piotrekchopin Zgłoś #681 Napisano 1 Września 2016 Poważnie? Aż tak Bosch stracił na jakości? Parę stron postów wcześniej ktoś pisał że na pewno nie będzie się żałować wydanych pieniędzy na Boscha. Co prawda ktoś pisał to jakieś 2-3 lata temu. Tak swoją drogą w tym linku co mi podałeś jest napisane własnie ,,made in France. To co, te dobre? http://allegro.pl/rozpylacz-koncowka-wtrysku-dsla150p764-bosch-oryg-i5582543772.html#thumb/4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #682 Napisano 1 Września 2016 Tak,tylko te zdjęcia mają już kilka lat,więc raczej wątpię,żeby to sprzedawane obecnie było Francuskie.Ale zapytać warto. Obecny bosch,to co prawda nadal dobra marka,ale już nie ta sama jakość,co widać nawet na drodze za stosunkowo młodymi autami,mowa o takim niebieskim dymie. Kup sobie wzm'a,który kiedyś produkował dla boscha,ten nanosił tylko swoje hologramy,a na pewno nie pożałujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekchopin Zgłoś #683 Napisano 1 Września 2016 Ok. Wezmę to pod uwagę. Ta firma o której mówimy jest niedaleko mnie więc pokuszę się osobiście do nich. Jak będą mieli boscha francuzkiego to biorę, jak mają brazylię to biorę WZM. Tak czy siak, dzięki wielkie za podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #684 Napisano 5 Września 2016 (edytowane) Panowie mam pytanie, w mojej głowie powoli rodzi się pomysł na 0.216, fmic oraz turbo z AWX no i oczywiście mapa. Tylko, że mam na blacie już ponad 360 tysięcy i zastanawia mnie czy to nie będzie dla silnika zbyt dużym obciążeniem? Zastanawiam się czy może zmienić tylko turbo i mapę zrobić? Przebieg jest w 99% pewny. Poradźcie coś Ewentualnie ile KM byłoby bezpiecznie wyciągnąć z tego motoru przy takim przebiegu? Edytowane 5 Września 2016 przez Aleosuza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #685 Napisano 5 Września 2016 Ładuj to wszystko bez obaw,te silniki nawet po 500kkm trzymają serię,więc nie ma się czego bać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #686 Napisano 5 Września 2016 Ja mam w bliźniaczym AFN'ie turbo awx, wtryski 0,216, wałek 038Ei pompę 10/11 a przebieg tez mam grubo ponad 300kkm i auto smuga aż miło i żadnych problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #687 Napisano 5 Września 2016 A co do mocy, to ile idzie wyciągnąć na takim zestawie? W ogóle to opłaca się przerabiać/kupować pompę 11-stkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #688 Napisano 5 Września 2016 Ile mocy to ci nie powiem bo mapy nie robilem a i na hamownie jakoś narazie mi nie po drodze a frajda z jazdy jest nie do opisania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #689 Napisano 5 Września 2016 No nic, trzeba zbierać kasę i kupować powoli graty A jak sprawa ze sprzęgłem wygląda? U mnie dwumasy na 90% nie ma (poprzedni właściciel nic nie dłubał przy tym przez 6 lat, i mój mechanik też mówi, że nie ma dwumasy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #690 Napisano 5 Września 2016 No sprzęgło juz powoli mówi papa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #691 Napisano 5 Września 2016 I co zamierzasz wkładać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #692 Napisano 6 Września 2016 Więcej naradzie modyfikacji nie planuje a jak sprzęgło padnie to napewni sztywne kolo a sprzęgło pewnie seria bo akurat dwumasa mi pada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #693 Napisano 6 Września 2016 Niektóre AHU występowały bez koła dwumasowego, więc koszt zmiany docisku i sprzęgła jest dużo niższy. Aleosuza zakładaj wszystko jak napisałeś i jak tuner zrobi ci łagodnie narastający moment, to sprzęgło jeszcze wytrzyma. Jak już puści, to obij starą tarczę kevlarem i złóż z nowym dociskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #694 Napisano 11 Września 2016 Tak z ciekawości, powie mi ktoś o ile wzrosło spalanie po wtryskach 0.216 + turbo AWX + mapa? Bo tak zacząłem rozważać wszystkie za i przeciw, pakowania gratów w silnik, i nie wiem czy na chwilę obecną nie robić tylko mapy. Bo w sumie jak spalanie z 6 litrów wzrośnie na 8-9 to odczuwalne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #695 Napisano 12 Września 2016 u mnie spalanie spadlo ale ja inna skrzynie zalozylem i wiekszy FMIC bez oszczedzania 5,5L po wlewaniu pod korek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #696 Napisano 12 Września 2016 To jaki masz soft że takie niskie spalanie bez oszczędzania? Sent from my SM-G930F using Tapatalk a skad ja mam to wiedziec chlopaki z Inowroclawia mi to robili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #697 Napisano 13 Września 2016 Ja na swoich gratach ( wtrysku 0,216 ,turbo awx, wałek SDI i pompa 10/11 ) tez mam spalanie w granicach 5,5-5,6 ale jakieś 70% trasa po 16 km do pracy i z powrotem drugie 16 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #698 Napisano 13 Września 2016 bodino przestań zgrywać "znafce" bo ci to nie wychodzi. Jak można zadać pytanie jaki soft ? Jaki ? hard,mega,light,eco i co jeszcze ? może po numerach od 1 do 10 ? Pomyśl za nim coś napiszesz bo na razie sama żenada dodatkowo podparta gramatyką z poziomu 3-ej klasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #699 Napisano 13 Września 2016 Nie jestem, ani nie udaję znawcy. Ale jak auto po remapie nie ma wykresu to jest to druciarstwo a nie chiptunig. EOD. Dalej nie wiesz o czym piszesz, z wykresu ani z nazwy programu nie odczytasz spalania i nie stwierdzisz o ile spalanie będzie wyższe,niższe na takim czy innym programie w porównaniu do serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-Mark- Zgłoś #700 Napisano 13 Września 2016 Witam wszystkich, Poczytałem trochę już o modach 90tki i takie pytanie sie nasuwa: co da wymiana wtrysków na 216 bez softu, czy wgl warto? jak wtedy sie to ma do spalania itp? Nie wykluczam softu w przyszłości, ale powiedzmy że kupuje wtryski zakładam i jeżdżę parę miesięcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach