robertfx10 Zgłoś #141 Napisano 26 Maja 2013 Czy kompletny silnik z mechanizmem tylnej wycieraczki jest taki sam w B5 i B5FL ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazek1990 Zgłoś #142 Napisano 26 Maja 2013 jest tylko odwrócony,przed liftem kreci się w prawo,a po lifcie kręci się w lewo.Ja zamontowałem od skody fabia hatchback i pasował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R.O.O.S. Zgłoś #143 Napisano 12 Kwietnia 2014 no to jeszcze raz... shaman cześć. rozbierałem klapę w celu sprawdzenia (wyciek płynu przez silniczek itp), demontaż elementów, silniczka itp - po oględzinach ponowny montaż bez naprawy - nie zamontowałem plastiku/prowadnicy (czarne badziewko długości około 20cm) do mocowania złączonych wtyczek jak na zdjęciu - cytat. pytanie: czy trzeba demontować wszystko, kopiąc aż do silniczka, czy można go włożyć mając wszystko zamontowane w klapie (tapicerkę mam zdjętą) - chodzi mi o kolejność montażu tego plastiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ukasz Zgłoś #144 Napisano 24 Lipca 2015 (edytowane) Witam, Zainspirowany tym wątkiem postanowiłem wziąć się za niedziałającą tylną wycieraczkę, która jak mniemam spowodowała również potrzebę otwierania klapy manualnie z kluczyka bo przycisk pilota i drzwi oraz klamka w klapie nie działają. Wymontowałem więc silnik wycieraczki (co okazało się banalnie proste) i spadły mi kapcie :wazuuup ZDJĘCIA Mam wrażanie, że nawet nie mam co go rozkręcać i próbować regenerować :hmm czy też tak wnioskujecie po tych zdjęciach? Próba naprawy to chyba nonsens i muszę poszukać na szrocie używki... Edytowane 24 Lipca 2015 przez ukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #145 Napisano 24 Lipca 2015 Masz ukręconą rurkę od spryskiwacza dlatego tak wszystko zardzewiało. Otwórz obudowę to się załamiesz. Druga rzecz że na 99% kupisz na szrocie egzemplarz z ukręconą rurką albo z obracająca się dyszą. Zestaw naprawczy kosztuje koło 200zł ale z tego co widać po zdjęciach masz uszkodzoną tą plastikową tuleję więc i tak albo zmienisz obudowę albo to skleisz jak jeszcze się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ukasz Zgłoś #146 Napisano 31 Lipca 2015 Na szrocie kupiłem silniczek od paska sprzed litfu za 80pln i działa jak ta lala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach