Damian18 Zgłoś #81 Napisano 24 Stycznia 2015 Witam. Ja mam nieco inny problem. Moje wycieraczki zatrzymuja sie w polowie szyby przedniej. Wymienilem przekaznik (ktos przy tym poprzednio grzebal bo przekaznik byl 389 od audi a nie 377 od passata) na prawidlowy 377 zmieniony rowniez silnik wycieraczaek i nasmarowany mechanizm, wyczytalem gdzies ze przyczyna takiego stanu rzeczy moze byc tylna wycieraczka ale tam sucho tylko widac ze jakis elektryk sprawdzal napiecie bo ponadcinal przewody i nie zaizolowal, ja je zaizolowalem. Jako ciekawostke dodam, ze wycieraczki zwariowaly gdy przez przypadek dotknalem przelacznika od tempomatu przy lewym ramieniu uruchamiajacym wycieraczki. Nie wiem czy to ma cokowliek z tym wspolnego, czy to po prostu przypadek (tempomat rowniez nie dziala, jak i regulacja intensywnosci ruchow ramion wycieraczki na danym biegu). Z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolin Zgłoś #82 Napisano 26 Lutego 2015 (edytowane) Od kilku dni sporadycznie jak narazie po uruchominiu silnika i włączeniu świateł mijania samoczynnie startując wycieraczki. Robią jeden cykl i pozostają w pozycji 0. Już później w trakcie jazdy nie ma takiego efektu. Wycieraczki normalnie reagują na przełączaniu manetką. Miał ktoś taki problem? Edytowane 27 Lutego 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #83 Napisano 26 Lutego 2015 To taki bajer żeby była dobra widoczność podczas jazdy. A tak poważnie u mnie też tak się dzieje. Czasem raz lub dwa cykle i przestają. Rzadko ale się tak dzieje i nie mam pojęcia o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PanMaterski Zgłoś #84 Napisano 27 Lutego 2015 Witam. Mój problem z wycieraczkami wygląda mianowicie tak, że włączając tryb pierwszy wycieraczki przecierają 3-4 razy i zatrzymują się byle gdzie... wczoraj wracając z pracy zaczęły działać jak powinny, nawet wyłaczyłem silnik zeby sprobowac jeszcze raz i wszystko bylo ok... a wieczorem znowu to samo. zatrzymuja sie jak chca na pierwszym trybie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #85 Napisano 27 Lutego 2015 do przeczyszczenia silnik z przekladnia na przekladni sa sciezki ktore moga sie zabrudzic smarem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #86 Napisano 27 Lutego 2015 Ja robiłem takie rzeczy bez rozbierania Jak juz zaczynał sie zacinać mechanizm, to wtedy przez tydzień (co drugi dzień) psikałem po trzpieniach i łączeniach ramion WD-40. I potem spokój na kolejny rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #87 Napisano 28 Lutego 2015 ale koledze wysieraczki stawaja jak popadnie to znaczy ze wylacznik skrajny jest zabrudzony zawalone trzpienie to inny temat ale jak kolega juz wyciagnie caly mechanizm (bez tego nie wykreci silnika) to dobrze tez jest rozebrac caly mechanizm,przeczyscic i nasmarowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #88 Napisano 1 Marca 2015 Mi też zatrzymywały się w różnych miejscach :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #89 Napisano 2 Marca 2015 mialem podobnie , wycieraczki z 2-3 razy scieraly szybe potem stawaly byle gdzie , pomoglo spryskanie trzpieni i wszystkich elementow ruchomych wd40 , , a ze bylo juz zimno nie chcialo mi sie rozbierac i wyjmowac mechanizmu , razem z kolega jeden pryskal drugi poruszal wycieraczkami w koncu puscilo teraz juz 3 miesiac chodza jak talala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #90 Napisano 3 Marca 2015 a mi objaw zupełnie inny się zrobił, też na banie w czasie deszczu zaczęły szwankować i stawać gdzie popadnie, co się okazało nakrętka się popuściła co jest nabite ramię wycieraczek na wieloklin silnika i wariowały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #91 Napisano 13 Stycznia 2016 Witam. Mama problem z wycieraczkami w pasku b5 wycieraczki działają tylko na najszybszych obrotach. Kupiłem nowy przekaźnik i manetkę i nic dalej to samo.Silnik też był sprawdzany i jest ok. Nie wiem co to jest proszę o pomoc.Pozdrawiam:637: Witam, Kolega krolik nie jest aktywny od dłuższego czasu na forum i nic tutaj więcej na jego temat nie zostało napisane. Mam podobnie: tylko najszybsze obroty i dodatkowo nie zatrzymują się w pozycji wyjściowej/spoczynkowej. Spryskiwacz przedniej szyby działa i lamp działa, ale bez aktywacji wycieraczek. Podmieniałem przekaźnik (mam 192) ale bez zmian. Z góry dziękuję za sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #92 Napisano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) Odkąd mam mojego Paska B5 po lifcie nie działa w nim ten regulator częstotliwości pracy wycieraczek* a teraz nawalił czujnik deszczu. Jednak w trybie ciągłym, na pierwszym i drugim biegu oraz jednorazowo przechylając wajchę do dołu - działają. POMOCY. Dodam że podnosząc maskę do góry wylewa mi się płyn z dysz spryskiwaczy (po ich użyciu). *tej regulacji częstotliwości ich pracy jeśli jest sprawna używa się na położeniu neutralnym czy którym? Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez ruslan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frost38 Zgłoś #93 Napisano 6 Kwietnia 2018 (edytowane) Chodzi mi o to iż przy włączeniu wycieraczek pierw się cofną a potem normalnie i tak w kółko co robić pomóżcie Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez Frost38 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach