Skocz do zawartości
Gość marunio77

wariujace wycieraczki przedniej szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ja mam nieco inny problem. Moje wycieraczki zatrzymuja sie w polowie szyby przedniej. Wymienilem przekaznik (ktos przy tym poprzednio grzebal bo przekaznik byl 389 od audi a nie 377 od passata) na prawidlowy 377 zmieniony rowniez silnik wycieraczaek i nasmarowany mechanizm, wyczytalem gdzies ze przyczyna takiego stanu rzeczy moze byc tylna wycieraczka ale tam sucho tylko widac ze jakis elektryk sprawdzal napiecie bo ponadcinal przewody i nie zaizolowal, ja je zaizolowalem. Jako ciekawostke dodam, ze wycieraczki zwariowaly gdy przez przypadek dotknalem przelacznika od tempomatu przy lewym ramieniu uruchamiajacym wycieraczki. Nie wiem czy to ma cokowliek z tym wspolnego, czy to po prostu przypadek (tempomat rowniez nie dziala, jak i regulacja intensywnosci ruchow ramion wycieraczki na danym biegu). Z gory dziekuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni sporadycznie jak narazie po uruchominiu silnika i włączeniu świateł mijania samoczynnie startując wycieraczki. Robią jeden cykl i pozostają w pozycji 0. Już później w trakcie jazdy nie ma takiego efektu. Wycieraczki normalnie reagują na przełączaniu manetką. Miał ktoś taki problem?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To taki bajer żeby była dobra widoczność podczas jazdy.

A tak poważnie u mnie też tak się dzieje. Czasem raz lub dwa cykle i przestają. Rzadko ale się tak dzieje i nie mam pojęcia o co chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój problem z wycieraczkami wygląda mianowicie tak, że włączając tryb pierwszy wycieraczki przecierają 3-4 razy i zatrzymują się byle gdzie... wczoraj wracając z pracy zaczęły działać jak powinny, nawet wyłaczyłem silnik zeby sprobowac jeszcze raz i wszystko bylo ok... a wieczorem znowu to samo. zatrzymuja sie jak chca na pierwszym trybie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do przeczyszczenia silnik z przekladnia

na przekladni sa sciezki ktore moga sie zabrudzic smarem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem takie rzeczy bez rozbierania :D Jak juz zaczynał sie zacinać mechanizm, to wtedy przez tydzień (co drugi dzień) psikałem po trzpieniach i łączeniach ramion WD-40. I potem spokój na kolejny rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale koledze wysieraczki stawaja jak popadnie

to znaczy ze wylacznik skrajny jest zabrudzony

 

zawalone trzpienie to inny temat

ale jak kolega juz wyciagnie caly mechanizm (bez tego nie wykreci silnika) to dobrze tez jest rozebrac caly mechanizm,przeczyscic i nasmarowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też zatrzymywały się w różnych miejscach :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem podobnie , wycieraczki z 2-3 razy scieraly szybe potem stawaly byle gdzie , pomoglo spryskanie trzpieni i wszystkich elementow ruchomych wd40 , , a ze bylo juz zimno nie chcialo mi sie rozbierac i wyjmowac mechanizmu , razem z kolega jeden pryskal drugi poruszal wycieraczkami w koncu puscilo teraz juz 3 miesiac chodza jak talala :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi objaw zupełnie inny się zrobił, też na banie w czasie deszczu zaczęły szwankować i stawać gdzie popadnie, co się okazało nakrętka się popuściła co jest nabite ramię wycieraczek na wieloklin silnika i wariowały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mama problem z wycieraczkami w pasku b5 wycieraczki działają tylko na najszybszych obrotach. Kupiłem nowy przekaźnik i manetkę i nic dalej to samo.Silnik też był sprawdzany i jest ok. Nie wiem co to jest proszę o pomoc.

Pozdrawiam:637:

Witam,

Kolega krolik nie jest aktywny od dłuższego czasu na forum i nic tutaj więcej na jego temat nie zostało napisane.

 

Mam podobnie: tylko najszybsze obroty i dodatkowo nie zatrzymują się w pozycji wyjściowej/spoczynkowej. Spryskiwacz przedniej szyby działa i lamp działa, ale bez aktywacji wycieraczek.

Podmieniałem przekaźnik (mam 192) ale bez zmian.

Z góry dziękuję za sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkąd mam mojego Paska B5 po lifcie nie działa w nim ten regulator częstotliwości pracy wycieraczek* a teraz nawalił czujnik deszczu. Jednak w trybie ciągłym, na pierwszym i drugim biegu oraz jednorazowo przechylając wajchę do dołu - działają. POMOCY.

Dodam że podnosząc maskę do góry wylewa mi się płyn z dysz spryskiwaczy (po ich użyciu).

 

*tej regulacji częstotliwości ich pracy jeśli jest sprawna używa się na położeniu neutralnym czy którym?

Edytowane przez ruslan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to iż przy włączeniu wycieraczek pierw się cofną a potem normalnie i tak w kółko co robić pomóżcie 

Edytowane przez Frost38

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności