Gość Sivex Zgłoś #1 Napisano 27 Kwietnia 2006 Witam, Passat 1.8 silnik RP rocznik 88. W sklepach kreca glowa i mowia, ze jest tylko Bosh za 1350 zł, zamienniki niby jakeis sa za 300zl ale trzeba jakies sitko przerabiac. Ktos to robil? Sa jakies alternatywy bo przeciez nie wydam kupy kasy na Bosha Pompa jeszcze dziala ale czasem ma problem z podawaniem cisneinia, filtr paliwa mam praktycznie nowy. Moze jakas regeneracja? Jakies kontakty w 3miescie? Pozdr, Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kaflo25 Zgłoś #2 Napisano 27 Kwietnia 2006 http://www.allegro.pl/item100157547_pompa_paliwa_vw_golf_iii_passat_vento_seat_3_bar.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sivex Zgłoś #3 Napisano 27 Kwietnia 2006 http://www.allegro.pl/item100157547_pompa_paliwa_vw_golf_iii_passat_vento_seat_3_bar.html Ja mam jednopunktowy wtrysk. Ale napisze do sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość magcn Zgłoś #4 Napisano 28 Kwietnia 2006 Ja mam jednopunktowy wtrysk. Ale napisze do sprzedawcy. Oczywiście, do Twojego pasuje tylko ta: http://www.allegro.pl/item101018601_pompa_paliwa_vw_passat_monowtrysk_0580453016_nowa_.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arbi Zgłoś #5 Napisano 3 Stycznia 2017 Witam Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego wątku. Padła mi chyba pompa paliwowa bo nie było jej słychać po przekręceniu kluczyka. Kupiłem szybko na szrocie inną która chodzi ale silnik nie wchodzi na obroty, dusi się i po pewnym czasie gaśnie. Czy może to być objaw, że ta pompka ze szrotu źle pracuje (słychać ją) czy może inna przyczyna? Jest jeszcze inna sprawa.Ten mój silnik ma oznaczenie PB i do niego (digifant) powinna być pompka 3 bary. Bardzo prawdopodobne, że ta ze szrotu ma 1,2 bara. Czy wówczas silnik będzie się dusił? Zamówiłem nową pompę i wymienię żeby być pewnym ale chciałem poznać waszą opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #6 Napisano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Faktycznie dla silnika PB musi być pompa 3 bary , ale oprócz nowej pompy wymieniłbym na twoim miejscu filtr paliwa. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Foma Zgłoś #7 Napisano 4 Stycznia 2017 Stanowczo za slabe dawala cisnienie. Przerabialem ten watek w firmowym VITO. Przy przekreceniu kluczyka slychac bylo pompe ze zaciaga paliwo, auto odpalalo ale nie dalo sie ruszyc nim. Tylko dodawalo sie gazu wtedy dusilo sie i gaslo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arbi Zgłoś #8 Napisano 5 Stycznia 2017 Właśnie dostałem nową pompkę (jakiś zamiennik za 180zł) i spróbuję ją założyć. Jak będzie O.K. to i nowy filterek mu zafunduję. Przejechane ma 350 tys.km (bez gazu) to już mu się nalezy. Swoją drogą, na taki przebieg i wiek, to był pierwszy przypadek, że autem nie dało się jechać. Mam go od 1991 roku i nigdy mnie nie zawiódł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach