Skocz do zawartości
Gość adi78

kostka stacyjki

Rekomendowane odpowiedzi

Qdlik , odpalanie mam z palca i przyzwyczaiłem się .

Ważne aby po wymianie wróciły te obwody do których w tej chwili prąd nie dociera .

 

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie wina WD. Ale mogę się mylić.

A co do kostek, ja kiedyś kupiłem najtańszą kostkę jaka była w sklepie.

Działała chyba z miesiąc. Więc kupiłem drugi raz taką samą kostkę, i od razu założyłem przekaźnik.

Działa do tej pory bez problemu (czyli jakieś 7 lat) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , samochód odebrany kostka wymieniona.

Wszystko wróciło do normy czyli są światła dmuchawa wycieraczki i ogrzewanie tylnej szyby.

Od razu zauważyłem że światła święcą o wiele jaśniej - duży plus.

 

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie sugestie :-)

 

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Musze odgrzac 2 letniego schabowego bo niestety jeszcze swoich tematów zakladac nie moge...ale do rzeczy.

Dzisiaj po przekreceniu kluczyka stacyjki stała sie rzecz dziwna.Kontrolki od ladowania i hamulca itp sie zaswiecily jak gdyby nigdy nic po czym po przekreceniu kluczyka w START wszystko zgaslo.doslownie.Kontrolki radio a nawet przebieg na wyswietlaczach(passat b3 GT 2.0 2E '91 MFA).Powertowalem forum i baardzo wiele wskazuje wlasnie na kostke stacyjki.Ale zastanawia mnie jedna rzecz:dlaczego licznik przebiegu wyswietla mi losowe poł-cyferki?13479613_998169050251531_1390980358_n.jpg

Czy to ma faktycznie zwiazek z kostka??

 

EDIT:

Od momentu kupna autka nie dziala np ogrzewanie szyby tylnej mimo ze kazdy element z osobna jest sprawny (przekazniki,ciaglosc obwodów,wlacznik) jedak po zlozeniu w calosc...jakos nie dziala.Zdarza sie że kierunkowskaz w lewo sie nie uruchomi,dosc czesto nie dzialaja awaryjne,a swiatła mijania...no swiecic swieca jakos tam(one ponoc do najwspanialszych nie należa) ale za to ori przeciwmglowe to widac wylacznie w nocy...w dzien to prawie nie widac ze sie wogole swieca nawet jak sie stoi przed autem.

Edytowane przez kain047

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to by problem z kostką stacyjki, ale patrząc na pozostałe problemy bardziej obstawiał bym problemy z akumulatorem, masą, lub dzieją się cuda w skrzynce bezpieczników. Zaczął bym od pomiaru akumulatora i sprawdził masę (sprawdził też połączenie do rozrusznika i alternatora).

Edytowane przez viper1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak:

Moja historia z tym autem to sie zaczela juz od poczatku malo kolorowo...po zakupie i sprowadzeniu go do domu jakies 100km okazalo sie ze na drugi dzien polowa rzeczy>>ktore jeszcze wczoraj dzialaly<<Dzisiaj juz nie chce...Auto szarpalo,mialo problemy z odpalaniem,a jak juz odpalilo to potrafilo w polowie drogi zdechnac na amen.Do tej pory wymienilem:Kable WN,świece,kopułkę,palec,filtr powietrza i paliwa(ten ostatni byl tak zapchany ze po zdjeciu weza paliwo wybuchlo mi w twarz...)

Akumulator jest nowiutki ma 3 dni Centra 62Ah,rozrusznik wymienialem na inny(od czasu wymiany autko zaczelo normalnie odpalac),alternator rownież przepatrzony przy okazji szukania ładowania,okazalo sie ze szczotek regulatora napiecia zostalo...niewiele.Wiec zostały wlutowane nowe bo nikt nie polecal wymiany regulatora na tanszy niz jest ori bosch)Ładowanie 14,4V.

 

Juz od samego poczatku auto mialo jakies...przeblyski problemow elektrycznych.Ale ostatnio zaczely sie nawarstwiac.

 

Gdzie znajduja sie wszystkie masy?

Edytowane przez kain047

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gniazda skrzynki bezpiecznikow.pdf

 

Tutaj masz opis skrzynki bezpieczników. Sprawdź co Ci nie działa i poszukaj jak to jest połączone. Skoro akumulator nowy to może klemy? Ja miałem kiedyś podobne cuda gdy były założone klemy "lakierowane" na złoto: nie przewodziły i działy się cuda. Sprawdź napięcie dotykając klemy a nie wyprowadzeń akumulatora. I sprawdź czy masa od akumulatora dobrze łączy się z karoserią: często w tym miejscu gnije i nie ma wtedy dobrego połączenia z karoserią.

Edytowane przez viper1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej drodzy forumowicze. Nie wiem gdzie się podpiąć i pod jaki temat. Sprawa dotyczy radia i stacyjki. Wszystko podłączone tak jak należy radio startuje po przekręceniu kluczyka tak jak powinno być lecz mam z tym problem, bo przy każdym ruchu kierownicy ginie mi prąd w radiu. Tak samo jest gdy są zapalone swiatła pojazdu przy otwartych drzwiach brzęczyk daje sygnał, że nie zgasiliśmy świateł i w tym momencie ruszam kierownicą i ten brzęczyk raz brzęczy a raz nie w zależności jak ruszam kierownicą. Nie mam pojęcia co to jest dlatego tu pytam. Druga sprawa to wspomniana stacyjka. Gdy radio jest włączone i dotknę lekko kluczyk ginie prąd w radiu wspomnę od razu, że kluczyk ma luz w stacyjce gdy ruszam nim w poprzek płaskiej powierzchni. Czy ktoś ma na to jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie kostka stacyjki, bez kluczyka wciśnij zamek stacyjki a zrozumiesz jej działanie.

Kupuj nową, tylko nie taką za pięć złoty i wymieniaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Lebow wiem, że znacie się na pewno lepiej niż ja tylko nie rozumiem co ma kostka do ruchów kierownicy? Jak to działa, że kostka działa razem z ruchem obrotowym kierownicy? Co do zamka to jak to zrobić bez kluczyka co należy wcisnąć? U mnie jak kluczyk w stacyjce to wkład lata na wszystkie strony hehe. Co do kostki to napewno poleci ori z aso nie cierpię chińszczyzny bo na tańszej części oszczędzisz ale za to wymieniasz co troche więc inwestycja nieopłacalna. To czyli mam rozumieć, że z kierownica i wszystko w niej jest wporządku tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wciskasz bębenek zamka, czyli zamiast kluczyka używasz palca i wciskasz nim zamek w kierunku kolumny kierownicy i wtedy załączy się radio...to wciśniecie to pierwszy stopień stacyjki, dopiero kolejne przekręcenie uruchamia zapłon.

Prawdopodobnie masz takie luzy właśnie w bębenku kluczyka że każdy ruch kierownicy powoduje rozłączania się kostki stacyjki.

Jeśli sama kostka nie załatwi sprawy to trzeba będzie pomyśleć jak zmniejszyć dystans miądzy bębenkiem a kostka lub wymienić bębenek zamka (inny kluczyk). Nie mam tylko pojęcia czy jest dość proste jak np. wymiana zamka w drzwiach..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z kolegą lebowem.Po wymianie stacyjki (wkładu) wszystkie problemy z paleniem,z przerywaniem silnika i z tymi dziwnymi krzaczkami ustały.Nie zawsze winna jest kostka.

Swoja drogą zeby zdjąć bebenek stacyjki,no to trzeba sie nagimnastykować z ta przeklęta tulejką.Ale z racji nieposiadania tego sciagacza ani klucza ani niczego,wyjąłem cały środek z kolumny kierowniczej (razem z tym korpusem z kostka i cała stacyjką)odkręcajać tylko dół kolumny od krzyżaka przy scianie grodziowej.Potem po wyjęciu wybiłem ją na imadle.Wygodniej sie chyba nie da...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też będę musiał coś z tym zdziałać bo mam dość. Teraz urlopik 12 dni więc tam zajrzę. Na sam początek wymienię kostkę jak nie poskutkuje to trzeba będzie skoczyć do VW i niech dorabiają bębenek pod kluczyk. Do Fiata Punto ostatnio dorobili bez problemu mam nadzieję, że tu też da radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności