Skocz do zawartości
Gość djhorse

Bierze Olej:( Prosba o diagnoze

Rekomendowane odpowiedzi

A czy mógłby ktoś napisac jakie przyczyny moga być oleju w dolocie ? Czy tylko przez turbine i odme ? Czy może tez przez pierscienie ? A jezeli przez pierscienie to by wychodzilo, ze nie bylo by sprezania i mocy by nie bylo tak ? Dodam że turbawke mialem w regeneracji jakies 2.5 msca temu i dalej ubywa ;/ zrobilem 3tys km i dolalem juz 0.5 l. Mam juz dosyc tego kopcenia za mna i ubytkow oleju ;/ niech ktos pomoze co dzialac w takiej sytuacji ? Reklamowac turbine ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej w dolocie to tylko z odmy lub turbo , mialem to samo co u ciebie , regenerowana wytrzymala 6 miesiecy , wyslalem ja na reklamacje - uznali ale zrobili moja ,efekt - po 2 dniach kupa dymu z tylu i na 1000 km 0,5 l. oleju , kupilem nowa ori i narazie jest spokoj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo różne rzeczy są pisane w necie odnośnie oleju w dolocie, że niby może to byc przez pierścienie. Odłącze odme od dolotu, wsadze w butelkę, wyczyszcze dolot i zobacze jaki efekt będzie. Jeżeli pojawi sie znowu olej, tzn że turbo i oddaje na gwarancje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie ile tego oleju masz w dolocie? szklankę czy ledwo "opocone"....śladowe ilości oleju w dolocie to zjawisko normalne.

Odepnij dolny wąż od icka, jak kropelka skapnie to olej to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też się nastawiłem na OCT. Rozebrałem EGR i dolot a tam co ? Ścianki ledwie wilgotne od oparów.

EGR miałem czyścić bo byłem przekonany, że już zasyfiony po tych 400 tyś przebiegu a tam czysto.

 

Trzeba dizlem jeździć tak aby się wietrzyły bebechy i po sprawie.

Edytowane przez StreamHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z dymiącym autem, dymi kiedy sciagne nogę z gazu. Kopci na niebieskawo. Co może być przyczyną? Auto poza tym jeździ bez zarzutu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z dymiącym autem, dymi kiedy sciagne nogę z gazu. Kopci na niebieskawo. Co może być przyczyną? Auto poza tym jeździ bez zarzutu

 

"niebieski dym" znaczy że pali olej

 

jakby był "biały dym" znaczyłoby że wybrali Papieża :wazuuup

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdeczenie. Silnik avg czyli mlodszy brat afn-a. Od ponad 3 lat auto jezdzi na 5w40 Castrol edge. Wiekszosc roku trasy 3-6km po miescie x2 dziennie . Zuzycie ok 200ml oleju na 1000km od kiedy pamietam. Wyglada na to ze uszczelniacze turbiny lekko puszczaja.

Z racji krotkich odcinkow chce wymienic na olej Mobil 1 0w40.

Czy ktos z Kolegow (i Kolezanek) jezdzi na takim oleju ?

Ze strony sprzdawcy kopia specyfikacji :

 

Mobil 1 FS 0W-40 meets or exceeds the requirements of:

API SN, SM, SL, SJ

—ACEA A3/B3, A3/B4

 

Mobil 1 FS 0W-40 has the following builder approvals:

MB-Approval 229.3

MB-Approval 229.5

—VW 502 00/505 00

PORSCHE A40

According to ExxonMobil, Mobil 1 FS 0W-40 is of the following quality:

—API CF

VW 503 01

 

Turbina powinna miec lzej zima ,tylko czy auto bedzie wiecej 'piŁo ' oleju ?

Edytowane przez B123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, prosiłbym was o małą poradę. Raz oddałem turbo do regeneracji, po pewnym czasie ch** ja strzelił, oddałem na gwarancje. Gość powiedział, że to przez zapchanego kata, który przegrzał turbo. Ale uznał gwarancje i dał mi drugą turbinę ze względu, że miał dużo roboty. Druga turbina wsadzona, kat zdemontowany, przejechałem z ponad 3tys km i znowu wypił z 0,6L i zachlapany dolot. Dodam że to nie z odmy, bo odma jest w butelce. Powiedźcie mi proszę, jaka może być przyczyna że tak szybko pada turbina ? Źle wykonana regeneracja czy coś z moim pasiatem, że je zabija ? chciałbym to ogarnąć, bo do marca mam jjeszcze gwarancje. Z góry dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo -turbo do dupy, kupilem regenerowana i pojezdzila 6 miesiecy ,odeslalem na gwarancje -uznali zrobili od nowa,pojezdzilem 2 dni i znowu to samo pije olej i kopci na niebiesko , wstawilem nowa garreta i do dzis mam spokoj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mialem to samo -turbo do dupy, kupilem regenerowana i pojezdzila 6 miesiecy ,odeslalem na gwarancje -uznali zrobili od nowa,pojezdzilem 2 dni i znowu to samo pije olej i kopci na niebiesko , wstawilem nowa garreta i do dzis mam spokoj

 

A na Twojej turbinie też robiły sie tzw przebarwienia ? Bo jak oddawałem za pierwszym razem na gwarancje, to po tych przebarwieniach stwierdził że jest przegrzana przez kata. Teraz też mam te przebarwienia.. oddawać jeszcze raz ? Ile dałeś za nowa dmuchawę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co ma katalizator do przegrzania turbo ? regeneracja to loteria , nie ma oryginalnych czesci tylko zamienniki chinskie , za swoja dalem 2100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności