Skocz do zawartości
Gość podikar

Ubytek płynu chłodniczego ze zbiorniczka?

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik temperatury wymieniale we wrzesniu kupowalem.go.w skodzie z katalogu wiec chyba oryginalny. A czy bardziej bd pewien jak pojade na emisje spalin czy jak pojade sprawdzic cisnienie?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tak wg to czego nie mam wymienione moze bd szybciej :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź po noce czy masz twarde węże od chłodnicy i czy jak odkręcić korek zbiornika to ucieka ciśnienie i jedź na test spalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do sprawdzenia oleju to mam troche problem, bo wymienialem go w polowie stycznia tego roku i przeczytalem na forum ze moj pasek 4 i pol litra zmiesci i tak wlalem mu ponad 4 l i sie okazalo ze jest cm nad maxem. I teraz jest tyle samo. Na poprzednim oleju jezdzilem rok i ani nie ubywalo ani nie przybywalo. Teraz raczej tez nie. Wyjelem bagnet i troche wylalem na stol i nowego troche obok i w sumie sie nie roznily od siebie kolorem czy przejrzystoscia.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Co masz na mysli ucieka cisnienie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jak odkrecam.korek to sie robi szum nie zly tak.jakby zassalo i podem oddalo zassane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to skoro masz ciśnienie w układzie to masz walnieta uszczelkę i kuźwa 1cm oleju ponad maxa na miarce to masakra jakaś człowieku :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie ciśnienie może być właśnie spowodowane nadmierną ilością oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymiany wentylatora wiskozę [700 zł]
Uuu, panie drogo sobie policzyl. Zamiennik c.a. 160-200zl, oryginal Behr jakies 360zl. Reszta robocizna. NIezly biznes ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem dzis rano rury od chlodnicy byly normalnie miekkie jak zawsze. Sprawdzalem tez czy podloga jest mokra. I tak w jednym miejscu jest u pasazera, ale mam tez pekniety w tym miejscu dywanik wiec ciezko sie okreslic. Na zgieciach tez troche mokro. A co do oleju mam go spuścić i wlac nowy?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A co do tego przelania oleju to co by mialo wspolnego z tym ze pije mi plyn chłodniczy ma to jakis zwiazek??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do oleju mam go spuścić i wlac nowy?

 

Upuść pół litra i będzie OK ze stanem oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak bd musial wymienic uszczelke to i tak caly olej bd zlany wiec to raczej najmniejszy problem.w danej sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i tak caly olej bd zlany

 

Nie wiem po co przy wymianie uszczelki ale OK...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No jak bd musial wymienic uszczelke to i tak caly olej bd zlany wiec to raczej najmniejszy problem.w danej sytuacji.

 

Tak jak kolega Ziewal pisał odstaw samochód na parę godzin po czym sprawdź, czy pod korkiem zbiera się jakiekolwiek ciśnienie (oczywiście może to też być objaw uszkodzonego korka ale w to bym nie wierzył). Jaki kolor ma twój płyn chłodniczy? Czy jest to pełen kolor, czy raczej zmatowiony? Czy jak przyspieszasz samochodem to po przekroczeniu 2tyś. obrotów słyszysz bulgotanie zza deski rozdzielczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiazany silnik po przejechaniu 30 km zgaszony i juz nie odpalil. Czyli uszczelka pod glowica. Wrzucony 5 bieg i przniety i wyrzygal plyn korkiem od oleju. Teraz laweta i mechanik. Orientuje sie ktos jaki moze byc koszt naprawy? ( jestem optymista i nie zakladam ze glowica jest cala)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A co do zmiany oleju to jestem zdania ze kazda wymiana oleju przy grubszej sprawie przy silniku nie zaszkodzi mu. Jak wymienialem turbo na nowe to na oleju mialem przejechane 130 km i tez zmienialem olej.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dbam o ten samochod jak moge a on i tak ciagle mnie .......

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A co do bulgotania to mialem juz od dawna wiec jakby teraz bylo to i tak bym nie uslyszal. Przyzwyczajenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik sam zgasł ?

wyrzygal plyn korkiem od oleju

To nieciekawie.Jeśli płyn dostał się do oleju i go rozrzedził to mogłeś zatrzeć silnik.

Edytowane przez lancer83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie odpalił i uszczelka? Ciekawa teoria...Chyba, że w cylindrze było więcej chłodziwa niż oleju i się zatarł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mówiłeś wcześniej że masz bulgotanie teraz to dla mnie jest pewne że uszczelka a koszty to wszystko zależy co będziesz miał robione i czy mechanik jest drogi obstawiam koszty między 1000 a 2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawilem samochod na pare godzinjak bylem w pracy. Po pracy chce odpalic i juz nie krecil rozrusznik. Przyjechal.elektryk bo myslalem ze to rozrusznik siadl. Ale nie. Odpowiedz jego byla taka ze za duze cisnienie bylo dlatego rozrusznik nie przekrecil.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A z wydatkami to chyba nie jest, az tak zle. Ladna glowica po kapitalnym ,,remoncie " ( nadzieja, ze moja jest cala) kosztuje 450zl, do tego olej, plyny i uszczelka plus robocizna i ta ostatnia pewnie tyle samo co wszystkie czesci. Oby nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są fachowcy co każą wymieniać rozrząd przy okazji dlatego takie koszty a sama robocizna uszczelki to jakieś 400-600 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oprócz uszczelki i śrub morze się okazać że wałek jest wytarty , szklanki do wymiany panewki wałka ,uszczelki kolektorów, uszczelki pompy vacum, oringi pompek. Koszty mogą wzrosnąć. Co do rozrządu to zależy kiedy wymieniany, ale pasek to obowiązkowo nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
morze się okazać że wałek jest wytarty , szklanki do wymiany panewki wałka ,uszczelki kolektorów, uszczelki pompy vacum, oringi pompek.

 

W AFN'ie? :padaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W AFN'ie?

Nie doczytałem mój błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności