kolec Zgłoś #521 Napisano 7 Września 2017 Jak rano pójdziesz do auta to najpierw odkręcić korek od zbiorniczka płynu i jak pójdzie ciśnienie to dla mnie sprawa jasna czyli uszczelka Podepnę się do tematu, co prawda sprawa dotyczy golfa nie paska ale to przecież też VW :pardon. A co jeśli ciśnienie i owszem idzie, płynu ubywa ale olej czyściuteńki, nie przybywa go i "masła" na korku od oleju też nie ma :wazuuup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #522 Napisano 7 Września 2017 To samo |-O Wysłane przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #523 Napisano 8 Września 2017 Jak rano pójdziesz do auta to najpierw odkręcić korek od zbiorniczka płynu i jak pójdzie ciśnienie to dla mnie sprawa jasna czyli uszczelka Po nocy odkrecilem korek i cisza. Ciśnienia brak. Co w takiej sytuacji? Wczesniej przejechalem ok 130km. Jakie pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #524 Napisano 8 Września 2017 co Ci mówią mechanicy?? odwiedź kilku lub kilkunastu, może wpadnie który mądry co jest - ostateczność to uszczelka i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #525 Napisano 9 Września 2017 Mówią żeby jeździć az coś kucnie bardziej i będzie wiadomo... Ale wolałbym nie ryzykować awarii w trasie set km od domu a znowu robić uszczelkę, wydać tysia albo dwa żeby sie okazalo że wyrzuca dalej też mi sie nie uśmiecha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #526 Napisano 9 Września 2017 A chłodnica oleju sprAwdzona ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #527 Napisano 9 Września 2017 Nie. A co z nią może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dejvid Zgłoś #528 Napisano 10 Września 2017 (edytowane) ja się może nie bardzo znam ale uszczelka ma kilka różnych kanalików i może być tak, że nie idzie do środka tylko na zewnątrz i co jakiś czas trzeba dolać trochę płynu ale pamiętajmy, że to są silniki posunięte w latach i dolewka co jakiś czas jest zwykłym użytkowaniem pojazdu. Tak tylko a propo szwagier ma mercedes c200 z 1987 i tam w oryginalnej instrukcji było napisane, że na 1000 km silnik może zużyć 1l oleju i wynika to z jego normalnej pracy. A że on nie dolewa i chyba większość z nas miedzy wymianami to świadczy o zajebistości silników ponad to co wymyślili producenci:) Edytowane 10 Września 2017 przez dejvid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #529 Napisano 10 Września 2017 Tylko że mi znika płyn chłodniczy a nie olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1803 Zgłoś #530 Napisano 10 Września 2017 Po mojemu to uszczelka albo mikro pęknięcie głowicy i tyle. Ja bym jeszcze postawił go po ostrej jeżdzie na noc na suchej posadzce, aby sprawdzić czy nie ma wycieku na zewnątrz. Jak nie masz rozgarniętego mechanika, to postaw samochód do zakładu w stylu bosch serwis. Zapłacisz trochę drożej, ale oni szybko dojdą co jest i nie wymienią nie potrzebnie pol samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamus2006 Zgłoś #531 Napisano 10 Września 2017 @up a sprawdziłeś po prostu chłodnicę ? , może maz gdzieś małą dziurkę i nie musi być nawet wycieku bo chłodnica się nagrzeje i po prostu płyn wyparowuje . Ja zauważyłem że też znika mi płyn silnik mam pierwsza klasa bez żadnych płukanek nawet po 2000 km mam dalej złoty kolor oleju , oleju bierze mi mało , pewnie były własciciel robił remont generalny .1.8T AEB . I ja podejrzewam chłodnicę , czasami widzę na postoju że kapnie 1-2 kropelki płynu , ale tego nie robię bo ubytek jest minimalny , raz dolałem na 12 tys km . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #532 Napisano 10 Września 2017 U mnie był ubytek płynu najpierw malutki przez kilka lat potem zdażyło się że wciągnął 1litr na 100 km, żadnych innych objawów po za jak się jeszcze potem okazało musztardy pod pokrywą zaworów, mechanik zdjął głowice a uszczelka idealna żadnych przecieków i co się okazało blok pęknięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #533 Napisano 10 Września 2017 Dlaczego nikt nie czyta tego co ktoś napisał wcześniej? Skoro znalazł już ze leci z zaworu zbiornika wyrownawczego to pisanie o oglądaniu chłodnicy jest trochę nie na miejscu. Inna sprawa że kolega mógłby zrobić to co napisałem i przymocować tam niedużą butelkę. Wiadomo by było ile konkretnie wylatuje a i nie musiałby dolewać nowego plynu za każdym razem. Wysłane przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #534 Napisano 10 Września 2017 Skoro znalazł już ze leci z zaworu zbiornika wyrownawczego to pisanie o oglądaniu chłodnicy jest trochę nie na miejscu. No właśnie , czyli być może niedomaga pompa wodna , termostat , mało drożna chłodnica lub za szybko gasi silnik który nie zdąży się wystarczająco schłodzić po długim butowaniu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #535 Napisano 11 Września 2017 Teraz auto stoi i nie jeżdżę. W piątek mam trasę ok 500km ibw niedzielę powrót to przed startem przymocuje jakaś buteleczkę i zobaczymy. Co do twardości rur to kilka chwil po zgaszeniu auta od razu są miekkie... Ostatnio wyjeżdżając z garażu podziemnego na pierwszym podjezdzie usłyszałem bulgotanie. Na prostym odcinku wcześniej tego nie słyszałem ale mam wrażenie ze to bulgotanie było już dawno temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1803 Zgłoś #536 Napisano 11 Września 2017 Jeszcze jedno, jak odpalasz rano to kopci na biało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #537 Napisano 11 Września 2017 No właśnie , czyli być może niedomaga pompa wodna , termostat , mało drożna chłodnica lub za szybko gasi silnik który nie zdąży się wystarczająco schłodzić po długim butowaniu . Oooookejjjj ale... "niedomaga pompa wodna" - wzrost temperatury silnika "termostat" - wzrost temperatury silnika lub w drugim położeniu termostatu długo się nagrzewa "mało drożna chłodnica" - wzrost temperatury silnika "za szybko gasi silnik" - to problem raczej dla turbiny niż dla silnika. 90'C przecież nie jest zabójczą temp dla niego Dobrze kombinuję? O tym zresztą nie wspominał chyba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kajtek82 Zgłoś #538 Napisano 12 Września 2017 Sprawdzę jak odpale ale do tej pory nie zauważyłam kompcenia na biało. Silnik ani sie nie przegrzewa ani też chyba nie nagrzewa sie dłużej. Kilka km i 90stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #539 Napisano 12 Września 2017 Witam,Od pewnego czasu ubywa mi płyn ze zbiorniczka. Po oględzinach wyszło że najprawdopodobniej wyrzuca go odpowietrznikiem w zbiorniczku. Przy jezdzie z prędkością w granicach 140km/h płyn ubywa minimalnie. Trasa ok tys km i dolałem ze 300ml ale już przy prędkości 160-170km/h na trasie ok 100km wyrzuciłeo cały zbiorniczek. Test na przedmuchy CO2 nic nie wykazał. Raz robiłem go przy ok 2tys obr a drugim razem miedzy 3-4tys. Korek zmieniony, zbiorniczek zmieniony. Macie jakieś pomysły? UPG - przedmuch do kanału wodnego bądź pęknięta głowica. test na zawartość CO2 w dieselu jest niemiarodajny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papug013 Zgłoś #540 Napisano 12 Września 2017 Mi wyciekał płyn przy wejściu do nagrzewnicy a potem kanalikiem pod akumulatorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach