zoran Zgłoś #1 Napisano 11 Stycznia 2008 Witam..jak w temacie..jak sie depnie mocniej po gazie to bardzo ściąga w prawo aż kierownice trzeba trzymać, jeżeli sie jedzie na luzie np. na wysprzeglonym silniku czy na małym gazie to samochód toczy sie idealnie prosto, a już w tym celu zrobione było:nowe opony i wyważenie, wymienione wszystkie elementy w wahaczu (tulejki,sworznie) i oczywiście na koniec zrobiona geometria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #2 Napisano 12 Stycznia 2008 zainteresuj się jeszcze przegubem lub łożyskami kół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniekdi Zgłoś #3 Napisano 24 Stycznia 2008 JA miałem podobnie w moim golfie 3, i to miało związek z pęknięta śrubą w wachaczu, śruba sobie siedziała jak by nigdy nic, a okazało sie że jest pęknięta. Tą śrube widać (przynajmniej w golfie) jak się skręci na maxa koła (jeśli patrzysz w prawym kole to skręc kiere na maxa w prawo i patrz od przodu auta), Sygnalizować to też może skrzypienie dochodzące z wachacza ale to raczej w lato. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #4 Napisano 24 Stycznia 2008 a ja miałem juz wybita przednią tulejke w prawym wahaczu i efekt był taki że jak szedł gaz to auto samo skręcało w lewo (jakby samoc chciało wyprzedzać) a jak się puściło gaz to juz prosto leciało. Także rada jest taka żeby wziąść auto na lewarek i sprawdzić czy koła nie mają luzu a poza tym to wyszukiwarka bo wstukanie tematu tulejek wahacza czy silentblocków pokazuje całkiem obszerne wyniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #5 Napisano 24 Stycznia 2008 Panowie przecież wyraźnie jest napisane na początku postu że elementy metalowo gumowe w wahaczu były już wymienione, moze być rozsypane łożysko przedniego koła lub przegub najprędzej zwłaszcza że na luzie jest oki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemo31_08 Zgłoś #6 Napisano 24 Stycznia 2008 Powitać. U mnie cos podobnego zaobserwowałem ale potem przegub diabli:mad: wzieli no i teraz po naprawie tego juz nie mam. Ale czy to było to? Tego najstarsi górale nie wiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 24 Stycznia 2008 Ja miałem luz na drążku, na wyjściu z maglownicy-wtedy były opisane tu objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mile_end Zgłoś #8 Napisano 26 Stycznia 2008 mechanikiem nie jesetem ale wydaje mi sie ze coś nie tak z mechanizmem różnicowym jest podczas przyśpieszania prawe koło ciągnie do przodu a lewe się wlecze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #9 Napisano 26 Stycznia 2008 Do tego właśnie są przeguby:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mile_end Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2008 tak wyglada mechanizm róznicowy a tak wyglada przegub jest różnica ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #11 Napisano 26 Stycznia 2008 ja mysle, ze masz za duzo mocy i dlatego wyrywa ci kiere z rak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #12 Napisano 1 Września 2013 (edytowane) witam problem taki jak w temacie, podczas przyśpieszenia ściąga na prawo, puszczam gaz i auto jedzie w lewo.... zawieszenie sprawdzane na szarpakach i ponoć wszystko ok wg. diagnosty... koła sprawdzane i wyważane... nie wiem gdzie dalej szukać... poduszki amortyzatorów mam wybite bo pukają, one mogą mieć na to wpływ??????? Edytowane 1 Września 2013 przez rainman777 Przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #13 Napisano 1 Września 2013 Tuleje wahaczy do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2013 no właśnie tuleje wg diagnosty są dobre.... miałem golfa mk2 i tam wymieniałem tuleje bo były oberwane ale przed wymianą nie miałem takich cyrków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #15 Napisano 1 Września 2013 może zbieżność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #16 Napisano 1 Września 2013 zbieżność była robiona ale diagnosta powiedział,że gdyby zbieżność była walnięta to i tak koła zawsze ustawią się do jazdy na wprost tylko by opony zcinało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #17 Napisano 1 Września 2013 Jak z poduchami amora , może któraś wybita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #18 Napisano 1 Września 2013 no właśnie pisałem w temacie,że poduszki wybite...mogą mieć wpływ na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #19 Napisano 1 Września 2013 Nie mogą, bo za to odpowiada tuleja reakcyjna wahacza. Zaciągnij ręczny, jedynka i popuszczaj szybko sprzęgło a druga osoba patrzy, czy koło nie cofa się zbyt mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #20 Napisano 1 Września 2013 tuleja reakcyjna czyli ta tylna?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach