Skocz do zawartości
Gość Pawlitoooo

Jak ustawić wolne obroty w passat B4 1.9 TD

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pawlitoooo

Mam pytanie jak ustawić wolne obroty w passacie B4 1.9 Td? czy obroty ustawia sie śrubą ktora jest na pompie wtryskowej tuz przy cięgnie od gazu?Bo niemam pojecia, mam obroty 1100 wiec chyba troszke za duzo, 3 dni temu odebralem auto od pompiarza ale nieustawil taich jak potrzeba wiec chcialbym sam to zrobic. I jeszcze jedno pytanie co to jest taki gumowy czopek z rurka ktory jest nalozony w jednym miejscy na pompie wtryskowej. Czy moze wydobywac sie z niego ropa?Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość karol983

Obroty można wyregulować tą śrubą o której mówisz. Ja w swoim mam obroty tak 900-950. Obroty na poziomie 1100 są trochę za wysokie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, obroty jałowe regulujesz tą śrubką za pompą na której siedzi mała sprężyna spiralna. Nie wiem o jaki czopek chodzi, ale z żadnego miejsca na pompie wtryskowej nie ma prawa lecieć paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paliwo nie ma prawa leciec, a jesli leci, to ten pompiarz nadaje sie do uboju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pawlitoooo

własnie bylem dzisiaj u tego pompiarza no i okazalo sie ze do wymiany oring taka malutka uszczeleczka wielkosci polowy paznokcia malego palca u reki i bagatelka tylko 150zl. Chyba sam to wymienie choc powiedzial mi ze trzeba cala pompe wykrecic zeby sie do tego dostac. No niewiem..... dziekiza podpowiedzi. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oring na osce gazu? pod sprezynami? 2 godziny roboty dla laika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podłączam się pod ten wątek. Passat 1,9 TD silniczek AAZ. Obroty przy rozruchu 1000 potem wskakują jak u kolegi na 1100. Mechanik,który zaglądał w silnik,twierdzi ,że na tej śrubie do regulacji jest ustawione na najmniejsze, a mimo to obroty są jak wyżej.Jak je zmniejszyć do podręcznikowych 950 980?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sruba skrecona na maxa to zostaje dlubanie przy wahadelku. w jakims temacie dawalem opis ktore sruby od czego sa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafalito

Kiedyś też chciałem mieć książkowe obroty:D ale jak mi się zaczęły wszystkie plastiki telepać w środku to się wyleczyłem szybko i mam między 1000 a 1100.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja się podepne do tematu. Mimo ze mam benzyniaka ale problem jest podobny. Chodzi o to ze ma za wysokie obroty co z tym zrobic, jak to zmienić czy ktos może wie. Silnik 1,8Rp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja myśle ze musisz spróbować rergulować tą śróbą jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie Dzięki, Mateusz życia nie miał, od 3 lat stoi z wkrętakiem przy pasku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wielkie Dzięki, Mateusz życia nie miał, od 3 lat stoi z wkrętakiem przy pasku.

:haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z okazji chciałbym zadać pytanie:

U mnie obroty jak u kolegów wyżej ok 1100obr/min z tym że nie mogę zejść niżej ponieważ cięgło do regulacji obrotów jest ,,za krótkie''??

 

Dawka paliwa sporo podniesiona w górę i schodząc z obrotami rozkręca się te cięgło.

Ma ktoś pomysł jak temu zaradzić?

Może przedłużyć jakoś te cięgło?

 

Będę wdzięczny za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie jak Alex360, mam obroty ok 1100, ale po wymianie boost pina na taki z 1.6td. wcześniej były książkowe. nie wiem czy zmniejszać bo w korku faktycznie czułem się wcześniej jakbym miał parkinsona, choć paliwka szkoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do dziś czekam na odp chociaż nie tylko tu próbowałem tak więc powodzenia :)

Ja mogę zejść z obrotami tylko na dawce bo cięgło za krótkie ale nie chce tracić pewności przy wyprzedzaniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie jak Mana68, przy rozruchu wiadomo ssanie bo zimny itd. ale jeżeli już sie troszkę zagrzeje to mu ssanie "wpycham" i ma jakieś niecałe 900 po czym można zaobserwować podniesienie się obrotów do około 1000 co poprzedzone jest tak jakby załączaniem się jakiegoś przekaźnika ( znaczy się słychać takie cyknięcie ) . Co to może oznaczać? A i korzystając z okazji podłączał ktoś AAZ pod VAG'a ? Jeżeli tak dajcie znac ponieważ u mnie w ogóle się nie łączy ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponieważ u mnie w ogóle się nie łączy ;]

bo chyba nie ma z czym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłącza się grzanie świec żarowych - pyk i obroty ciut podskakują.

W niektórych AAZ można się połączyć ze sterownikiem świec żarowych/pompy wtryskowej i na tym koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem że nie ma się z czym łączyć, a wtyka jest żeby po prostu była. Dzięki wielkie za rozwiązanie zagadki.Ormowiec a co do świec żarowych to jeszcze jedno, bo widzę że oblatany dobrze jesteś na tym forum, słuchaj czasem po przekręceniu kluczyka na zimnym nie zapina grzania świec, wystarczy cofnąć kluczyk, przekręcić jeszcze raz i jest ok. Pada sterownik świec czy jak ? Ogólnie nie jest to jakiś super problem tylko tak pytam z ciekawości.

Edytowane przez n3uro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności