni tylne prawe drzwi w mojej B5 się nie otwierają. Co mam zrobić by je otworzyć?Rozebrałem cały boczek oraz blachę próbuje jakoś odryglować zamek ale gdy ciągnę za cięgna on się nie otwiera.

 

mialem kiedys to samo ,zle wlozyłem linke w boczku od srodka,rozebrałem boczek i pociagłem za linke i sie otworzyły,potem dokładnie włozyłem linke i poskrecałem i do dzis spokoj ,moze byc jeszcze jeden problem u biebie,przy zamku z zewnatrz w zakladce przy klamce masz naciagnieta za bardzo linke ,zobacz czy idzie od srodka ja jakos poluzowac i jak sie otworzy to jezcze raz ja nastaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy i nie chcę zakładać nowego wątku więc podłączam się do tego czy ktoś rozbierał tapicerkę z drzwi od kierowcy w B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ma ktoś może jakiegoś manuala z fotami jak rozebrać drzwi przednie pasażera w pasku b5? Bo musze wymienić tego małego sykacza i żeby dostać się do kostki muszę zdjąć boczek. Z góry dzięki;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak rozebrać drzwi przednie pasażera

 

Identycznie jak od kierowcy. Różni się tym, że musisz wydłubać tą zaślepkę i pod nią masz 2 śruby. Reszta idzie tak samo.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Identycznie jak od kierowcy. Różni się tym, że musisz wydłubać tą zaślepkę i pod nią masz 2 śruby. Reszta idzie tak samo

 

A ten plastik w którym jest włacznik od otwierania szyby i klamka też muszę zdjąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciągasz tą zaślepkę, odkręcasz 2 śruby. Później u dołu masz 2 torx'y i teraz musisz ściągnąć boczek z takich kołków na których się on trzyma. Trzeba go pociągnąć z wyczuciem do góry. Jak ci już zeskoczy to trzyma się on na lince od klamki i przewodach. Odpinasz wszystko i masz już boczek w rękach.

 

plastik w którym jest włacznik od otwierania szyby i klamka też muszę zdjąć?

 

To jest już razem z boczkiem, ściągniesz go i to też wyjdzie i nie trzeba tego rozdzielać.

 

 

Zrozumiał bo ja tak na szybko to wytłumaczyłem?:D

Edytowane przez tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrozumiał bo ja tak na szybko to wytłumaczyłem?

 

Tak już sobie poradziłem:P

Dzięki;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki za pomoc dwa razy napisałem zapytanie i dwa razy zostałem zignorowany jeszcze raz wielkie dzięki za nic poradziłem sobie SAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wielkie dzięki za pomoc dwa razy napisałem zapytanie i dwa razy zostałem zignorowany jeszcze raz wielkie dzięki za nic poradziłem sobie SAM
Koleo po pierwsze jest to dział do b5 więc każdy się wypowiada do b5. Musisz wejsc w dział b6 i tm szukać. Ale rozbiorka wyglada pewnie podobnie jak w b5 wpisz w google a temat napewno jakis Ci znajdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wielkie dzięki za pomoc dwa razy napisałem zapytanie i dwa razy zostałem zignorowany jeszcze raz wielkie dzięki za nic poradziłem sobie SAM

 

Bo piszesz w złym dziale-to po pierwsze.

Po drugie-pomogłeś sobie SAM,zachowuj się stosownie na swój wiek i się przypadkiem nie obraź :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, powie mi ktoś jaki jest sprawny sposób na demontaż silnika podnosnika szyby w boczku drzwi ? (chodzi o tę blachę na której jest cały osprzęt i zamek)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, powie mi ktoś jaki jest sprawny sposób na demontaż silnika podnosnika szyby w boczku drzwi ? (chodzi o tę blachę na której jest cały osprzęt i zamek)
Z pewnościa musisz ściaganć cała blachę a od strony zamka pewnie są jakieś sruby do ktorych jest zamontowany silnik od szyb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, powie mi ktoś jaki jest sprawny sposób na demontaż silnika podnosnika szyby w boczku drzwi ? (chodzi o tę blachę na której jest cały osprzęt i zamek)

Jak uporasz się już z blachą. Musisz odkręcić trzy śruby torx, ściągasz czarną plastikową osłonę (wchodzą w nią linki mechanizmu szyby). Demontujesz plastikowy ślimak i wyciągasz silniczek. Zapamiętaj jak były nawinięte linki na ślimaku, tzn która w którą stronę, żebyś nie miał potem problemu przy składaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poluzowała mi się linka w klamce zewnętrznej w drzwiach kierowcy. Czy do przełożenia końcówki linki w klamce konieczne jest wyjęcie bębenka zamka? Jeżeli tak to czy wykręcenie śrubki zabezpieczającej wystarczy do wyjęcia bębenka bez rozbierania tapicerki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poluzowała mi się linka w klamce zewnętrznej w drzwiach kierowcy. Czy do przełożenia końcówki linki w klamce konieczne jest wyjęcie bębenka zamka? Jeżeli tak to czy wykręcenie śrubki zabezpieczającej wystarczy do wyjęcia bębenka bez rozbierania tapicerki?

 

Możesz spokojnie ją poluzować-nie wykręcaj do końca bo wypadnie.Śrubka trzyma pierścień mocujący bębenek.Jak ją wykręcasz topierścień sie obraca i popuszcza wkładkę.Po jej demontażu naciągasz linkę (regulacja tym plasticzkiem).Tylkopamietaj żeby nie była za mocno naciągnieta bo też nie będą się drzwi otwierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności