Skocz do zawartości
Wojtas

INSTALACJA GAZU W B3 1.8 G60

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Passata 1.8 G60 (turbo) 1991r. Rozmawiałem z gazownikiem montującym instalacje i dowiedziałem się od niego, że do tego konkretnego modelu silnika nie można zainstalować gazu sekwencyjnego, ze względu na to iż motor ten posiada system wtrysku grupowego o dużej zmienności czasów wtrysku (nawet rzędu 200, 300 ms, a nie jak większość wtrysków ok. 25 ms). Problem ponoć polega na tym, że instalacja sekwencyjna STAG którą montuje ten gazownik nie będzie w stanie wystarczająco szybko zareagować na zmiany czasów wtrysku ze sterownika. Znalazłem w Internecie informację, że do tego modelu sterownika benzynowego, gdzie wszystkie wtryski otwierają się i zamykają jednocześnie, powinna być instalacja grupowego wtrysku gazu. Miał ktoś jakieś doświadczenia z tego typu instalacjami i ile to by kosztowało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mosak

Po pierwsze G60, to nie "turbo" tylko kompresor slimakowy dzialajacy na zupelnie innej zasadzie niz turbosprezarka ktora napedzana jest gazami wydechowymi... ja proponuje zamiast gazowac biednego G-Leadera zrobic antySWAP'a na siakiegos klekota albo benzynke ktora bardzo latwo poddaje sie takim modom jak LPG- np. 2.0 8v 2e. A za kompletne G60 z osprzetem, ECU, wiazkami itd wyciagniesz siakies 4k pln jesli trzyma fabryke ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i okazało się po raz kolejny, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zamonotowałem instalację BRC II generacji (w kolektor) ze specjalnym reduktorem do G60 i autko śmiga jak należy :). 2.200 PLN i po kłopocie.

 

A już mi niektórzy proponowali sekwencję za 4.500 PLN :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale widzisz, różnicę jazdy na sekwencji widać od razu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
No i okazało się po raz kolejny, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zamonotowałem instalację BRC II generacji (w kolektor) ze specjalnym reduktorem do G60 i autko śmiga jak należy :). 2.200 PLN i po kłopocie.

 

A już mi niektórzy proponowali sekwencję za 4.500 PLN :mad:

 

I po pierwszym strzale bedziesz mial turbinke G do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to teraz będzie musiał bardzo dbać o układ zapłonowy.

 

A powiedzcie mi... na żadną klapę p/wybuchową tam nie ma miejsca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda taka instalacja ma klapy antywybuchowe, ta też. I raczej nie sądzę aby strzały mogły zagrozić G, w moim 9A parę strzałów :592:już miałem i nie miało to wpływu na przepływowierz, który jest raczej bardziej delikatnym urządzeniem niż turbina :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja dzwoniłem do Motronica we wrocku dzisiaj i powiedzieli że nie ma problemu z gazem w g60 normalną sekwencję się pakuje i po problemie nie ma żadnych antywybuchów czy coś. przy sekwencji nie ma strzałów w dolot.

koszt 2800zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeden haczyk. Część G60 miała normalny sekwencyjny wtrysk benzyny, a część full grupowy. Z tymi z sekwencją rzeczywiście nie ma problemu, mój wątek dotyczy tego z grupą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są instalacje sekwencyjne które obsługują wtrysk full grupowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No są. Pisałem o tym wcześniej :)

LandiRenzo LCS/LSI z reduktorem pod turbo i listwą Matrixa za 4500 :->

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrex93

Cześć, sorry, że odkopuję, ale mam w moim passku założony gaz sekwencję na listwie OMVL. Problem jest taki, że na jałowym silnik chodzi jak V8 jakieś, znaczy się klekocze, telepie trochę i ogólnie ma paskudną kulturę pracy. Jak się zagrzeje jest lepiej ale na pewno nie tak jak na benzynie, na której chodzi gładziutko. W czym jest problem??? Może ktoś miał podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności