Skocz do zawartości
Gość Matius_W

Naprawa mechanizmu podnoszenia szyby - kto pomoże?

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana silniczka, niestety nie podnosił szyby.

 

blache odkręciłem, bo jak wymienić silniczek bez odkręcenia śrubek od wewnątrz?

Drzwi pasażera, linka i cały mechanizm wygląda jak nowy (poprzednik musiał zmieniać, bo linki błyszczące)

 

silnik na "sucho" podnosi tzn. jak trzymam blache nieprzykręconą, to szyba smiga elegancko, jak przykręciłem to już jest jakiś problem i szyba nie idzie od połowy i nie domyka się na samej górze (brak 1cm)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany!

 

1. bok szyby (przy lusterku) musi być włożony dokładnie w szynę / prowadnicę szyby.

2. cięgno otwierania drzwi nie było wpięte w zaczep - przez co się blokował mechanizm podnoszenia szyby

3. dziwna sprawa z śrubą trzymającą szyne mechanizmu przy blasze zaraz pod tapicerką - poluzowałem, całem podkładke i śmiga cacy :)

 

Dziękuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym odświeżyć temat ma ktoś jakas instrukcje z demontażu blachy z drzwi ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są na forum opisy, są na internecie opisy, są filmy na YT. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat... dziś przy opuszczaniu szyby coś tam chyba strzeliło bo szyba stanęła prawie w połowie a słychać było silniczek jakby coś tam mielił... pewnie linka i teraz mam pytanie czy jak wymienię cały mechanizm z blachą i podepnę silnik to nie będzie problemu z ustawieniem poziomu ? no bo jeśli szyba była do połowy(prawie) a silnik jeszcze trochę sie kręcił to czy teraz jak podepnę silnik, czy może być taka sytuacja że niby silnik ma swój zakres pracy i okaże się że przestanie już kręcić a szyba będzie w połowie? czy po prostu będzie tak kręcił aż napotka opór i zasygnalizuje że już szyba jest zasunięta i przestanie kręcić ? jak to jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kładź smiało. Silnik działa tak, że zatrzymuje się po wyczuciu oporu. Nie ma zakresu pracy.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, może ktoś pomoże bo nie mogę dojść w czym leży problem z klapą w moim fl kombi. Z dnia na dzień przestał się otwierać bagażnik, wymieniłem siłownik oraz mikrostyk na nowe i nadal nic. Po wciśnięciu klamki żadnej reakcji. Nie otwiera się z drzwi, kluczyka niestety też się nie da włożyć w zamek wchodzi ledwie do połowy, także nie ma jak się dostać do bagażnika jak coś potrzeba tylko trzeba przeciskać się przez fotele. Może ktoś ma jakieś pomysł gdzie szukać problemu?

Wybaczcie ale chyba pomyliłem tematy, bądź coś poszło nie tak bo pisałem gdzie indziej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dociera prąd do zamka, sprawdź czy nie masz przełamanych przewodów między klapą a nadwoziem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności