seba89stg Zgłoś #481 Napisano 21 Lutego 2016 Czujnik temperatury wymieniale we wrzesniu kupowalem.go.w skodzie z katalogu wiec chyba oryginalny. A czy bardziej bd pewien jak pojade na emisje spalin czy jak pojade sprawdzic cisnienie? - - - - - aktualizacja - - - - - Tak wg to czego nie mam wymienione moze bd szybciej :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #482 Napisano 21 Lutego 2016 Sprawdź po noce czy masz twarde węże od chłodnicy i czy jak odkręcić korek zbiornika to ucieka ciśnienie i jedź na test spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba89stg Zgłoś #483 Napisano 21 Lutego 2016 A co do sprawdzenia oleju to mam troche problem, bo wymienialem go w polowie stycznia tego roku i przeczytalem na forum ze moj pasek 4 i pol litra zmiesci i tak wlalem mu ponad 4 l i sie okazalo ze jest cm nad maxem. I teraz jest tyle samo. Na poprzednim oleju jezdzilem rok i ani nie ubywalo ani nie przybywalo. Teraz raczej tez nie. Wyjelem bagnet i troche wylalem na stol i nowego troche obok i w sumie sie nie roznily od siebie kolorem czy przejrzystoscia. - - - - - aktualizacja - - - - - Co masz na mysli ucieka cisnienie - - - - - aktualizacja - - - - - Jak odkrecam.korek to sie robi szum nie zly tak.jakby zassalo i podem oddalo zassane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #484 Napisano 21 Lutego 2016 No to skoro masz ciśnienie w układzie to masz walnieta uszczelkę i kuźwa 1cm oleju ponad maxa na miarce to masakra jakaś człowieku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #485 Napisano 21 Lutego 2016 Ewentualnie ciśnienie może być właśnie spowodowane nadmierną ilością oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #486 Napisano 21 Lutego 2016 wymiany wentylatora wiskozę [700 zł]Uuu, panie drogo sobie policzyl. Zamiennik c.a. 160-200zl, oryginal Behr jakies 360zl. Reszta robocizna. NIezly biznes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba89stg Zgłoś #487 Napisano 22 Lutego 2016 Sprawdzilem dzis rano rury od chlodnicy byly normalnie miekkie jak zawsze. Sprawdzalem tez czy podloga jest mokra. I tak w jednym miejscu jest u pasazera, ale mam tez pekniety w tym miejscu dywanik wiec ciezko sie okreslic. Na zgieciach tez troche mokro. A co do oleju mam go spuścić i wlac nowy? - - - - - aktualizacja - - - - - A co do tego przelania oleju to co by mialo wspolnego z tym ze pije mi plyn chłodniczy ma to jakis zwiazek?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #488 Napisano 22 Lutego 2016 A co do oleju mam go spuścić i wlac nowy? Upuść pół litra i będzie OK ze stanem oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba89stg Zgłoś #489 Napisano 22 Lutego 2016 No jak bd musial wymienic uszczelke to i tak caly olej bd zlany wiec to raczej najmniejszy problem.w danej sytuacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #490 Napisano 22 Lutego 2016 i tak caly olej bd zlany Nie wiem po co przy wymianie uszczelki ale OK... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frank Zgłoś #491 Napisano 25 Lutego 2016 No jak bd musial wymienic uszczelke to i tak caly olej bd zlany wiec to raczej najmniejszy problem.w danej sytuacji. Tak jak kolega Ziewal pisał odstaw samochód na parę godzin po czym sprawdź, czy pod korkiem zbiera się jakiekolwiek ciśnienie (oczywiście może to też być objaw uszkodzonego korka ale w to bym nie wierzył). Jaki kolor ma twój płyn chłodniczy? Czy jest to pełen kolor, czy raczej zmatowiony? Czy jak przyspieszasz samochodem to po przekroczeniu 2tyś. obrotów słyszysz bulgotanie zza deski rozdzielczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba89stg Zgłoś #492 Napisano 25 Lutego 2016 Temat rozwiazany silnik po przejechaniu 30 km zgaszony i juz nie odpalil. Czyli uszczelka pod glowica. Wrzucony 5 bieg i przniety i wyrzygal plyn korkiem od oleju. Teraz laweta i mechanik. Orientuje sie ktos jaki moze byc koszt naprawy? ( jestem optymista i nie zakladam ze glowica jest cala) - - - - - aktualizacja - - - - - A co do zmiany oleju to jestem zdania ze kazda wymiana oleju przy grubszej sprawie przy silniku nie zaszkodzi mu. Jak wymienialem turbo na nowe to na oleju mialem przejechane 130 km i tez zmienialem olej. - - - - - aktualizacja - - - - - Dbam o ten samochod jak moge a on i tak ciagle mnie ....... - - - - - aktualizacja - - - - - A co do bulgotania to mialem juz od dawna wiec jakby teraz bylo to i tak bym nie uslyszal. Przyzwyczajenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #493 Napisano 25 Lutego 2016 (edytowane) Silnik sam zgasł ? wyrzygal plyn korkiem od oleju To nieciekawie.Jeśli płyn dostał się do oleju i go rozrzedził to mogłeś zatrzeć silnik. Edytowane 25 Lutego 2016 przez lancer83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #494 Napisano 25 Lutego 2016 Nie odpalił i uszczelka? Ciekawa teoria...Chyba, że w cylindrze było więcej chłodziwa niż oleju i się zatarł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #495 Napisano 25 Lutego 2016 Nie mówiłeś wcześniej że masz bulgotanie teraz to dla mnie jest pewne że uszczelka a koszty to wszystko zależy co będziesz miał robione i czy mechanik jest drogi obstawiam koszty między 1000 a 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba89stg Zgłoś #496 Napisano 26 Lutego 2016 Zostawilem samochod na pare godzinjak bylem w pracy. Po pracy chce odpalic i juz nie krecil rozrusznik. Przyjechal.elektryk bo myslalem ze to rozrusznik siadl. Ale nie. Odpowiedz jego byla taka ze za duze cisnienie bylo dlatego rozrusznik nie przekrecil. - - - - - aktualizacja - - - - - A z wydatkami to chyba nie jest, az tak zle. Ladna glowica po kapitalnym ,,remoncie " ( nadzieja, ze moja jest cala) kosztuje 450zl, do tego olej, plyny i uszczelka plus robocizna i ta ostatnia pewnie tyle samo co wszystkie czesci. Oby nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #497 Napisano 26 Lutego 2016 Są fachowcy co każą wymieniać rozrząd przy okazji dlatego takie koszty a sama robocizna uszczelki to jakieś 400-600 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #498 Napisano 26 Lutego 2016 Oprócz uszczelki i śrub morze się okazać że wałek jest wytarty , szklanki do wymiany panewki wałka ,uszczelki kolektorów, uszczelki pompy vacum, oringi pompek. Koszty mogą wzrosnąć. Co do rozrządu to zależy kiedy wymieniany, ale pasek to obowiązkowo nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #499 Napisano 26 Lutego 2016 morze się okazać że wałek jest wytarty , szklanki do wymiany panewki wałka ,uszczelki kolektorów, uszczelki pompy vacum, oringi pompek. W AFN'ie? :padaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #500 Napisano 26 Lutego 2016 W AFN'ie? Nie doczytałem mój błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach