Skocz do zawartości
colednik

montaz xenonów w b5

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co myslicie o tych lampach? Warto brac ? Kompletne z przetwornicami i zarnikami, po regeneracji, bedzie to swiecic jak trzeba? lepiej od depo soczewkowego ?

link: http://olx.pl/oferta/lampy-reflektory-passat-b5-96-00-3b-CID5-IDaMy6P.html#a98c97e3fb

 

To jest oferta regeneracji, nie sprzedaży...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontaktowalem sie i jest to cena za kompletne lampy zregenerowane z przetwornicami i zarnikami gotowe do zalozenia na auto, osobiscie nie dalbym tyle kasy za regeneracje tych lamp, bo pewnie za 1/4 ceny a moze i mniej to sam bym sobie to zrobil, kupil dobre srodki do wypolerowania, nowe odblysniki, klej, lampe rozebral wymienil wymyl i zlozyl :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kontaktowalem sie i jest to cena za kompletne lampy zregenerowane z przetwornicami i zarnikami gotowe do zalozenia na auto, osobiscie nie dalbym tyle kasy za regeneracje tych lamp, bo pewnie za 1/4 ceny a moze i mniej to sam bym sobie to zrobil, kupil dobre srodki do wypolerowania, nowe odblysniki, klej, lampe rozebral wymienil wymyl i zlozyl :)

 

No to teraz dolicz do kosztów zakupu lamp, materiałów, odbłyśników, czas który poświęcisz na robotę i masz cenę z ogłoszenia.

Za darmo nikt nie pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta cena za 2 zrobione gotowe do montazu lampy jest dobra wg mnie, ale jak bym mial tyle zaplacic za sama regeneracje np. moich lamp, to sam bym sie pobawił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za regenerację płaci się około 150zł za sztukę, W tym jest odbłyśnik i polerka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tą wymiana odbłyśnika to się zgodzę że takie napylanie posłuży kilka lat lub wymiana na nowy. Ale wypolerowane szkła za jakiś czas znowu wypłowieją spowodowane to jest tym że podczas obróbki zostaje zdarta warstwa ochronna.

 

Co do tych ludzi co opisują że depo to śmieć to mam inne zdanie. Znajomy ma 3 rok takie depo i wyglądają jak nowe (używane na żarówce) gdzie przy użytkowaniu xenonu zużywać się bedą 2 razy wolnej ze względu na niską temperaturę. Moje mają dopiero 4 miesiące więc nic nie powiem. Ci co kupili depo i "psioczą" uważam że kupili jakąś chińską podróbę a nie depo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to pierwsze polerowanie i zrobi się to z wyczuciem to nie zdejmie się tej wierzchniej warstwy i klosz spokojnie posłuży jeszcze pare lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby nanosza ta warstwe lakieru UV co ma zabezpieczac, druga kwestia co do wypalania to fakt, bo xenon tak nie wypala, ma mniejsza temp, zarowka bardziej wypala, a jeszcze jak jakas lipna chinska co bardziej grzeje niz swieci to sie zgodze, Ci co psiocza to pewnie uzywaja lamp soczewkowych na zarowce, gdzie fakt, na zarowce nawet tej lepszej to szalu nie ma, bo mam drugie auto na soczewce, na zarowce jest srednio, ale na xenonie wymiata, swiatla jest co najmniej 2 razy tyle, i zarowka w normalnej lampie odblysnikowej w dobrym stanie czasem lepsza robote zrobi jak zarowka w soczewce. Depo od passata w reku nie mialem, nie widzialem jak to swieci, iwec nic nie powiem, ale jak czasem widze B5 na ori hella xenonie i lampa jest zmatowiona, odblysnik tez prawdopodobnie nie jest juz pierwszej mlodosci to szalu to nie robi po prostu, wiec doszedlem do wniosku ze jak ori hella to tylko albo po regeneracji, albo taniej kupic, i zregenerowac samemu, lub gdzies wyslac, bo to nie bedzie swiecic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam problem. Od znajomego dostałem komplet lamp Xenon Hella, założyłem i jedna świeci druga nie. Zamieniłem przetwornice z żarnikami to dalej jedna lampa nie świeci, wcześniej miałem zwykle lampy na żarówki h1 (mijania) i h7(drogowe) teraz mam d2s i h7(drogowe)

Czy coś w instalacji trzeba przerabiać?

Dodam jeszcze że podłączyłem sam żarnik do świecącej lampy to rozświetlił się i po 5 sekundach zgasł i również się nie zapala. Czy jest możliwe, że lekkie dotknięcie zewnętrzną częścią dłoni spowodowało to że mógł się przepalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie na xenony trzeba zmienić bezpieczniki z 10A na 15A. Może Ci je przepaliło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega CULTUS3 powiedział, jak ja kiedyś montowałem xenony u siebie, zapomniałem zmienić bezpieczniki i się zastanawiałem czemu tylko jedna lampa świeci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jak kolega CULTUS3 powiedział, jak ja kiedyś montowałem xenony u siebie, zapomniałem zmienić bezpieczniki i się zastanawiałem czemu tylko jedna lampa świeci.

dzięki wielkie panowie :) wlasnie zmienilem lampy na zwykle i rowniez nie swieciły, sprawdzilem bezpieczniki i okazało się ze popalone :) pojechałem kupiłem sztuki 10 ale jak mowicie to jade wymienic na 15 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy zmianie na xenony trzeba zmienić bezpieczniki z 10A na 15A. Może Ci je przepaliło?

 

O kurczę.. pierwsze słyszę. Ja wymieniłem zwykłe lampy z halogenem na xenon hella bez wymieniania bezpieczników i tak już jeżdżę ze 2 lata..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo :D ale może mieliśmy już mocniejsze bezpieczniki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze takie pytanie czy zarniki są strasznie uczulone na dotyk? zdarzylo sie kilka razy jeden i drugi musnąć dłonią, po wymianie bezpiecznikow na 15a lampy nie swiecą a bezpieczniki całe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sa wrazliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a od kiedy trzeba zmienic bezpieczniki na wieksze

kseony pobieraja mniej pradu a wiec powinny nawet mniejsze bezpieczniki byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pobierają mniej ale jak zapalasz to potrzebują więcej przez chwilkę na start

 

Tutaj w wykazie bezpieczników w B5 jest że ma być 10A, ale w B5 FL już 10/15A pewnie przez xenon

http://forum.vw-passat.pl/threads/1523-Rozmieszczenie-i-opis-bezpiecznik%C3%B3w-i-przeka%C5%BAnik%C3%B3w

Edytowane przez CULTUS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampki dalej nie świecą, pozycje sie zapalają a jak przełączam na mijania to lekki błysk w obu lampach widać i tyle ze świecenia. Jak by żarniki były popalone to by rozumiem wcale nie błysnęło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przetwornice raczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności