bart448 Zgłoś #541 Napisano 18 Sierpnia 2013 Witam Panowie, jest pytanie ) Montuje do AHU gt1749v+216+ssący z AWX ... czy powinienem zapakować tam też obudowę filtra od awx/avf czy obejdzie się bez tego ? Wiadomo że obudowa ma większy wlot powietrza i inną przepływkę. Co taka zmiana mi da, a czego ewentualnie poza powietrzem będzie brakowało ? Celuje w około 160 km czy IC od ahu da rade to ogarnąć ? Mam ic od AWX, założenie go będzie kosztowało mnie trochę zabawy, a i tak planuje FMIC pod koniec roku, wiec nie wiem czy sens się bawić. A kurde muszę auto złożyć do kupy bo stoi w tym garażu i mnie wnerwia ) I jeszcze jedno pytanie ... co sądzicie o tzw. pompie 11 hybrydowej. Ma ktoś z was doświadczenie w użytkowaniu takich pomp ? Mam dobrego dawce z reno ... 414 988 i w zasadzie dostęp do co najmniej 3 pomp z których mogę co wybrać do modyfikowania. Pytanie czy to ma sens w przypadku mocy MAX 170 koni i jakie to da wymierne efekty gdyby udało się złożyć coś dobrze działającego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #542 Napisano 18 Sierpnia 2013 Większość ludzi jeździ na hybrydach w tym ja, pompa 988 to chyba najlepszy wybór na dawcę. Ori filtr z ahu na 160km wystarczy. Z ickiem nawet a awx może się robić gorąco. W osiągnięciu 160hp będzie cię ograniczała turbina, chyba, że zrobisz z niej hybrydę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart448 Zgłoś #543 Napisano 19 Sierpnia 2013 Turbina to gt1749va z awx ciagle mi sie zapomina o tej literce. Ogolnie bede kombinowal, zalozyc fmic zeby softu nie robic 2 razy . Mam jeszcze turbo gt2256v ale to moze do jakiegoś awx sie komus przyda :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #544 Napisano 19 Sierpnia 2013 no to jeśli turbina z awx to co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #545 Napisano 22 Sierpnia 2013 co myślicie o wsadzeniu tego chpa do b5(3B) 1.9tdi.110km.? http://allegro.pl/chip-tuning-box-vw-golf-passat-1-9-tdi-90-i-110-km-i3476843457.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #546 Napisano 22 Sierpnia 2013 Zapłacisz 250 zł za rezystor wart 0.10 zł w ładnej opakowce... I szybko wykończysz silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #547 Napisano 23 Sierpnia 2013 co myślicie o wsadzeniu tego chpa do b5(3B) 1.9tdi.110km.? http://allegro.pl/chip-tuning-box-vw-golf-passat-1-9-tdi-90-i-110-km-i3476843457.html Poniekąd sprawa jest dyskusyjna co nie zmienia faktu że to ucieranie d_py szkłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #548 Napisano 23 Sierpnia 2013 Czyli co? Tylko chip u dobrego tunera tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #549 Napisano 24 Sierpnia 2013 Only ! ponieważ prawdziwe power-box'y są w cenie chipowania a jedynym ich "+" jest możliwość przekładania na inne auto i ich odsprzedaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #550 Napisano 24 Sierpnia 2013 czyli lepiej zrobić chip u dobrego tunera tak? ten chip to też podróbka? http://allegro.pl/power-box-chip-tuning-box-psi-1-9-tdi-vw-audi-seat-i3496531431.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #551 Napisano 28 Sierpnia 2013 Bardzo ładny! Spytaj może mają czerwone, był by lepszy.:diablica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #552 Napisano 29 Sierpnia 2013 Dzięki wszystkim za pomoc.Dozbieram kasy i pojadę na chipa do tunera:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #553 Napisano 29 Sierpnia 2013 No i prosze oto prawdziwie męska decyzja,brawo ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #554 Napisano 31 Sierpnia 2013 Te wszystkie "cipy" z interneta to nic innego jak rezystor oszukujący albo temperaturę paliwa alb powietrza zasysanego, wtedy dawka jest większa ale doładowanie się nie zwiększa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #555 Napisano 26 Września 2013 Panowie a może ktoś wymienić z jakich silników 0.216 pasują do 1Z i AHU i czy dużo pracy jest przy ich wymianie? Idzie to samemu ogarnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golomb1337 Zgłoś #556 Napisano 27 Września 2013 ja sie podepne jaki jest koszt 0.216 i czy samsmu idzie to wymienic , ewentualnie koszt wymiany bo b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #557 Napisano 27 Września 2013 (edytowane) mysle ze samemu damy rade to zrobić, tylko mi chodzi konkretnie o numery silników żebym wiedział z jakich szukać.. chce 220/300 ciśnienie, z tego co czytałem to t4 2.5 150km ma takie wtryski... i z tego co doczytałem to AHY AXG Edytowane 27 Września 2013 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #558 Napisano 28 Października 2013 Wymiana wtryskow w b5 to kilkanascie minut roboty doslownie,musimy miec tylko dobry sciagacz do wtryskow bo ten kupny nie wystarcza czesto na wyjecie sterujacego ja sobie uspawalem taki ze nic mu sie nie zasiedzi hehe.Jak ktos chce wymienic to zapraszam z 4pakiem i sie zrobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #559 Napisano 28 Października 2013 W moim po odkreceniu wychodzą w palcach, ale kiedyś trafił się taki do którego trzeba było użyć wybijaka od blacharza do naciągania blachy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #560 Napisano 28 Października 2013 Ktos kto wkładał 0.216 z T4 ma może ich numer?? szukałem dziś po forum ale pojawiają się dwa albo 202R albo 202M a wiem że występują też 204C. Pytam bo szukam takich do AGRa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach