Skocz do zawartości
krzychu001

Demontaz maglownicy Passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam cieknie mi maglownica w pasku b5, chciałem zapytac czy ktos wyciągał maglownice z tego auta czy z tym jest duzo roboty POZDRAWIAM!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roboty jest od ZAJE.......nia :zdegustowany: Potrzeba do tego najlepiej co najmniej dwóch. Podnosisz przód, ściągasz koła i potem sie zaczyna jazda, bo jeden kręci z dołu a drugi na górze. No i w trakcie wyciągania, trzeba jeszcze samą maglownicą obracać, co by wyszła. Dobrych "parę" godzin nam to zajęło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak z kolumna maglownica jest do niej przykrecona czy tylko sie wsówa widziałem ze jest tam chyba szesciokat albo kwadrat nie pamietam dokładnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbytnio nie pamiętam, bo to z rok temu było, ale z jednej strony masz uchwyt na dwie sruby i z drugiej strony jest na jedną. Dodatkowo musisz poodkręcać końcówki drążków po obu stronach. No i rzecz jasna - przewody hydrauliczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK wielkie dzieki bede walczył jutro Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość klaus

witam mam paska z 1997 roku i cieknie mi maglownica ale wyciek jest tam gdzie jest

ta duza sruba czy jest tam jakis oring czy trzeba oddac maglownice do regeneracji

Pozdrawiam klaus

:mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i k..wa się zaczęło znowu mi maglownica puściła lekko z lewej cieknie.Pozdrawiam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

regenerowałeś czy kupiłeś używkę ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Roboty jest od ZAJE.......nia Potrzeba do tego najlepiej co najmniej dwóch. Podnosisz przód, ściągasz koła i potem sie zaczyna jazda, bo jeden kręci z dołu a drugi na górze. No i w trakcie wyciągania, trzeba jeszcze samą maglownicą obracać, co by wyszła. Dobrych "parę" godzin nam to zajęło.

nie ma co straszyć nawych forumowiczów roboty na max 2h na jednego, dodam tylko że trzeba uwiązać kierownicę(aby się nie obróciła) co by nie było problemu z esp, czujnikami skrętu oraz zerwaną taśmą poduchy pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahahah ta odrazu 6ciu najlepiej. Jedna osoba. Klucze 10mm 12stokatna nasadka z przedluzkami, 22/21 o ile sie nie myle i 19,13,16 plaskie + mlotek. Zciagasz kola, plastkiki kryjace drazki, odkrecasz przewody cisnieniowe, koncowki od zwrotek, od dolu pod aku masz 1 srube i od gory masz 2 sruby. Magiel wychodzi w strone kierowcy bez zciagania zawieszenia.

 

Czas akcji jak w dobrej bajce dla dzieci czyli max 40 minut dla wprawionej reki i okolo 2h dla nowicjusza.

 

Plyn nowy trzeba zalac najlepiej Febi zielony syntetyk. Jak uzywana maglownica lepiej zalac mineral bo ci ja zadzioch rozszczelni.

Przydalo by sie tez wyplukac nowym plynem weze i pompe zanim podlaczysz je do magla ponownie.

 

Wskazowki:

-uwazaj zebys nie zgubil tych aluminiowych podkladek pod sruby wezy dochodzacych do magla sa po 2 na srube od gory i od dolu krucca

 

Ilosc plynu 1L starcza.

 

---------- Dodano o 02:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:39 ----------

 

No i k..wa się zaczęło znowu mi maglownica puściła lekko z lewej cieknie.Pozdrawiam!!!

 

Jak bedziesz szpanowal na zakretach i rondach jaki to ty wiraszka nie jestes i jak szybko nie objedziesz tego to bedziesz co chwile magle zmienial. Wiem bo mam klienta na glebie co szaleje po zakretach i robie mu megiel co okolo 3 -4 miesiace. Tak ze zciagam, wkladam regenerowany i sle jego na regenerke by lezal na polce i czekal i tak od 3ch lat juz.

Wstawialismy nowy ze sklepu, nowy z VW i regenerowane i wynika z tego ze to jego styl jazdy rozbija uszczelniacze krancowe magla bo zawsze chistoria powtarza sie co jakies 5-6k km. Swoja droga chlopina ma v6 na kompresorze 380km wiec sie nie dziwie ze szaleje jak ma czym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od dolu pod aku masz 1 srube i od gory masz 2 sruby
Może ktoś dokładniej pojaśnić gdzie są te śruby ? Pod aku to jeszcze rozumiem, ale od góry ? Gdzie ich szukać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś dokładniej pojaśnić gdzie są te śruby ? Pod aku to jeszcze rozumiem, ale od góry ? Gdzie ich szukać ?

pod aku, druga pod serwem a trzecia od spodu, musisz się położyć pod autem, żeby ją zobaczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ktoś kupował albo regenerował maglownicę w b5 FL? jakie koszty są zakupu i regeneracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

regeneracja 600, nowa 900, a używka 300-400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hahahah ta odrazu 6ciu najlepiej. Jedna osoba. Klucze 10mm 12stokatna nasadka z przedluzkami, 22/21 o ile sie nie myle i 19,13,16 plaskie + mlotek. Zciagasz kola, plastkiki kryjace drazki, odkrecasz przewody cisnieniowe, koncowki od zwrotek, od dolu pod aku masz 1 srube i od gory masz 2 sruby. Magiel wychodzi w strone kierowcy bez zciagania zawieszenia.

 

Czas akcji jak w dobrej bajce dla dzieci czyli max 40 minut dla wprawionej reki i okolo 2h dla nowicjusza.

 

Plyn nowy trzeba zalac najlepiej Febi zielony syntetyk. Jak uzywana maglownica lepiej zalac mineral bo ci ja zadzioch rozszczelni.

Przydalo by sie tez wyplukac nowym plynem weze i pompe zanim podlaczysz je do magla ponownie.

 

Wskazowki:

-uwazaj zebys nie zgubil tych aluminiowych podkladek pod sruby wezy dochodzacych do magla sa po 2 na srube od gory i od dolu krucca

 

Ilosc plynu 1L starcza.

 

---------- Dodano o 02:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:39 ----------

 

 

 

 

Jak bedziesz szpanowal na zakretach i rondach jaki to ty wiraszka nie jestes i jak szybko nie objedziesz tego to bedziesz co chwile magle zmienial. Wiem bo mam klienta na glebie co szaleje po zakretach i robie mu megiel co okolo 3 -4 miesiace. Tak ze zciagam, wkladam regenerowany i sle jego na regenerke by lezal na polce i czekal i tak od 3ch lat juz.

Wstawialismy nowy ze sklepu, nowy z VW i regenerowane i wynika z tego ze to jego styl jazdy rozbija uszczelniacze krancowe magla bo zawsze chistoria powtarza sie co jakies 5-6k km. Swoja droga chlopina ma v6 na kompresorze 380km wiec sie nie dziwie ze szaleje jak ma czym :)

 

Kolego a co do tego płukania węży i pompy jak wygląda procedura,bo robiłem wymianę płynu ale z maglem, kręcąc kierownica w lewo i prawo do końca a bez magla mógłbyś podsunac jakiś sprawdzony sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności