Skocz do zawartości
Gość mizex

Wysokie spalanie B5 1.8 20V

Rekomendowane odpowiedzi

Miszczowie :), Ustroń to nie miasto i taki wynik (11l/100) można osiągnąć. W Łodzi nie realny.

 

Zastanów się zanim cokolwiek napiszesz człowieku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może teraz ja. U mnie 1,8 ADR, kombi, automat. Tylko benzyna. Silnik w normalnym stanie. przebieg 250 tyś. Po mieście 11-12l według kompa (według dystrybutora również). Trasa 7,5l - 9l przy 90 - 120km/h. Ten typ tak ma i mniej nie spali. Może tylko więcej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszecie że 11 l to norma. jak pisałem wcześniej, bardzo bym się cieszył jak by mój tyle palił, nawet niech to będzie 13l, ale nie 20 l/100 km w mieście, to jest lekka przesada. najgorsze, że komputer nie pokazał zadnych błędów i w/g kompa wszystko jest ok. Spalanie na jałowym pokazuje tyle ile powinno natomiast podczas jazdy chla niemiłosiernie dużo. mechanik ustawił mi na komputerze wszystkie parametry (tj. mieszankę, powietrze itd w/g fabrycznych danych) i nic nie zmieniło. nie mam już żadnych pomysłów co może być przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moj po miescie 13 pozdro

 

 

Ale po co mi ta informacja ?

Nie taki jest tutuł postu. Poza tym ja wiem ile powinien palić z tym silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam dobrego mechanika od vw passata b5 1.8 ben( adr) w bydgoszczy bo u tych co bylem to papudroki i najlepiej wymienili by caly silnik z gory dzieki za info.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam już żadnych pomysłów co może być przyczyną

 

No to ja bym sprawdził, czy po prostu to paliwo się gdzieś nie leje :fajny Skoro żadnych błędów nie ma i niby wszystko jest ustawione na tip top.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moj po miescie 13 pozdro

 

No naprawdę jesteś geniuszem z tym postem :wmorde

 

 

 

Witam szukam dobrego mechanika od vw passata b5 1.8 ben( adr) w bydgoszczy bo u tych co bylem to papudroki i najlepiej wymienili by caly silnik z gory dzieki za info.pozdrawiam

 

Takich informacji szukaj w regionie a nie tu...Konkretnie-co się dzieje,a nie o mechanika pytasz ;)

 

 

 

Piszecie że 11 l to norma. jak pisałem wcześniej, bardzo bym się cieszył jak by mój tyle palił, nawet niech to będzie 13l, ale nie 20 l/100 km w mieście, to jest lekka przesada. najgorsze, że komputer nie pokazał zadnych błędów i w/g kompa wszystko jest ok. Spalanie na jałowym pokazuje tyle ile powinno natomiast podczas jazdy chla niemiłosiernie dużo. mechanik ustawił mi na komputerze wszystkie parametry (tj. mieszankę, powietrze itd w/g fabrycznych danych) i nic nie zmieniło. nie mam już żadnych pomysłów co może być przyczyną

 

A co Ci mechanik może aż tyle poustawiać...NIc nie poustawia jeżeli chociaż przepływomierz jest do dupy,a błędu może przy tym nie pokazać.Zmień mechanika,poważnie :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na waszym miejscu sprawdził bym:

1. Kompresje

2. Sonde lambda

3. Rozrząd

4. Przeplywke, lubią z czasem tracić parametry

 

Kolega prowadził Seata Toledo z tym silnikiem, niestety spalanie nie było najmniejsze, na kompie żeby otrzymać 8L/100km trzeba bylo jechać ok 100 nie więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

110 km/h wbite 5 i wychodzi w Passacie 8,3L/100 :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. Sonda przepływów jest ok. Rozrządu wymieniony ale ponoć może być źle ustawiony. Muszę to sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problemem gdy auto paliło mi ponad 12 litrów w trasie o mieście już nie wspominam była sonda lambda (zamiennik) brak błedow na komputerze.Podmiana na Boscha.Ustały falujące obroty na biegu jałowym, silnik zaczął normalnie spalać (teraz w cyklu mieszanym na klimie wyszło mi 9 litrów na spokojnej jeździe oczywiście)Warto wspomnieć też o kierownicy w kolektorze ssącym którą steruje plastikowe cięgienko które lubi się zerwać( ja to skuplowałem za pomocą agrafki i drutu z cewki zapłonowej z jakiegoś motorka) i działa.Cięgnem steruje membrana w "gruszce " która lubi też pekać.Warto sprawdzić elektrozawór w gruszce i wężyki podciśnieniowe które idą do elektrozaworu.Mają tendencje do pękania pod tym sznurkiem.Miałem dziurawy wąż pod sznurkiem.Po wymianie wężyków (groszowe sprawy),naprawie cięgna i zamianie lambdy nie to auto.Mechanicy już mi wmawiali nawet wymiane przepusnicy a przepusnicja jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

odgrzeje trochę temat, ale mam pewien problem z moim "nowym" passatem b5 w sedanie, silnik 1.8 T AEB w gazie, rocznik 1997, na liczniku 260tyś nie pamiętam tylko jaki rozmiar opon, ale felgi stalowe 15 cali. O tuż zatankowałem przy pustym zbiorniku gazu, 22 litry gazu które zniknęły po przejechaniu 100km, coś duże spalanie biorąc pod uwagę to, że zbytnio go nie butuje 120km/h na piątce, czy orientujecie się co może być przyczyną tak dużego spalania gazu?

 

I od razu miałbym drugie pytanie, zamienniki jakiej firmy wahaczy na przód cały komplet z drążkami i stabilizatorami oraz śrubami itp. najbardziej polecacie i fajnie by było jakby na allegro były. Bo mam do wymiany cały przód wahacze ale cenę w warsztacie bez robocizny krzyknęli 1300zł a tyle nie mam, a ktoś znajomy mi mówił, że właśnie na allegro komplet wahaczy na przód do 500zł można kupić.

 

I w sumie trzecia rzecz, auto jak jest na gazie to ni stąd ni z owąd gaśnie na biegu przy ruszaniu a nawet przy 60km/h i automatycznie wspomaganie się wyłącza i też nie wiem czego to przyczyna. Auto ogólnie kupiłem 4 dni temu, a jestem laikiem w tych sprawach, więc byłbym wdzięczny za pomoc bo nie mam niestety kogo się poradzić. Aha w najbliższy poniedziałek wymieniam jeszcze rozrząd z pompą wody za 600zł, to chyba nie jest wygórowana cena? Przepraszam z góry że wszystko tak w jednym temacie ale w pracy jestem i z telefonu piszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o gaz chodzi, to musisz do gazownika jechać, zeby sprawdził czy może nie ma nieszczelnosci i gaz nie ucieka, sprawdzic mapę gazu no i całą instalkę, bo tyle nie moze palić :wmorde

Wahacze z Allegro za 500zł, to możesz założyć, ale jak będziesz auto sprzedawał. radzę ci kupić ROUVILLE-a , to na tym przynajmniej troche posmigasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No instalację gazową mam zamiar sprawdzić bo nie jest normalne takie spalane, a co do wahaczy, to wystarczy, żeby z 6 miesięcy pochodziły i będę zadowolony. Mam zamiar kupić wahacze firmy master sport, widziałem, że jest wątek na ich temat założony, i niezbyt pochlebnie były opisane, ale mi tylko na około 6 miesięcy takie potrzebne potem mogę oryginalne wkładać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na takim samym silniku schodziłem do 7,4l/100 Byłem zadowolony, a silnik to 1.8 20V APT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś namiar na dobry warsztat do instalacji LPG we Wrocławiu?

Edytowane przez lolodn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam Sendek ul. Szpacza 48, numer powinien być aktualny: 600919935

Albo Marcin Opala z Grabiszyńskiej 163, numer też powinien być aktualny: 602248457

 

Na rynku od lat, u nich masz profit w postaci gwarancji ogólnopolskiej na części spod maski.

Jak teraz nie odbiorą to dzwoń rano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o wysokie spalanie, czasami rzeczywiście zauważam to tez w swoim aucie, a nie jeżdżę obecnie od 2miesięcy vw tylko oplem. zawsze jednak w takich momentach kupuję jakiś dobry rewitalizant dostosowany do typu samochodu i silnika i od razu widać różnicę w samej pracy silnika, ale też w zużyciu paliwa, także może spróbuj sobie. Znajdziesz różne zależnie od auta na http://regeneratory.pl/do-silnikow/31-xado-1-stage-atomic-maximum-225ml.html , poczytaj o każdym z typów i coś sobie dobierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam problem z passatem B5 1.8t AWT bardzo dużo pali pb i LPG . Sonda wymienia działa rozrząd nowiutki nie szarpie pracuje równo . Chciałbym dowiedzieć się czemu tak dużo pali ponieważ powinien palić w granicach 11l pb lub 12-14 LPG a ciągle pali ponad 18 l LPG a benzyny koło 14 l . Co trzeba sprawdzić czym się zająć żadnych błędów na komputerze nie pokazuje . Proszę o pomoc bo zaraz mi na paliwo nie będzie starczać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności