the.wolf Zgłoś #21 Napisano 31 Lipca 2008 nie dziwie sie bo AWX jest wzdluzny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #22 Napisano 31 Lipca 2008 aa no tak... i tu mnie masz. w kazdym badz razie golfina ze 130Kucy. nie wiem ile on ma w papierwach do 100km/h ale nawet na elastycznosc w normalnej jezdzie odstawal a ja na gazie. z chipem jest swietnie. za 1500zl nie mozna sobie sprawic wiekszej frajdy. szoda tylko, ze na tak niedlugo. ja po 40tys chcialbym juz uderzyc w wieksza moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #23 Napisano 31 Lipca 2008 to calkiem normalne zachowanie:) 180km przy wadzie 1400kg szału nie robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #24 Napisano 3 Sierpnia 2008 co do v-techu to nie jest zła firma pod warunkiem ze ma sie sprawny samochód. Programy mają rózne i je sami pisza i to sa dobre sprawdzone programy , to akurat umieja robić , natomiast do do ich wiedzy na temat mechaniki i elektroniki to dno. Jak robiłem u nich chipa to nie zabarzdzo radzili sobie z vagiem , musiałem im troche pomoc, ale program ok , działa bez zarzutu. Tak, ze jezeli macie sprawny samochód, serwisowany to v-techa moge polecic. Jak cos nie domaga to raczej jeddzcie\gdzies indziej bo oni oprócz diagnostyki przeplywki niewiele umieja. W Jankach polecam diagtronic, chłopaki mają naprawde wiedze, zrobią wszystko od programu do rozbiórki silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spooni Zgłoś #25 Napisano 10 Sierpnia 2008 co do v-techu to nie jest zła firma pod warunkiem ze ma sie sprawny samochód. Programy mają rózne i je sami pisza i to sa dobre sprawdzone programy , to akurat umieja robić , natomiast do do ich wiedzy na temat mechaniki i elektroniki to dno. Jak robiłem u nich chipa to nie zabarzdzo radzili sobie z vagiem , musiałem im troche pomoc, ale program ok , działa bez zarzutu. Tak, ze jezeli macie sprawny samochód, serwisowany to v-techa moge polecic. Jak cos nie domaga to raczej jeddzcie\gdzies indziej bo oni oprócz diagnostyki przeplywki niewiele umieja. W Jankach polecam diagtronic, chłopaki mają naprawde wiedze, zrobią wszystko od programu do rozbiórki silnika hhmm, tylko że diagnostyka przed modem to podstawa i vagowanie to powinni mieć opanowane do perfekcji. Ale to już problem ich klientów a nie mój.Ja bym nie dał im fury na mody . ... z chipem jest swietnie. za 1500zl nie mozna sobie sprawic wiekszej frajdy. szoda tylko, ze na tak niedlugo. ja po 40tys chcialbym juz uderzyc w wieksza moc. hehe i tutaj masz racje. Ale powiem Ci że i tak jesteś wytrwały;). Ja po 15tys. szukam więcej a mam program zachowawczy na 194 KM. W tym miesiącu zakładam FMIC`a i lecę po więcej KM i Nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #26 Napisano 10 Sierpnia 2008 powiem tak. na VAGu to ja sie znam dostatecznie dobrze i wiedziałem ze samochód jest sprawny na 100 proc, bo sam taka diagnostyke sobie robie raz na jakis czas, tak kontrolnie. Jedyne co umieli to sprawdzic przepływkę, zrobili sobie takie urzadzenie do sprawdzania, nawiasem mówiąc bardzo sprytne. Jak po pierwszym hamomowaniu wychodzi zgodnośc parametrów z danymi katalogowymi i nie ma jakiś zaburzeń w wykresie to ładują nowy program. Jak cos jest nie tak to proponują serwis. A programy robia dobe, wszystkie modyfikacje fabryczne w seat polska pochodzą własnie od nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MauroO Zgłoś #27 Napisano 15 Września 2008 powiem tak. na VAGu to ja sie znam dostatecznie dobrze i wiedziałem ze samochód jest sprawny na 100 proc, bo sam taka diagnostyke sobie robie raz na jakis czas, tak kontrolnie. Jedyne co umieli to sprawdzic przepływkę, zrobili sobie takie urzadzenie do sprawdzania, nawiasem mówiąc bardzo sprytne. Jak po pierwszym hamomowaniu wychodzi zgodnośc parametrów z danymi katalogowymi i nie ma jakiś zaburzeń w wykresie to ładują nowy program. Jak cos jest nie tak to proponują serwis.A programy robia dobe, wszystkie modyfikacje fabryczne w seat polska pochodzą własnie od nich Witam kolegę. Może mi kolega pomoże w kwestii diagnostyki? Mam B5 1.8T APU 1999r i mam program Polski VAG 2.5 i chcialbym sprzwdzić sobie przepustnicę, przepływkę i turbinę, a przyznam się , że nie mam bladego pojęcia jak to zrobić w tym prog'u. :633: Jakiego programu Ty używasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #28 Napisano 11 Czerwca 2013 Po zrobieniu programu zwiększasz ciśnienie doładowania o blisko/ponad 50% (z seryjnych 0,6 bara do blisko 1.0 bara w szczycie),Czy w wersji z tiptroniciem tez mozna dac 1bar w szczycie (przy jakich min. obrotach), czy moze to byc juz szkodliwe dla skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dem-car customs Zgłoś #29 Napisano 14 Czerwca 2013 jeśli jest ktoś chętny na chipsa z wrocka zapraszam na Pw lub moją str firmową i proszę o kontakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #30 Napisano 21 Czerwca 2013 Ja od siebie dodam że polecam wszelkie usługi w DEM Car Customs. Wyspawali mi pieknego 3calowego downpipe do 1.8T , polecam ich w szczególności jesli ktoś myśli o chiptuningu, wycinająć katy , montująć dolot , downpipe od turbo można zwiększyć przyrost po programie dość znacząco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuniek173 Zgłoś #31 Napisano 30 Czerwca 2013 wiam mam pytanie, może ma ktoś gotowy program/wsad do 1.8t AWT na jakieś 180-190km z góry dzięki podam meila [email protected] lub gg 7370044 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #32 Napisano 30 Czerwca 2013 W necie swego czasu krazyla plytka z gotowcami i programami do tuningu. http://chomikuj.pl/Jericho/Auta/Programy+do+aut/ChipTuning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tymek Zgłoś #33 Napisano 29 Lipca 2013 Jericho, a wgrałeś któryś z tych gotowców do swojego auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #34 Napisano 29 Lipca 2013 Jericho, a wgrałeś któryś z tych gotowców do swojego auta?Nie, bo sie na tym nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alya Zgłoś #35 Napisano 30 Września 2013 Szukając informacji w sieci znalazłem ciekawy poradnik który powinien przeczytać każdy przed zwiększeniem mocy w swoim aucie jest wiele czynników na które wpływają podwyższone wartości. http://www.motointegrator.pl/s/chip-tuning/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach