slawciol Zgłoś #41 Napisano 27 Stycznia 2010 Ok. Źle się wyraziłem z tym kielichem- chodzi mi o ten talerzyk trzymający sprężynę, pod nim powinna być podkładka.Kliknij tutaj- część nr 11 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=540857 A czy ta podkładka jest i do kielicha 8 i 8a, ja mam 8a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #42 Napisano 27 Stycznia 2010 A czy ta podkładka jest i do kielicha 8 i 8a, ja mam 8a tak, ta podkładka powinna być w obu typach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #43 Napisano 27 Stycznia 2010 (edytowane) tak, ta podkładka powinna być w obu typach no to teraz trzeba ja znaleźć, w sklepach nie ma i mówią że w passacie B4 94r 90ps pod tym kielichem nie ma żadnej podkładki. http://images32.fotosik.pl/18/031989e2f9a202da.jpg Edytowane 27 Stycznia 2010 przez slawciol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #44 Napisano 15 Sierpnia 2012 Podepnę się pod temat,trzy lata temu wymieniałem w swoim autku kompletne górne łożyska przednich amortyzatorów,tuleje gumowe przednich wahaczy,końcówki drążków.Dwa lata temu mechanik wymienił mi przednie amortyzatory a raczej same wkłady(nie wiem jakiej firmy)na wiosnę wymieniłem wszystkie gumy na stabilizatorach .Do tej pory wszystko było ok.ale ostatnio zauważyłem znowu pukanie z przodu podczas jazdy ale tylko przeważnie podczas jazdy po polnych drogach lub na dość kiepskiej drodze asfaltowej .Byłem w tygodniu na przeglądzie i wszystko w porządku ,żadnych luzów, amortyzatory ok.Czy możliwe by było aby po dwóch latach od wymiany amortyzatorów stukały one w środku?,bo zaczyna to stukanie trochę mnie denerwować tym bardziej że prawie 5km dziennie jadę po polnej drodze właśnie.Byłem już u dwóch mechaników i stwierdzili że nie słyszą żadnego stukania .Pomóżcie proszę bo nie chcę się wpędzić w jakieś duże koszty jak będę tak jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #45 Napisano 15 Sierpnia 2012 Trudno powiedzieć... Mówisz, że dużo jeździsz po drogach polnych... Sprawdziłbym na Twoim miejscu czy pod spodem wszystko jest dobrze dokręcone bo mogłeś o coś zaczepić i czasami może to coś stukać. Co do amorków to mają pasowanie ścisłe ale z wiekiem i z pracą amorka to pasowanie się wyrabia i może sam wkład pukać delikatnie na boki... albo poluzowała się śruba mocująca amorka w łożysku i podstukuje. Posłuchaj z której to strony puka i sprawdz wszystkie sruby czy dobrze dokręcone. możesz jeszcze maglownice sprawdzic i kolumne kierownicza czy dokrecona u mnie kolumna sie poluzowala i na wybojach lekko stukala ale po dokreceniu bodajże 2 śrub jak ręką odjoł a i sprawdź przeguby, czy osłony całe i czy podczas pełnego skrętu nie trzeszczą (mogą też dawać wrażenie stukania). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #46 Napisano 15 Sierpnia 2012 Mówisz, że dużo jeździsz po drogach polnych... Sprawdziłbym na Twoim miejscu czy pod spodem wszystko jest dobrze dokręcone bo mogłeś o coś zaczepić i czasami może to coś stukać.Nie jeżdżę aż po takich polnych drogach na których można o coś zaczepić ,ale zauważyłem niedawno że jak objeżdżam rondo w koło to z prawej strony słychać pukanie,ale osłony na przegubach są całe.Jutro podjadę do kumpla na kanał i sprawdzę czy nic się nie poluzowało.Mieszkam koło Ostródy i znalazłem w necie że dość sporo osób poleca warsztat Auto-Leszek -Service więc może w przyszłym tygodniu tam podjadę i zapiszę się na oględziny auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #47 Napisano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) objeżdżam rondo w koło to z prawej strony słychać pukanie,ale osłony na przegubach są całe. hymmm... wygląda mi to na przegub... Kiedy je wymieniałeś albo coś z tym związanego robiłeś?? Zrób próbe na pełnym skręcie spróbuj się zawrócić na jakimś nierównym terenie jak będą zgrzytać trzeszczeć pierdzieć albo coś w tym stylu do wymiany wraz z osłonami (wewnetrzne raczej nie do zajeżdzenia wystarczy nowa osłona i smar a zewnętrzne padaka zazwyczaj padają). Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez kobuzzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #48 Napisano 15 Sierpnia 2012 Samochód mam od sześciu lat nic nie grzebałem przy przegubach,bo wszystko było w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #49 Napisano 15 Sierpnia 2012 Stawiam 99% że to przeguby sprawdź je. Wymiana nie jest trudna a stuki po tym zabiegu powinny zniknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #50 Napisano 15 Sierpnia 2012 Stawiam 99% że to przeguby sprawdź je. Wymiana nie jest trudna a stuki po tym zabiegu powinny zniknąć. A tak z ciekawości ile może kosztować jeden przegub zewnętrzny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #51 Napisano 15 Sierpnia 2012 No ile... Ja płaciłęm gdzieś koło 115 z osłoną.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #52 Napisano 15 Sierpnia 2012 No ile... Ja płaciłęm gdzieś koło 115 z osłoną.... To trochę się z kasy wyczyszczę.Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #53 Napisano 15 Sierpnia 2012 Pamiętaj, kup trochę droższe to będziesz miał pewność, że Ci dłużej pochodzą na szutrze, szczególnie jak są te takie wredne garbki że jak po tym jedziesz to tak jakby sprawdzanie amorków na przeglądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #54 Napisano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) Podjechałem dziś na nowo otwartą stację diagnostyczną aby sprawdzić amorki i luzy (na Przeglądzie na innej stacji wszystko ok)i diagnosta chyba z 20minut wszystko sprawdzał tak dokładnie że inne stacje się umywają,nawet przejechał się autem po brukowej drodze w pobliżu i oto co wyszło :1Pęknięta lekko osłona przegubu zewnętrznego(przegub ok),2Pęknięte gumy wahaczy przednich (wymieniane trzy lata temu),3:Wybite łączniki i gumy stabilizatorów(wymieniane pół roku temu),mechanik jak wymienił gumy na stabilizatorze to dał na gumę łącznika za dużą podkładkę i podczas jazdy podkładka styka się z wahaczem i może powodować pukanie.Czekam na przyjazd kumpla z Łodzi(mechanika) to w ramach urlopu zrobi mi to wszystko, bo warsztaty w moim mieście życzą sobie za to 500stówek plus jeszcze do tego części. Edytowane 17 Sierpnia 2012 przez yoda2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach