Awariall Zgłoś #1 Napisano 10 Grudnia 2007 witam, wszyscy pisali jaki to blos jest super wiec postanowiłem zamontować go i ja. pierwsze wrażenie samochód lepiej jedzie, ale dla pewności ustawiłem sie z takim samym passatem przed montażem i po, okazało sie ze nie ma różnicy w przyspieszaniu... blosa regulowałem z gazownikiem na analizatorze spalin tak jak to napisane było w instrukcji. Liczyłem ze po montażu tego cuda spadnie spalanie, a co sie okazało, w mieście z 13 wzrosło na 18 a na trasie z 8,5 na 11... Czytałem na rożnych forach ze pomaga regulacja na hamowni słyszałem tez ze montaż afr rozwiąże sprawę bo regulacja na analizatorze jest niewiarygodna. Mam jeszcze pytanie do ludzi z blosem czy faktycznie są zadowoleni z niego i czy spalanie spadło lub utrzymało sie na tym samym poziomie? Gdzie znajdę jakiegoś fachowca który porządnie go wyreguluje w miastach Wrocław Radom Puławy Lublin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 12 Grudnia 2007 Siem!!! Mam nadzieje ze To czytales Dodac moge ze na analizatorze regulowane mialem tylko wolne obroty!Przy calkowicie zakreconej srubie od dawki na wysokich obrotach mieszanka byla i tak zbyt bogata!Palil mi tyle co na mikserze,wiec...biorac pod uwage ze i tak bylo zbyt bogato (wiec raczej za ubogo i papa zaworki,chyba raczej sie nie dalo zrobic)zaczalem sobie sam ustawiac i teraz mam tak: duza sruba 1.5 obrotu,wolne mam ustawione tak ze skrecalem dotad az silnik przestal wyrabiac i zaczal przygasac,wtedy odkrecalem do momentu kiedy silnik zaczal rowno pracowac i...tyle!Po reg.na analizatorze 13/100 po wlasnej max 11/100.Ostatnie tankowanie (zrobilo sie zimno) 11.8/100!Przedostanie wyszlo mi ponad 12scie...zmienilem filtr powietrza i znowu mam powtarzalnosc!Spalanie podaje w cyklu mieszanym,do pracy mam okolo 20km a bywa ze pare kilometrow rzezbie na 2-gim biegu!!! Ps:BLOS mam zalozony oczywiscie za przeplywka i nie mam zadnych klap antystrzalowybuchowych!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #3 Napisano 12 Grudnia 2007 dzieki sl@wek :-) pomogłeś. Wywalam to g...o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #4 Napisano 13 Grudnia 2007 Witam Ja miałem Blosa wprawdzie przy mniejszym silniku (Meganka 90KM) ale różnica była kolosalna w porównaniu z mikserem. Takie ustawianie typu pół obrotu tu pół tam to jest dobre żeby zaczęło działać. Nie wiem na co patrzyłeś na tym analizatorze ale ustawianie blosa powinno się robić przy obrotach 2500-3000. Kręcisz dużą śrubą aż uzyskasz maksymalną wartość CO2 (ok 13-15) przy minimalnej wartośći CO. Na biegu jałowym nie jeździsz, a jak ustawisz wysokie to i niskie będą działać. Blos to jedyny słuszny wynalazek jak nie masz sekwencji. Co 20 tys. wypada wyciągnąć i wyczyścić z syfu (najlepiej rozpuszczalnik albo benzyna). Odkąd to zamontowałem skończyły sięmoje problemy z gazem . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #5 Napisano 13 Grudnia 2007 kolego dgasek, umiem czytac instrukcje, i blos byl wyregulowany jak nalezy. kupie jeszcze afr i bede testowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P-Bolo1 Zgłoś #6 Napisano 14 Grudnia 2007 Witaj tez sie przymierzam do blosa ale strasznie drogie dziadostwo. Gdybyś rezygnowal ze swojego to daj znać na PW to sie dogadamy, może ja coś wykombinuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #7 Napisano 21 Grudnia 2007 dziś usunąłem blosa, samochód lepiej przyspiesza, równiutko pracuje na niskich obrotach i na pewno nie osłabł na pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #8 Napisano 21 Grudnia 2007 Witam A więc twierdzisz że na mikserze masz lepiej niż na blosie ? Na dodatek na mikserze nie masz spadku mocy na benzynie ? Normalnie cud. Przepraszam za złośliwość ale to niemożliwe i nie mogłem się powstrzymać . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #9 Napisano 21 Grudnia 2007 nie mowie ze ma różnicy miedzy czystym przelotem a przelotem z mikserem. mowie ze nie czuje różnicy miedzy blosem a mikserem na pb. bo niby dlaczego miała by być skoro różnica w przelotach to jakieś 2cm kwadratowe... jeżeli jakaś jest to tak niewielka ze aż nie odczuwalna być może samochód lepiej by pracował na blosie gdyby ktoś idealnie go wyregulował podczas jazdy itd. niestety nikogo takiego we wro czy lublinie nie mogę znaleźć. a regulacja taka jak w instrukcji daje mierne efekty...fakty są takie ze samochód ma równe wolne obroty, pali mniej o 3l i nie zaczyna sie zamulać od 4 tys/obr kolego dgasek, nie gniewam sie za złośliwości bo widzę co inni piszą jakie cuda im sie dzieją po założeniu blosa, dlatego tez go założyłem i ja, no ale niestety u mnie wygląda to inaczej chociaż chciał bym żeby było tak jak to wiele ludzi opisuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #10 Napisano 21 Grudnia 2007 No niestety dobrych gaziarzy coraz mniej a takich co blosa widzieli to ze świecą szukać. W wawie też mało kto wie o co chodzi. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #11 Napisano 9 Stycznia 2008 kto mi w OPOLSKIM blosa wyreguluje?? pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenekg13 Zgłoś #12 Napisano 19 Lutego 2010 Jakieś miesiąc temu założyłem nową instalacje+blos do 2.0 16v DOHC i co i nic pali w trasie od 8.5 do 10 zależy od jazdy ale w mieście to są kpiny potrafi wessać 20 litrów kilka razy regulowany był na analizatorze i znowu nic pali jak palił może ktoś mi powie co z tym zrobić bo już mam totalną załamkę.Pozdro dla wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #13 Napisano 21 Lutego 2010 Daj fotkę jak to masz wetknięte. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenekg13 Zgłoś #14 Napisano 21 Lutego 2010 ---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:47 ---------- Jutro strzelę i włożę ale mi się wydaję że mikser założe to bedzie kpina z jazdy ale bedzie oszczedny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenekg13 Zgłoś #15 Napisano 22 Lutego 2010 coś te zdęcie nie chce mi wejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciassspoko Zgłoś #16 Napisano 9 Lipca 2010 Koledzy mam blosa w swoim pasztecie ale zaczęły się dziać istne jajca od momentu gdy zrobiło się upalnie.Czy ktoś to potrafi wyregulować w pomorskim bo ręce opadają jak wiedzę magików od gazu w "renomowanych" warsztatach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #17 Napisano 10 Lipca 2010 A co to są te ,,istne jajca,, :doh ? No i czy wcześniej było OK ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciassspoko Zgłoś #18 Napisano 14 Lipca 2010 Gdy tylko silnik się rozgrzeje nie da się go wkręcić na więcej niż 2 tys.obrotów.Wcześniej śmigał bez żadnych problemów.Problem powstał gdy zaczęły się upały.Żaden magik od gazu nie chce się za to zabrać bo to BLOS i nie potrafią tego regulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #19 Napisano 14 Lipca 2010 W pierwszej kolejności sprawdź czy przepustnica w blosie swobodnie się do końca przesuwa, profilaktycznie pryśnij np. wd40. Sprawdź również działanie termostatu powietrza czy przypadkiem nie ssie ciągle ciepłego powietrza. Ważne jest przy gazie aby silnik nie łapał lewego powietrza - więc cały dolot do sprawdzenia. Z regulacją pewnie sam sobie poradzisz, ja regulowałem patrząc na diody zielona-żółta-czerwona przy oryginalnym sterowniku gazu i od momentu założenia blosa jest ok czy w upał czy w mróz :marecek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciassspoko Zgłoś #20 Napisano 15 Lipca 2010 Masz całkowitą rację kolego.Przyczyną okazała się przyblokowana przepustnica.Widocznie jak zmieniałem filtr powietrza musiało się czym zanieczyścić .No i w końcu znalazłem dobrego magika od gazu.Od razu kumał o co biega i załatwił sprawę w 15min.Jedyny w okolicy,który nie boi się BLOS-a i umie go regulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach