mielke Zgłoś #121 Napisano 9 Grudnia 2012 Sprawdź jaka masz temp w zbiorniczku jak na desce masz te 70*C, poza tym raczej na 90% jest to termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shogun112 Zgłoś #122 Napisano 9 Grudnia 2012 zapomnialem dodac ze wymienilem ten czujnik temeratury i wskazowki. A jezeli termostat to dlaczego trzyma i waz na chlodnice zimny???czy poprostu popuszcza i akurat sprawdzam w momentach gdy trzyma??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #123 Napisano 9 Grudnia 2012 Dzisiaj włożyłem ten termostat na którym nie łapał mi temp. i zalałem układ i auto dalej łapie 120 na wskaźniku, a dolny wąż zimny i dmucha zimno, przy czym zbiornieczek i górny wąż gorący, to na pewno nie termostat bo na tym nie łapał mi temp a teraz niby nie puszcza. Co jest grane? proszę o pilną pomoc co mam zrobić może się inaczej odpowietrza,? bo na jutro psuje mi to zrobić! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shogun112 Zgłoś #124 Napisano 9 Grudnia 2012 Dzisiaj włożyłem ten termostat na którym nie łapał mi temp. i zalałem układ i auto dalej łapie 120 na wskaźniku, a dolny wąż zimny i dmucha zimno, przy czym zbiornieczek i górny wąż gorący, to na pewno nie termostat bo na tym nie łapał mi temp a teraz niby nie puszcza. Co jest grane? proszę o pilną pomoc co mam zrobić może się inaczej odpowietrza,? bo na jutro psuje mi to zrobić! byc moze nagrzewnica zapchna jak odpowietrzony i nie grzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #125 Napisano 9 Grudnia 2012 ale węże od niej też są zimne, podobnie jak dolny wąż idący do termostatu. A górny wąż i zbiorniczek gorący, temperatura rośnie do 120stopni a dolny wąż węże od nagrzewnicy zimne, jak pisałem to już 2 termostat który włożyłem i w garczku normalnie się otwiera, czy mimo iż wskaźnik pokazuje 120 stopni, pojeździć autem bo musi się otworzyć żeby dolać resztę płynu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #126 Napisano 9 Grudnia 2012 A płukałeś chłodnice ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #127 Napisano 9 Grudnia 2012 z niej syf nie leci, poza tym to juz chyba 10L co zmarnowałem to przelało sie wystarczająco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarecki7745 Zgłoś #128 Napisano 9 Grudnia 2012 ja miałem tak w b3 temperatura dochodziła prawie do stówy a z nawiewów letnie powietrze po kilku próbach doszedłem do wniosku że zapowietrzony . spuściłem cały płyn odpaliłem auto i powoli lałem płyn do momentu aż było pomiędzy min a max z otwartym korkiem włączyła się dmuchawa dolałem do stanu min max i było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #129 Napisano 9 Grudnia 2012 przejechałem się kawałek i temp rośnie maksymalnie, gdy wtedy podniosę maskę zbiorniczek jest pusty a gdy go odkręcam to syczy i napełnia się na fulla i nawet przelał by sie jakbym odkręcił. Co jest grane ?? ( A na zimnym stan na minimum ). Węże od nagrzewnicy zrobiły sie gorące ale dolny wąż od termostatu nadal zimny ;/. Macie jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shogun112 Zgłoś #130 Napisano 9 Grudnia 2012 podejrzana uszczelka pod glowica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #131 Napisano 9 Grudnia 2012 Myślę że jest źle odpowietrzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shogun112 Zgłoś #132 Napisano 9 Grudnia 2012 zrobilbym jak kolega wyzej pisal czyli lac plyn na zapalonym silniku i odpowietrzac bo objawy sa podobne do tego jak jest zapowietrzony uklad ---------- Dodano o 18:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:54 ---------- a apropo mojej sprawy to jaki termostat zakupic do tdi 90KM AHU??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek101 Zgłoś #133 Napisano 9 Grudnia 2012 ok dzięki panowie, będę próbował, jak zrobię to dam znać co było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #134 Napisano 9 Grudnia 2012 Nagrzewnicę masz drożną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #135 Napisano 12 Grudnia 2012 zapomnialem dodac ze wymienilem ten czujnik temeratury i wskazowki. A jezeli termostat to dlaczego trzyma i waz na chlodnice zimny???czy poprostu popuszcza i akurat sprawdzam w momentach gdy trzyma??? Sprawdź czy górny górny wąż jest ciepły/gorący, a nie dolny. W pasku tdi dolny wąż przeważnie jest zimny, bo termostat otwierając się wpuszcza do silnika schłodzony płyn z chłodnicy, a nie jak w większości innych aut, wypuszcza nagrzany płyn do chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cobra1979 Zgłoś #136 Napisano 12 Grudnia 2012 witam przyłączam sie do tematu posiadam silnik ATJ temp. wacha się pomiędzy 70 a 75 st.C i ani grama więcej. do tej temp. dochodzi szybko więc wykluczyłbym termostat chyba że się mylęjuż po ok 5 min robię do pracy 25 km więc chyba powinno dość do tych 90 st.C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #137 Napisano 12 Grudnia 2012 Sprawdź czujnik temp cieczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cobra1979 Zgłoś #138 Napisano 12 Grudnia 2012 a gdzie szukać i jak domowym sposobem go sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #139 Napisano 12 Grudnia 2012 jak masz klimę to na 45 kanale serwisowym (jak wejść w kanały serwisowe przeczytasz na forum) jak nie masz to poszukaj w książce "sam naprawiam" oporu czujnika cieczy lub też na forum to znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
groszek28 Zgłoś #140 Napisano 13 Grudnia 2012 witam przyłączam sie do tematuposiadam silnik ATJ temp. wacha się pomiędzy 70 a 75 st.C i ani grama więcej. do tej temp. dochodzi szybko więc wykluczyłbym termostat chyba że się mylęjuż po ok 5 min robię do pracy 25 km więc chyba powinno dość do tych 90 st.C Kolego to najprawdopodobniej termostat. Miałem takie same objawy. Na desce wskazówka zatrzymywała się na 3/4 skali, na vagu maksymalna temperatura była 72 st. Po wymianie termostatu wskazówka ładnie staje do pionu. U mnie też dość szybko łapał te 70 st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach