Wojtas Zgłoś #1 Napisano 22 Grudnia 2007 Mam Passata 1.8 G60 (turbo) 1991r. Rozmawiałem z gazownikiem montującym instalacje i dowiedziałem się od niego, że do tego konkretnego modelu silnika nie można zainstalować gazu sekwencyjnego, ze względu na to iż motor ten posiada system wtrysku grupowego o dużej zmienności czasów wtrysku (nawet rzędu 200, 300 ms, a nie jak większość wtrysków ok. 25 ms). Problem ponoć polega na tym, że instalacja sekwencyjna STAG którą montuje ten gazownik nie będzie w stanie wystarczająco szybko zareagować na zmiany czasów wtrysku ze sterownika. Znalazłem w Internecie informację, że do tego modelu sterownika benzynowego, gdzie wszystkie wtryski otwierają się i zamykają jednocześnie, powinna być instalacja grupowego wtrysku gazu. Miał ktoś jakieś doświadczenia z tego typu instalacjami i ile to by kosztowało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mosak Zgłoś #2 Napisano 26 Grudnia 2007 Po pierwsze G60, to nie "turbo" tylko kompresor slimakowy dzialajacy na zupelnie innej zasadzie niz turbosprezarka ktora napedzana jest gazami wydechowymi... ja proponuje zamiast gazowac biednego G-Leadera zrobic antySWAP'a na siakiegos klekota albo benzynke ktora bardzo latwo poddaje sie takim modom jak LPG- np. 2.0 8v 2e. A za kompletne G60 z osprzetem, ECU, wiazkami itd wyciagniesz siakies 4k pln jesli trzyma fabryke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas Zgłoś #3 Napisano 24 Stycznia 2008 No i okazało się po raz kolejny, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zamonotowałem instalację BRC II generacji (w kolektor) ze specjalnym reduktorem do G60 i autko śmiga jak należy . 2.200 PLN i po kłopocie. A już mi niektórzy proponowali sekwencję za 4.500 PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2008 Ale widzisz, różnicę jazdy na sekwencji widać od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2008 No i okazało się po raz kolejny, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Zamonotowałem instalację BRC II generacji (w kolektor) ze specjalnym reduktorem do G60 i autko śmiga jak należy . 2.200 PLN i po kłopocie. A już mi niektórzy proponowali sekwencję za 4.500 PLN I po pierwszym strzale bedziesz mial turbinke G do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #6 Napisano 26 Stycznia 2008 no to teraz będzie musiał bardzo dbać o układ zapłonowy. A powiedzcie mi... na żadną klapę p/wybuchową tam nie ma miejsca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2008 Każda taka instalacja ma klapy antywybuchowe, ta też. I raczej nie sądzę aby strzały mogły zagrozić G, w moim 9A parę strzałów :592:już miałem i nie miało to wpływu na przepływowierz, który jest raczej bardziej delikatnym urządzeniem niż turbina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2008 a ja dzwoniłem do Motronica we wrocku dzisiaj i powiedzieli że nie ma problemu z gazem w g60 normalną sekwencję się pakuje i po problemie nie ma żadnych antywybuchów czy coś. przy sekwencji nie ma strzałów w dolot. koszt 2800zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas Zgłoś #9 Napisano 5 Lutego 2008 Jest tylko jeden haczyk. Część G60 miała normalny sekwencyjny wtrysk benzyny, a część full grupowy. Z tymi z sekwencją rzeczywiście nie ma problemu, mój wątek dotyczy tego z grupą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #10 Napisano 5 Lutego 2008 są instalacje sekwencyjne które obsługują wtrysk full grupowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas Zgłoś #11 Napisano 6 Lutego 2008 No są. Pisałem o tym wcześniej LandiRenzo LCS/LSI z reduktorem pod turbo i listwą Matrixa za 4500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrex93 Zgłoś #12 Napisano 15 Lipca 2012 Cześć, sorry, że odkopuję, ale mam w moim passku założony gaz sekwencję na listwie OMVL. Problem jest taki, że na jałowym silnik chodzi jak V8 jakieś, znaczy się klekocze, telepie trochę i ogólnie ma paskudną kulturę pracy. Jak się zagrzeje jest lepiej ale na pewno nie tak jak na benzynie, na której chodzi gładziutko. W czym jest problem??? Może ktoś miał podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach