Skocz do zawartości
MłodyWilk22

1.9 TDI 110 AFN - przestawiony rozrząd...

Rekomendowane odpowiedzi

No jutro kolega z forum pomoże mi w założeniu rozrząd :hurra:

Jedyna pozytywna rzecz jaką widze w tym wszystkim to taka, że może już jak go kupowałem to koło było przestawione i traz bedzie ciut silniejszy :)

 

Półtora tygodnia bez passata - zawriować można :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna wiedziec ile zaplaciles za klej beztlenowy bo nigdzie nie moge znalezc a ponoc drogie sa a musze u kolegi takie kolko zalozyc :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zrobione :hurra:

Dzisiaj wraz z kolegą z forum Jackiemp14_2005 założylismy nowe koło z nową śrubą na wał na klej LOCCTITE, a śrube przykreciliśmy dodatkowo posmarowaną preparatem do gwintów zapowiegających luzowanie.

 

Koło po zanłożeniu reka miało wyczuwalny luz, ale po dokręceniu jednak ustawiło sie idealnie na swoje miejsce bo wszytskie znaki na kołach po założeniu nowego rozrzadu perfekcyjnie się ze sobą zgadzały :hurra:

 

Koło pasaowe po założeniu tez nie miało bicia na boki, także wychodzi na to, ze jakiś gamoń w serwisie źle to złożył i stąd tyle problemów.

 

Po kilku dniach postoju zapalił na dotyk :) Przed ta awarią też palił bez zarzutu, ale teraz wystarczy tylko naparwdę delikatnie cyknąć rozrusznikiem :)

Coś mi się wydaje, ze teraz pompa jest ciut przyspieszona bo dosyć twardo silnik pracuje.

 

Ale kąt pompy jutro sprawdze na kompie u Jacekap14_2005...

 

Co do ceny to ten preparat do gwintów kosztował mnie 16zl, a co do kleju LOCCTITE to z tego co wiem to jest dość drogi, ale ponoć jeden z górnej pólki. Naszcęscie dostałem go od kolegi, bo mają takie w pracy :)

 

Jeszcze raz podziękowania dla Jackap14_2005 bo bez niego naparwdę bym sobie nie poradził. Jak dobrze, ze sa tacy pomocni ludzie na naszym forum...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj Jacekap14_2005 podłączył VAG-a i sprawdził mi kąt wtrysku. Okazuje się, ze teraz przy dobrze ustawionym rozrządzie kąt jest idealny :hurra:

 

Przy okazji posprawdzaliśmy resztę parametrów i wszystko ładnie cacy :)

 

Także mam nadzieję, że z awariami mam narazie spokój :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanko. 1.9 kod ATJ czy jet mozliwe ze jak rozrzad przestawiony jest o jeden zabek silnik moze nie odpalic??

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności