paweloo Zgłoś #141 Napisano 9 Czerwca 2017 A czy mógłby ktoś napisac jakie przyczyny moga być oleju w dolocie ? Czy tylko przez turbine i odme ? Czy może tez przez pierscienie ? A jezeli przez pierscienie to by wychodzilo, ze nie bylo by sprezania i mocy by nie bylo tak ? Dodam że turbawke mialem w regeneracji jakies 2.5 msca temu i dalej ubywa ;/ zrobilem 3tys km i dolalem juz 0.5 l. Mam juz dosyc tego kopcenia za mna i ubytkow oleju ;/ niech ktos pomoze co dzialac w takiej sytuacji ? Reklamowac turbine ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #142 Napisano 9 Czerwca 2017 olej w dolocie to tylko z odmy lub turbo , mialem to samo co u ciebie , regenerowana wytrzymala 6 miesiecy , wyslalem ja na reklamacje - uznali ale zrobili moja ,efekt - po 2 dniach kupa dymu z tylu i na 1000 km 0,5 l. oleju , kupilem nowa ori i narazie jest spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweloo Zgłoś #143 Napisano 10 Czerwca 2017 Bo różne rzeczy są pisane w necie odnośnie oleju w dolocie, że niby może to byc przez pierścienie. Odłącze odme od dolotu, wsadze w butelkę, wyczyszcze dolot i zobacze jaki efekt będzie. Jeżeli pojawi sie znowu olej, tzn że turbo i oddaje na gwarancje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #144 Napisano 10 Czerwca 2017 Pytanie ile tego oleju masz w dolocie? szklankę czy ledwo "opocone"....śladowe ilości oleju w dolocie to zjawisko normalne. Odepnij dolny wąż od icka, jak kropelka skapnie to olej to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #145 Napisano 10 Czerwca 2017 (edytowane) Ja też się nastawiłem na OCT. Rozebrałem EGR i dolot a tam co ? Ścianki ledwie wilgotne od oparów. EGR miałem czyścić bo byłem przekonany, że już zasyfiony po tych 400 tyś przebiegu a tam czysto. Trzeba dizlem jeździć tak aby się wietrzyły bebechy i po sprawie. Edytowane 10 Czerwca 2017 przez StreamHD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicik Zgłoś #146 Napisano 11 Czerwca 2017 mam problem z dymiącym autem, dymi kiedy sciagne nogę z gazu. Kopci na niebieskawo. Co może być przyczyną? Auto poza tym jeździ bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #147 Napisano 16 Czerwca 2017 mam problem z dymiącym autem, dymi kiedy sciagne nogę z gazu. Kopci na niebieskawo. Co może być przyczyną? Auto poza tym jeździ bez zarzutu "niebieski dym" znaczy że pali olej jakby był "biały dym" znaczyłoby że wybrali Papieża :wazuuup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B123 Zgłoś #148 Napisano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Witam serdeczenie. Silnik avg czyli mlodszy brat afn-a. Od ponad 3 lat auto jezdzi na 5w40 Castrol edge. Wiekszosc roku trasy 3-6km po miescie x2 dziennie . Zuzycie ok 200ml oleju na 1000km od kiedy pamietam. Wyglada na to ze uszczelniacze turbiny lekko puszczaja. Z racji krotkich odcinkow chce wymienic na olej Mobil 1 0w40. Czy ktos z Kolegow (i Kolezanek) jezdzi na takim oleju ? Ze strony sprzdawcy kopia specyfikacji : Mobil 1 FS 0W-40 meets or exceeds the requirements of: API SN, SM, SL, SJ ACEA A3/B3, A3/B4 Mobil 1 FS 0W-40 has the following builder approvals: MB-Approval 229.3 MB-Approval 229.5 VW 502 00/505 00 PORSCHE A40 According to ExxonMobil, Mobil 1 FS 0W-40 is of the following quality: API CF VW 503 01 Turbina powinna miec lzej zima ,tylko czy auto bedzie wiecej 'piŁo ' oleju ? Edytowane 19 Czerwca 2017 przez B123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweloo Zgłoś #149 Napisano 9 Września 2017 Witam, prosiłbym was o małą poradę. Raz oddałem turbo do regeneracji, po pewnym czasie ch** ja strzelił, oddałem na gwarancje. Gość powiedział, że to przez zapchanego kata, który przegrzał turbo. Ale uznał gwarancje i dał mi drugą turbinę ze względu, że miał dużo roboty. Druga turbina wsadzona, kat zdemontowany, przejechałem z ponad 3tys km i znowu wypił z 0,6L i zachlapany dolot. Dodam że to nie z odmy, bo odma jest w butelce. Powiedźcie mi proszę, jaka może być przyczyna że tak szybko pada turbina ? Źle wykonana regeneracja czy coś z moim pasiatem, że je zabija ? chciałbym to ogarnąć, bo do marca mam jjeszcze gwarancje. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #150 Napisano 11 Września 2017 mialem to samo -turbo do dupy, kupilem regenerowana i pojezdzila 6 miesiecy ,odeslalem na gwarancje -uznali zrobili od nowa,pojezdzilem 2 dni i znowu to samo pije olej i kopci na niebiesko , wstawilem nowa garreta i do dzis mam spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweloo Zgłoś #151 Napisano 11 Września 2017 mialem to samo -turbo do dupy, kupilem regenerowana i pojezdzila 6 miesiecy ,odeslalem na gwarancje -uznali zrobili od nowa,pojezdzilem 2 dni i znowu to samo pije olej i kopci na niebiesko , wstawilem nowa garreta i do dzis mam spokoj A na Twojej turbinie też robiły sie tzw przebarwienia ? Bo jak oddawałem za pierwszym razem na gwarancje, to po tych przebarwieniach stwierdził że jest przegrzana przez kata. Teraz też mam te przebarwienia.. oddawać jeszcze raz ? Ile dałeś za nowa dmuchawę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #152 Napisano 11 Września 2017 a co ma katalizator do przegrzania turbo ? regeneracja to loteria , nie ma oryginalnych czesci tylko zamienniki chinskie , za swoja dalem 2100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach