Skocz do zawartości
zoran

sciaga podczas przyspieszania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam..jak w temacie..jak sie depnie mocniej po gazie to bardzo ściąga w prawo aż kierownice trzeba trzymać, jeżeli sie jedzie na luzie np. na wysprzeglonym silniku czy na małym gazie to samochód toczy sie idealnie prosto, a już w tym celu zrobione było:nowe opony i wyważenie, wymienione wszystkie elementy w wahaczu (tulejki,sworznie) i oczywiście na koniec zrobiona geometria. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zainteresuj się jeszcze przegubem lub łożyskami kół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA miałem podobnie w moim golfie 3, i to miało związek z pęknięta śrubą w wachaczu, śruba sobie siedziała jak by nigdy nic, a okazało sie że jest pęknięta. Tą śrube widać (przynajmniej w golfie) jak się skręci na maxa koła (jeśli patrzysz w prawym kole to skręc kiere na maxa w prawo i patrz od przodu auta), Sygnalizować to też może skrzypienie dochodzące z wachacza ale to raczej w lato.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja miałem juz wybita przednią tulejke w prawym wahaczu i efekt był taki że jak szedł gaz to auto samo skręcało w lewo (jakby samoc chciało wyprzedzać) a jak się puściło gaz to juz prosto leciało.

 

Także rada jest taka żeby wziąść auto na lewarek i sprawdzić czy koła nie mają luzu a poza tym to wyszukiwarka bo wstukanie tematu tulejek wahacza czy silentblocków pokazuje całkiem obszerne wyniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przecież wyraźnie jest napisane na początku postu że elementy metalowo gumowe w wahaczu były już wymienione, moze być rozsypane łożysko przedniego koła lub przegub najprędzej zwłaszcza że na luzie jest oki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemo31_08

Powitać.

U mnie cos podobnego zaobserwowałem ale potem przegub diabli:mad: wzieli no i teraz po naprawie tego juz nie mam. Ale czy to było to? Tego najstarsi górale nie wiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem luz na drążku, na wyjściu z maglownicy-wtedy były opisane tu objawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mechanikiem nie jesetem ale wydaje mi sie ze coś nie tak z mechanizmem różnicowym jest

podczas przyśpieszania prawe koło ciągnie do przodu a lewe się wlecze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego właśnie są przeguby:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wyglada mechanizm róznicowy

2003756760247940987_rs.jpg

a tak wyglada przegub

2003741613499131149_rs.jpg

jest różnica ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mysle, ze masz za duzo mocy i dlatego wyrywa ci kiere z rak :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

problem taki jak w temacie, podczas przyśpieszenia ściąga na prawo, puszczam gaz i auto jedzie w lewo....

 

zawieszenie sprawdzane na szarpakach i ponoć wszystko ok wg. diagnosty...

koła sprawdzane i wyważane...

nie wiem gdzie dalej szukać...

 

poduszki amortyzatorów mam wybite bo pukają, one mogą mieć na to wpływ???????

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuleje wahaczy do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tuleje wg diagnosty są dobre....

miałem golfa mk2 i tam wymieniałem tuleje bo były oberwane ale przed wymianą nie miałem takich cyrków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może zbieżność?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbieżność była robiona ale diagnosta powiedział,że gdyby zbieżność była walnięta to i tak koła zawsze ustawią się do jazdy na wprost tylko by opony zcinało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie pisałem w temacie,że poduszki wybite...mogą mieć wpływ na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogą, bo za to odpowiada tuleja reakcyjna wahacza. Zaciągnij ręczny, jedynka i popuszczaj szybko sprzęgło a druga osoba patrzy, czy koło nie cofa się zbyt mocno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tuleja reakcyjna czyli ta tylna??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności