Skocz do zawartości
Carrey

Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich wlasnie udalo mi sie kupic nowy zamek w sklepie za 120 zl. Jak by kogos to interesowalo to we Wroclawiu na ul. Kosciuszki 135. Prowadza tez sprzedaz przez Allegro (ale to trzeba by wyszukac, nie pamietam nazwy sklepu S- cos tam)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich wlasnie udalo mi sie kupic nowy zamek w sklepie za 120 zl. Jak by kogos to interesowalo to we Wroclawiu na ul. Kosciuszki 135. Prowadza tez sprzedaz przez Allegro (ale to trzeba by wyszukac, nie pamietam nazwy sklepu S- cos tam)

 

Nowy ale zamiennik ;)

Jestem przekonany że jednak lepiej naprawić oryginał i cieszyć się działąjącym zamkiem.Znam przypadki takie,że zamienniki zamków padają po dwóch tygodniach...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiecie koledzy co się stało że w moim passiorku nie mogę otworzyć mechanicznie drzwi tylnych z zewnątrz a od wewnątrz się da? Co będzie trzeba było ściągać żeby się tam dostać?
boczek ściągaj załóż linkę i będzie ok
nie trzeba ściągać bczku wystarczy wyciągnąć zaślepkę zamka i wpiąć linkę i będzie :dobrze przerabiałem to już kilka razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiecie koledzy co się stało że w moim passiorku nie mogę otworzyć mechanicznie drzwi tylnych z zewnątrz a od wewnątrz się da? Co będzie trzeba było ściągać żeby się tam dostać?

 

Otworzyć drzwi,odkręcić torxa który trzyma wkładkę zamka i ja zdemontować po czym wsadzić linkę na swoje miejsce.Mocowanie jest tuż obok klamki-napewno zauważysz.Pamiętaj-śrubki nie wykręcaj do końca!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do was. Jutro chce sie zabrac za rozebranie przednich drzwi kierowcy. I tutaj nasuwa sie moje pytanie: czy jak rozbiore drzwi i sciagne ta metalowa oslone to czy przy skladaniu musze ja uszczelnic jakims silikonem badz czyms takim? Jesli tak to w jaki sposob bo z tego co wiem to sa tam jakies odplywy ktorymi woda splywa (jesli sie myle to mnie poprawcie)

Edytowane przez maly3310

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko do was. Jutro chce sie zabrac za rozebranie przednich drzwi kierowcy. I tutaj nasuwa sie moje pytanie: czy jak rozbiore drzwi i sciagne ta metalowa oslone to czy przy skladaniu musze ja uszczelnic jakims silikonem badz czyms takim? Jesli tak to w jaki sposob bo z tego co wiem to sa tam jakies odplywy ktorymi woda splywa (jesli sie myle to mnie poprawcie)

 

Dokładnie-pomiędzy zewnętrzną częścią drzwi a blachą jest uszczelka-wymieniasz na nową.Jeżeli nie masz to wklejasz blachę na silikonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie-pomiędzy zewnętrzną częścią drzwi a blachą jest uszczelka-wymieniasz na nową.Jeżeli nie masz to wklejasz blachę na silikonie.

Juz po całym zabiegu. Ale na tej blaszce widziałem ze uszczelka w ładnym stanie wiąc zostawiłem ją tak jak była. Mam nadzieje, ze nic sie nie stanie. Drzwi rozlozone i zlozone według instrukcji sławka. Wszystko przebiegło gładko aż do momentu gdy złozyłem wszystko i za mocno naciagnelem linke w klamce i niechcialy mi sie otworzyc drzwi kierowcy. Bylem w stanie juz połamać boczek ale telefon do Jacka (charakterek) cenna uwaga i drzwi sie otworzyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy orientuje się ktoś z drogich forumowiczów czy aby wypiąć kostkę kalbi tylnich drzwi ze słupka w kombi wystarczy odsunąć harmonijkę czy trzeba rozbierać słupek od wewnętrznej strony auta ?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje, przydatne przy wymianie wkładu drzwi, która mnie czeka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie musisz tam kleić ,rozbierałem u siebie już kilka razy dzwi i ta uszczelka jest na tyle trwała że nie trzeba no chyba że jakims cudem ją oderwiesz od blachy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z uwagi na fakt, że wkońcu sam zabrałem się za drzwi podsyłam wszystkim załącznik z bardzo interesującym opisem centralnego zamka w pasku.

 

Mam nadzieję, że się przyda :)

 

Ps. Kto wymyślił spline???? (!!!!)

Centralny Zamek.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Z uwagi na fakt, że wkońcu sam zabrałem się za drzwi podsyłam wszystkim załącznik z bardzo interesującym opisem centralnego zamka w pasku.

 

Mam nadzieję, że się przyda :)

 

Ps. Kto wymyślił spline???? (!!!!)

skąd to wyrwałeś ?? zajebiaszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedz gdzie mogę spline m8 w rozsądnej cenie dostać to powiem hehe :)

 

A tak na serio to tutaj :):

http://www.turbo-diesel.pl/

 

Fajna sprawa i wyjaśnia który mikrus za co odpowiada :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy orientuje się ktoś z drogich forumowiczów czy aby wypiąć kostkę kalbi tylnich drzwi ze słupka w kombi wystarczy odsunąć harmonijkę czy trzeba rozbierać słupek od wewnętrznej strony auta ?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje, przydatne przy wymianie wkładu drzwi, która mnie czeka.

kable od tylnich drzwi wypinasz w tej gumowej charmonijce koloru czarnego masz tam 2 kostki ale mozesz miec podpiera 1 albo 2. puzniej jak bedziesz montowal spowrotem kostki i charmonijke gumowa dobrze ja zaluz na swoje miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedz gdzie mogę spline m8 w rozsądnej cenie dostać to powiem hehe :)

 

A tak na serio to tutaj :):

http://www.turbo-diesel.pl/

 

Fajna sprawa i wyjaśnia który mikrus za co odpowiada :)

taki klucz szukaj w sklepach z narzędziami lub rolniczych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Forumowicze

 

Wczoraj rozpocząłem z kolegą walkę z zamkiem (brak światła, buzzera) - wina przerwany lut na płytce. Wszystko cacy świeci i brzęczy ale pojawił się nowy problem - drzwi są cały czas otwarte (przy zamknięciu i otwarciu z pilota). Skobelek jest cały czas schowany w drzwiach, z klucza podnosi się i opada od razu, to samo z pilota. Dzisiaj przystępuję do ponownej walki.

 

Może ktoś z Was ma pomysł gdzie tkwi błąd?

 

Pozdrawiam

Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Forumowicze

 

Wczoraj rozpocząłem z kolegą walkę z zamkiem (brak światła, buzzera) - wina przerwany lut na płytce. Wszystko cacy świeci i brzęczy ale pojawił się nowy problem - drzwi są cały czas otwarte (przy zamknięciu i otwarciu z pilota). Skobelek jest cały czas schowany w drzwiach, z klucza podnosi się i opada od razu, to samo z pilota. Dzisiaj przystępuję do ponownej walki.

 

Może ktoś z Was ma pomysł gdzie tkwi błąd?

 

Pozdrawiam

Michał

 

może Ci się lucik rozlał i jest zwarcie...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a nie jest to coś bardzie mechanicznego?? skoro z kluczyka ręcznie też nie działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a wie ktoś może jak rozebrać tapicerkę drzwi od kierowcy w B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm, a nie jest to coś bardzie mechanicznego?? skoro z kluczyka ręcznie też nie działa?

 

Niekoniecznie-bardziej elektryka bo zamek powraca do pozycji początkowej.sprawdź go jeszcze raz-luty i krańcówki przy okazji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana - złe ustawienie trybików wewnątrz zamka i nie do końca się otwierał. Tak w sumie to może zrobimy jakiś topic z podpowiedziami o tym co się źle zrobiło przy składaniu zamka i jakie były tego objawy. Zawsze to komuś pomoże :)

 

Z moich spostrzeżeń dodatkowo:

- po złożeniu całości drzwi otwierały się dopiero po podwójnym pociągnięciu za klamkę (za pierwszym razem otwierały się na 80%). Powód - źle przykręcony zamek do drzwi. Rozwiązanie- poluzowanie śrub, opuszczenie zamka (w dół i do środka auta). Zamek śmiga :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności