Kajtek82 Zgłoś #541 Napisano 12 Września 2017 Po odpaleniu białego dymu brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #542 Napisano 12 Września 2017 to problem raczej dla turbiny niż dla silnika. 90'C przecież nie jest zabójczą temp dla niego Wiadomo że w b5 i b5fl wskazania temp. z zegarów przy sprawnym czujniku nie są idealne a orientacyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #543 Napisano 13 Września 2017 Wiadomo że w b5 i b5fl wskazania temp. z zegarów przy sprawnym czujniku nie są idealne a orientacyjne.Zawsze wskazują 90C gdy realny pomiar mieści się w zakresie 75-110C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #544 Napisano 13 Września 2017 No i ok. A jaki to ma wpływ na główny temat? Skoro producent zakłada takie odchylenia jak piszecie -15/+20 to nie ma to wpływu na wzrost ciśnienia w układzie. Na szczęście nie jest to jedyny wskaźnik temp więc można podłączyć interfejs i sprawdzić wszystkie wskaźniki. Chociaż pomoże to jak umarłemu kadzidło Wysłane przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #545 Napisano 14 Września 2017 No i ok. A jaki to ma wpływ na główny temat?Skoro producent zakłada takie odchylenia jak piszecie -15/+20 to nie ma to wpływu na wzrost ciśnienia w układzie. Na szczęście nie jest to jedyny wskaźnik temp więc można podłączyć interfejs i sprawdzić wszystkie wskaźniki. Chociaż pomoże to jak umarłemu kadzidło Wysłane przy użyciu Tapatalka bez interfejsu można w climatronik wejść przy naciśnięciu econ+(temp -)+(wentylator -) i na kanale u mnie np:45 pokazuje dokładną temperaturę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #546 Napisano 17 Września 2017 bez interfejsu można w climatronik wejść przy naciśnięciu econ+(temp -)+(wentylator -) i na kanale u mnie np:45 pokazuje dokładną temperaturę.Działa to tylko w Pb i nie we wszystkich rocznikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki19 Zgłoś #547 Napisano 3 Października 2017 (edytowane) Przeczytałem wiele tematów, pytałem na grupach na fb, i dostałem jedną odpowiedź - uszczelka pod głowicą. Ale... no właśnie. Przy mocnym dodawaniu gazu dymi na biało i ubywa dużo płynu, jazda głównie po autostradzie miedzy 120 - 170 km/h Zrobiłem test i jeździłem tak ok 1000 km, dolałem ok 3 litry. Przy spokojnej jeździe i powolnym dodawaniu gazu nie widziałem dymu (pod światło) Jeździłem maksymalnie 130 km/h też głównie autostrada, po 1200km dolałem niecały litr. Zbiornik płynu po jeździe jest mokry, góra, oraz ten odpowietrznik pod nim. Za to zaworek (czarne, okrągłe) pod korkiem jest suche, jakby wywalało płyn gwintem od korka. Węże twarde. Nie ma bąbelków pod korkiem przy odpalonym silniku, ale po zgaszeniu i odkręceniu go dymi z niego ale chyba to normalne (?). Wykluczam chłodniczke egr, bo takowej nie mam. Podgrzewacz paliwa jest delikatnie mokry od płynu, i nie wygląda za ciekawie tzn. trochę przyrdzewiały, jakby swoje już przeżył. Jeszcze coś sprawdzić? Chciałbym wykluczyć tę nieszczęsną uszczelkę ale tracę już nadzieje Edytowane 3 Października 2017 przez uki19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubamat Zgłoś #548 Napisano 3 Października 2017 Auto dymi na biało więc płyn dostaje się do komór spalania. Więcej płynu spalane jest przy szybkiej forsownej jeździe bo w układzie chłodzenia jest wyższe ciśnienie. Bardzo możliwe, że przy dużym ciśnieniu płyn wyrzucany jest też jakimś zaworem bezpieczeństwa np w korku zbiornika wyrównawczego dlatego jest mokry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach