qgoldi Zgłoś #41 Napisano 6 Lutego 2009 Kresek gdzie dorwałeś wskazówki od Seata a diody SMD zakładałeś białe czy w kolorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #42 Napisano 7 Lutego 2009 Zeby dorwac wskazowki kupilem cale zegary od ibizy 2006r na alledrogo.pl. Diody zaloylem czerwone z tego samego zegara:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #43 Napisano 10 Lutego 2009 A nie orientujesz się czy wskazówki od skody felicji też będą pasować jeśli sie nie mylę to też są podświetlane a mam takowe zegary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #44 Napisano 19 Lutego 2009 (edytowane) U mnie wyszlo cos takiego Edytowane 7 Marca 2009 przez Koćko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #45 Napisano 19 Lutego 2009 no bardzo zacnie. Ciekawy pomysł z zielonym kolorem bo jest mniej przeróbek z przełącznikami i wyświetlaczami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNUM-DXi12 Zgłoś #46 Napisano 30 Marca 2009 bardzo ładnie Najlepiej, bo najprościej i bezproblemowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #47 Napisano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Niezłe też mam z momana te same tylko niebieskie na twoim miejscu pomalowałbym jeszcze oznaczenie nawiewów w kolor tz. siłę nawiewu i gdzie wieje szyba nogi itd. bardzo fajnie to wygląda tylko powiedz jak zrobileś podświetlenie samych pokręteł w którym miejscu jest nastawione.Ten maly punkcik na nich ja wytargalem całe bebechy zostawiłem samą żarówkę i podświetla tylko środkowe pokrętło Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez qgoldi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #48 Napisano 30 Kwietnia 2009 Ten maly punkcik na nich ja wytargalem całe bebechy zostawiłem samą żarówkę i podświetla tylko środkowe pokrętło Odpowiedź jest banalnie prosta, po prostu nie wytargał tych wszystkich bebechów i wymienił tylko żarówkę (dlatego świeci wszystko), albo (co bardziej prawdopodobne kupił w momanie, podświetlenie indyglo do nawiewów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #49 Napisano 1 Maja 2009 Też mam podświetlenie nawiewów z Moman zostawiłem żarówkę i świeci tylko środkowe pokrętło a oba boczne nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drago Zgłoś #50 Napisano 25 Lipca 2010 ja tez sie szykuje do tych zegarów i na razie zbieram info ale z tego co czytam i doświadczenia to proste max godzinka i zegary zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melisław Zgłoś #51 Napisano 7 Grudnia 2010 Ładnie wyszło z tym zielonym podświetleniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mana68 Zgłoś #52 Napisano 17 Lipca 2011 (edytowane) Odgrzewam temat chyba po dość długiej przerwie. Mam podświetlenie zegarów z momana(seledyn - wzór 1) i nawet wygląda nieźle.Ale jest jeden problem związany z jasnością świecenia.Nawet przy ustawieniu jasności na "ściemniaczu" na najmniejszy zegary trochę zbyt jasno świecą.Przy dłuższej jeździe po zmroku jest to trochę uciążliwe. Miałby ktoś jakieś rady, jak zmniejszyć jasność podświetlenia zegarów? Sorry, nie zobaczyłem, że t do "warsztatu "poszło.Proszę o przeniesienie do zwykłych tematów:) Edytowane 17 Lipca 2011 przez mana68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #53 Napisano 17 Lipca 2011 Szybke oklej ciemną folią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mana68 Zgłoś #54 Napisano 17 Lipca 2011 rozumiem , że chodzi ci o szybkę od zegarów.Nie wiem, czy to dobre rozwiązanie - mam na myśli jazdę w dzień, kiedy to podświetlenie nie jest widoczne.Wtedy przyciemni wszystko.Myślałem raczej o ingerencji w instalację(opornik czy coś) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #55 Napisano 17 Lipca 2011 Do indiglo potrzeba określonego napięcia myślę że chodzi o KV aby świeciło po to jest przetwornica inaczej nie zaświeci. W toyocie kiedyś rozbierałem zegary i miały ciemną szybkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mana68 Zgłoś #56 Napisano 17 Lipca 2011 (edytowane) No siedzi tam ten inwerter.ok.Rozumiem, że żadne oporniki, potencjometry nie wchodzą w rachubę.Bo widzisz-problem w tym, że aby wieczorkiem świeciło i nie oślepiało, to ściemniam na maxa pokrętłem po lewej. Wtedy jednocześnie ściemniają się wszyskie świecące elementy - zegarek, zapalniczka,itp.Chodzi mi o to, aby wszystkie ori światła były prawie na full a indiglo na ledwo ledwo. Nie wiem, czy da radę tak te indiglo "wyizolować", bo to na jednym obwodzie.Pokombinuję, jak mówiłeś.Jakaś sugestia już jest.Chyba, żeby przyszło ci coś do głowy:)Pozdrawiam Edytowane 17 Lipca 2011 przez mana68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #57 Napisano 17 Lipca 2011 Kup drugi potencjometr i podepnij go tylko pod zegary np taki http://allegro.pl/bmw-e39-potencjometr-regulacja-wys-lamp-podsiwetle-i1685146983.html lub taki http://allegro.pl/regulacja-podswietlenia-rover-600-honda-accord-i1720600209.html i testuj może się uda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mana68 Zgłoś #58 Napisano 17 Lipca 2011 Ok Jacek, dzięki.Coś będę kombinował.Może z tą folią to nir jest kiepski pomysł.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach