Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie, jest pytanie :o)

 

Montuje do AHU gt1749v+216+ssący z AWX ...

 

czy powinienem zapakować tam też obudowę filtra od awx/avf czy obejdzie się bez tego ?

 

Wiadomo że obudowa ma większy wlot powietrza i inną przepływkę.

 

Co taka zmiana mi da, a czego ewentualnie poza powietrzem będzie brakowało ?

Celuje w około 160 km czy IC od ahu da rade to ogarnąć ?

 

Mam ic od AWX, założenie go będzie kosztowało mnie trochę zabawy, a i tak planuje FMIC pod koniec roku, wiec nie wiem czy sens się bawić. A kurde muszę auto złożyć do kupy bo stoi w tym garażu i mnie wnerwia :o)

 

I jeszcze jedno pytanie ... co sądzicie o tzw. pompie 11 hybrydowej. Ma ktoś z was doświadczenie w użytkowaniu takich pomp ?

 

Mam dobrego dawce z reno ... 414 988 i w zasadzie dostęp do co najmniej 3 pomp z których mogę co wybrać do modyfikowania.

 

Pytanie czy to ma sens w przypadku mocy MAX 170 koni i jakie to da wymierne efekty gdyby udało się złożyć coś dobrze działającego

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość ludzi jeździ na hybrydach w tym ja, pompa 988 to chyba najlepszy wybór na dawcę.

Ori filtr z ahu na 160km wystarczy. Z ickiem nawet a awx może się robić gorąco.

W osiągnięciu 160hp będzie cię ograniczała turbina, chyba, że zrobisz z niej hybrydę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina to gt1749va z awx ciagle mi sie zapomina o tej literce. Ogolnie bede kombinowal, zalozyc fmic zeby softu nie robic 2 razy . Mam jeszcze turbo gt2256v ale to moze do jakiegoś awx sie komus przyda :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to jeśli turbina z awx to co innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapłacisz 250 zł za rezystor wart 0.10 zł w ładnej opakowce... I szybko wykończysz silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co myślicie o wsadzeniu tego chpa do b5(3B) 1.9tdi.110km.? http://allegro.pl/chip-tuning-box-vw-golf-passat-1-9-tdi-90-i-110-km-i3476843457.html

 

Poniekąd sprawa jest dyskusyjna co nie zmienia faktu że to ucieranie d_py szkłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co? Tylko chip u dobrego tunera tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Only ! ponieważ prawdziwe power-box'y są w cenie chipowania a jedynym ich "+" jest możliwość przekładania na inne auto i ich odsprzedaż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny! Spytaj może mają czerwone, był by lepszy.:diablica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za pomoc.Dozbieram kasy i pojadę na chipa do tunera:) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i prosze oto prawdziwie męska decyzja,brawo !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie "cipy" z interneta to nic innego jak rezystor oszukujący albo temperaturę paliwa alb powietrza zasysanego, wtedy dawka jest większa ale doładowanie się nie zwiększa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a może ktoś wymienić z jakich silników 0.216 pasują do 1Z i AHU i czy dużo pracy jest przy ich wymianie? Idzie to samemu ogarnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie podepne jaki jest koszt 0.216 i czy samsmu idzie to wymienic , ewentualnie koszt wymiany bo b5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze samemu damy rade to zrobić, tylko mi chodzi konkretnie o numery silników żebym wiedział z jakich szukać.. chce 220/300 ciśnienie, z tego co czytałem to t4 2.5 150km ma takie wtryski... i z tego co doczytałem to AHY AXG

Edytowane przez Krynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana wtryskow w b5 to kilkanascie minut roboty doslownie,musimy miec tylko dobry sciagacz do wtryskow bo ten kupny nie wystarcza czesto na wyjecie sterujacego ja sobie uspawalem taki ze nic mu sie nie zasiedzi hehe.Jak ktos chce wymienic to zapraszam z 4pakiem i sie zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim po odkreceniu wychodzą w palcach, ale kiedyś trafił się taki do którego trzeba było użyć wybijaka od blacharza do naciągania blachy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos kto wkładał 0.216 z T4 ma może ich numer?? szukałem dziś po forum ale pojawiają się dwa albo 202R albo 202M a wiem że występują też 204C. Pytam bo szukam takich do AGRa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności