Gość lospuperoz Zgłoś #21 Napisano 8 Kwietnia 2008 mialem to samo ostatnio i musialem wymienic caly przycisk w bagazniku.Cena w ASO Sobiesław Zasada 120zl. nr katalogowy czesci 3G9 827 566 D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #22 Napisano 16 Listopada 2008 (edytowane) witam, po roku znowu klapa nie dala sie otworzyc wiec wziolem sie za wyczyszczenie klamki, kilka fotek tak to wygladalo tragedia rozebralem klamke i wyczyscilem Edytowane 16 Listopada 2008 przez tomek1811 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buxi Zgłoś #23 Napisano 30 Marca 2010 Miałem identycznie to samo Ja wszystko dodatkowo wysmarowałem wazeliną (uszczelni to klamkę) i działa jak nówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #24 Napisano 19 Grudnia 2010 panowie, ja mam problem w sedanie. samochód otworzony kluczykiem, podchodzę do klapy, próbuję wcisnąć dźwignię, ale nie ma żadnego oporu. dosłownie jakby auto było zamknięte. co mogłem urwać? próbowałem otworzyć klapę wchodząć do bagażnika od środka samochodu, ale mi się nie udało... rozumiem, że trzeba ściągnąć tapicerkę oraz plastik pod trójkątem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #25 Napisano 24 Grudnia 2012 Odświeżę temat, bo właśnie przerabiałem problem w tatowym 2004 kombiaku. Klamka przestała się ruszać, można było tylko z kluczyka otwierać. Wycieraczka nigdy nie lała, ale gumka osłonowa klamki troszkę jest wypaczona i nie dolega dobrze w jednym miejscu. Tamtędy musiało się trochę wody dostawać. Widać, że klamka została konstrukcyjnie zmieniona-ta ruchoma część którą naciskamy jest plastikowa, a nie metalowa jak na zdjęciach z tego wątku. Inaczej realizowane jest wciśnięcie mikrostyku, jak również inny jest sam mikrostyk - jest on hermetyczny, więc woda mu niestraszna. Natomiast jego umocowanie do klamki jest bardzo delikatne. Napsuło mi to nerwów co nie miara i z prostej nie długiej operacji przerodziło się w kilkugodzinne kombinowanie. Do czyszczenia zdjąłem ostrożnie mikrostyk. Klamkę wyczyściłem-wyglądała rewelacyjnie w porównaniu do tej wyżej na zdjęciach. Trochę tylko osadu na elementach metalowych było. Samą klamkę, unieruchomił zastygły smar w połączeniu z brudem na jej zawiasikach - jeśli tak można nazwać punkty w których klamka jest zamocowana i w których się obraca. Następnie wszystko ładnie wysmarowałem. I gdy już został tylko montaż i już myślałem, że jestem w domu zaczął się horror. Mikrostyk wpiąłem do klamki, klamkę włożyłem na miejsce i zacząłem skręcać. Nie wiem co poszło nie tak, ale w pewnym momencie mikrostyk odpadł mi od klamki. Okazało się, że jego mocowanie się złamało. Nie wiem jak i dlaczego-jedyne co mi przychodzi do głowy, to widocznie ramkę za mocno skręciłem i ona złamała delikatne mocowanie mikrostyku. Było już ciemno i nie miałem jak przyświecić sobie tam podczas skręcania. W każdym razie tak to jest skonstruowane, że nie miałem żadnej szansy na umocowanie tego mikrostyku. Gdybym jeszcze miał prąd w garażu, to może coś bym wyrzeźbił. Tak straciłem sporo czasu głowiąc się i trojąc. Aż w końcu zrezygnowany stwierdziłem, że zostaje kupno nowego mikrostyku w serwisie. Tylko, że był mały problem bo to sobota była. Postanowiłem, że spróbuję rozwiązania dość wątpliwego, ale co miałem do stracenia. Podjechałem do marketu i kupiłem klej błyskawiczny Patex, ale w żelu-niby elastyczny. Nawaliłem go pełno na mikrostyk i dookoła-uważając aby nie skleić ruchomej części. Następnie spiąłem opaską i tak zostawiłem aż się to względnie utwardziło. Następnie zdjąłem opaskę i zmontowałem klamkę. Okazało się, że klej na szczęście trzyma, więc klameczka działa. Gdyby kiedyś odpadło, to trzeba będzie zamówić nowy mikrostyk. Także, jeśli ktoś by rozbierał klamkę z nowym typem mikrostyku to niech lepiej uważa przy składaniu tego-to jest tak liche, że od patrzenia na to się może złamać. Zwłaszcza na mrozie, jak ja to robiłem. Oj napsuło mi to krwi. Szkoda, że nie zrobiłem żadnego zdjęcia, ale nie skojarzyłem podczas rozbierania, że klamka się różni od tej z tego wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pp15 Zgłoś #26 Napisano 28 Grudnia 2012 (edytowane) witam ,mam problem z moim zamkiem w klapie,(passat kombi) klapa otwiera sie przyciskiem w drzwiach,i kluczykiem w klapie ,nie otwiera sie przyciskiem w klapie,rozebrałem dziś poszycie klapy,bo wyczytałem ze usterka może być prosta do usunięcia,"zaśniedziałe styki",nic takiego tam nie zauważyłem,wygląda wszystko ok, styk przy przycisku czysty,styk przy bębenku czysty,ale żadnej reakcji po ich załączeniu .rozłączyłem kostkę od przycisku aby spiąć na krótko(ominąć przycisk) i nic ,żadnej reakcji,siłownik działa bo otwiera przycisk w drzwiach.wszyscy piszą ze to styki w przycisku,to jeśli nawet było by brudne pod tą gumą (tam niezaglądłem) to przy próbie "na krótko"powinno zadziałać.temat widac powszechnie znany ale u mnie troche inne objawy.dodam jeszcze ze kluczykiem klapa sie otwiera,ale gdy przekrecam nim w lewo(mechaniczne ciągniecie linki zamka) a jak w prawo zeby bębenek załaczył mikrostyk to niema zadnej reakcji. światełko bagażnika działa poprawnie,na wyświetlaczu też wszystko ok.czy w tej kosce do przycisku(czyli do mikrostyku)ma byc prąd na którymś kabelku? Edytowane 28 Grudnia 2012 przez pp15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barteeek Zgłoś #27 Napisano 9 Maja 2015 Witam, mam problem z tylną klapą w Passacie B5 Combi 1999r. Zamek działa(słychać), ale nie otwiera się klapa. Moje pytanie. Jak zdemontować klape od wewnątrz. Fotka : http://scr.hu/5now/1prb5 - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, mam problem z tylną klapą w Passacie B5 Combi 1999r. Zamek działa(słychać), ale nie otwiera się klapa. Moje pytanie. Jak zdemontować klape od wewnątrz. Fotka : http://scr.hu/5now/1prb5 #edit fotka : http://scr.hu/5now/1prb5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #28 Napisano 9 Maja 2015 (edytowane) W tych dwóch uchwytach na dłoń jest po jednej śrubie podajże torx. Reszta plastiku trzyma ma się na zatrzaskach, koło 8 sztuk. e. są jeszcze dwie śruby krzyzakowe przy szybie Edytowane 9 Maja 2015 przez masterunio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach