Żabol1505732874 Zgłoś #61 Napisano 18 Czerwca 2013 Że co? Chyba nie przeczytałeś o czym tu ludzie pisza:) Dziwne że nic nie zrobiłem prócz wymiany żarówki i wyciągniecia przekaznika i wlozeniu go spowrotem i wycieraczki chodzą jak nowe:) Więc sworznie nie maja tu znaczenia... gdyby wycieraczki ciezko chodzily i blokowalo je to wtedy tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power72 Zgłoś #62 Napisano 18 Czerwca 2013 (edytowane) Polecam ten temat odnośnie samoistnego uruchamiania wycieraczek http://forum.vw-passat.pl/threads/4503-Samoczynne-wlaczanie-sie-wycieraczek! Przy wymianie żarówki podnosiłeś klapę do góry więc woda się przemieściła (brak zwarcia w elektronice tylnej wycieraczki) - ale to tylko przypuszczenia Pozdrawiam Edytowane 18 Czerwca 2013 przez power72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba84 Zgłoś #63 Napisano 19 Czerwca 2013 Panowie podziele sie z wami moimi objawami zaczeły powoli pracować na każdym biegu i czasem nie zeszły do konca ale już to opanowałem trzeba odkręcić wycieraczki klucz 13 następnie zdjąć podszybie uwaga na to moje pękło nowe 85 w aso odkręcić pokrywę komputera klucz 8 tylko klemkę plusa zdjąć i na dwie śrubki na klucz 8 jest przykręcony komp odkęcić go i odchylić i na 3 śrubki jest zamocowane całe ramiona z silniczkiem wyjąć to i wyczyscić mocowania tam gdzie wycieraczki sie przykręca tam jest zapieczone przesmarować i składać u mnie chodzą jak nowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #64 Napisano 19 Czerwca 2013 I bez rozbieranai można to zrobić :fajny Wystarczy popsikać WD-40 parę razy a potem powtórzyć zabieg po miesiącu - i po problemie 7 lat tak jeździłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba84 Zgłoś #65 Napisano 20 Czerwca 2013 WD pryskałem kilkukrotnie nic u mnie nie pomogło było tak zapieczone ze młodkiem ciężko było wybić ale mozna próbować Wd u mnie nie pomogło trzeba było rozebrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #66 Napisano 20 Czerwca 2013 Właśnie zależy jak ośka jest zapieczona, jeżeli delikatnie to WD pomoże. U mnie wycieraczki na największej prędkości chodziły tak, jak na najmniejszej, mechanizm się grzał... Pomogło tylko wyciągnięcie mechanizmu, wybicie ośki i nasmarowanie. Teraz pięknie śmigają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #67 Napisano 20 Czerwca 2013 Jak ktoś przegapi moment i zajrzy tam, gdy juz jest za późno, to tak bywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
typek Zgłoś #68 Napisano 23 Września 2013 Mam dziwne zachowanie wycieraczek przednich. Wycieraczki po sprzątnięciu szyby schodzą o centymetr za nisko i po chwili się podnoszą na normalna pozycje. Co jest nie tak z nimi? Proszę o rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek25 Zgłoś #69 Napisano 27 Listopada 2013 Ja mam problem takigo typu że, Włączajac wycieraczki przedniej szyby na jakim kolwiek biegu pracowały 2-3-4 "mazniecia" po szybie i zatrzymywały sie to na srodku , to u góry to w dole szyby i się wogule nie ruszały. Trzeba je było ręcznie pobudzić za ramię wycieraczki wtedy robiły również 2-3-4 mazniecia i dalej to samo. Dodam że mechanizm wymieniłem na nowy, dziś patrzyłem na przekaźnik 377, rozebrałem go, i O.K. czysty bez przepaleń. Manetka też działa prawidłowo. Pozostaje silniczek. Co w nim może być nie tak?? i Czy opłaca sie kupić używke na szrocie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #70 Napisano 27 Listopada 2013 Witam w moim prywatnym zakupowozie mam ciekawa sytuacje od kad go mam. Mianowicie wycieraczki wykonuja jeden ruch po zalaczeniu swiatel drogowych tylko i wylacznie. Nie reaguja na zaplon anie nic innego. Na zadanie wlacznikiem dzialaja jak nalezy nigdzie nie ma wody z tego co wiem. Czy to jakas opcja czy usterka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #71 Napisano 27 Listopada 2013 napewno nie opcja bedzie to usterka sprawdzil bym najpierw mase czy idzie do swiatel,silnika wycieraczek a pozniej grzebal bym manetkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #72 Napisano 28 Listopada 2013 To nie manetki, one byly wymieniane obie na nowe bo jedej odpadl guzik od tempomatu przy zachaczeniu szmatka a druga sie wytarla i byla nie za ladna. Mase do swiatel? Nie bardzo rozumiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #73 Napisano 28 Listopada 2013 przez brak masy prad przechodzi przez faze i lubi wlaczac przekazniki lub inne swiatla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #74 Napisano 1 Grudnia 2013 Acha. Czyli mniej wiecej gdzie sa takie newralgiczne punkty w tej instalacji? Pytam bo nie chce pruc niepotrzebnie polowy auta. Bede wdziaczny za nakierowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek25 Zgłoś #75 Napisano 2 Grudnia 2013 wykryłem sam co było nie tak. Zatarty silnik wycieraczek. Koszt używki na szrocie 70PLN Cwaniak ze szrotu wołał 120PLN. Ale sprowadziłem go parteru i zbiłem cene do 70 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polciu1 Zgłoś #76 Napisano 13 Sierpnia 2014 Witam wszystkich:) Odświeżę temat bo pojawił się u mnie problem z wycieraczkami, ale inny niż koledzy tutaj opisują. W poniedziałek wracałem z Poznania, zaczęło lać włączyłem wycieraczki na tryb czasowy (mam czujnik deszczu) i tak jechałem i nagle wycieraczki stanęły w pozycji przy słupkach i od tej pory działały normalnie, ale pozycja zero była na górze:) Następnie stawały w połowie szyby i tak w różnych miejscach. Wczoraj napsikałem W40 i pozycja zero wróciła na dół, ale zauważyłem, że wycieraczki teraz nie ścierają szyby do końca dochodzą tak 5 cm niżej niż wcześniej, przed awarią ścierały szybę prawie do słupka po stronie kierowcy. Dodatkowo mam słynne pykanie po wyłączeniu kierunkowskazu, ale to manetka do czyszczenia (przerabiałem to w pasku taty) Proszę o pomoc i bardzo dziękuję za każdą radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #77 Napisano 15 Sierpnia 2014 ale inny niż koledzy tutaj opisują. ja tu nie widzę innego, rozebrać wyczyścić i poskładać , bo silnik zatrzesz. Sam nawet to odkryłeś psikając wd bo pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polciu1 Zgłoś #78 Napisano 21 Sierpnia 2014 Tak zrobiłem ale nadal cos jest nie tak. Co prawda ustawiłem je tak że wycierają szybę do góry jak dawniej ale pozycja zero jest jakoś wyżej niż wcześniej. Chyba odpuszczę temat bo już nie mam pomysłów. .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dejwid86 Zgłoś #79 Napisano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Usterka usunięta:) nie pomyslałbym nawet ze tylna wycieraczka bedzie odpowiedzialna za przednie i ich wariacje. Silniczek nie miał zwarcia, ani przebicia, przelotka gumowa cała z kabelkami wiec została płytka była nieco zweglona styki zwierały sie ze soba... oczyszczone wszystko, gra i buczy:P... Dzieki za pomoc temat moge zamknac:) Pozdrawiam Wiecie o jakiej płytce pisał ciumek211? Mam podobny problem,wycieraczka przednia chodzi w pozycji manetki wyłączonej. Sprawdzałem przekaźnik, po wyjęciu go i przedmuchaniu do następnego ranka było dobrze lecz rano to samo lecz juz na chwila czasem się włączały nabierając prędkości. Wieczorem znowu walka z wycieraczkami i wypiełem bezpiecznik a po ok 30min włożyłem go znowu było dobrze do następnego ranka. Dziś wymieniałem przekaźniki z 192 na 192- brak zmian ze 192 na 377 tak samo bez zmian czyli to nie jest wina czujnika deszczu bo z tego co mi wiadomo przekaźnik 377 omija go tak? Dodam ze zaczęło mi się tak dziać podczas robienia testów statycznych silnika, nie wiem czy to ma jakiś związek z tym bo wcześniej wszystko działało bez zarzutów. Proszę o pomoc, wertuje te forum i nic nie mogę znając a to jedyny przypadek forumowicza ciumka211 który pasuje do mojego. Problem z przednimi wycieraczkami zakończony, pomogło czyszczenie płytki w silniczku tylnych wycieraczek, dodatkowo wszystko szczelnie zasilikonowałem aby woda sie nie dostawała do styków. Pozdrawiam. Edytowane 11 Stycznia 2015 przez dejwid86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #80 Napisano 9 Stycznia 2015 Dziś wymieniałem przekaźniki z 192 na 192- brak zmian ze 192 na 377 tak samo bez zmian czyli to nie jest wina czujnika deszczu bo z tego co mi wiadomo przekaźnik 377 omija go tak? http://forum.vw-passat.pl/threads/43317-Mo%C5%BCna-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-tryb-czasowy-wycieraczek-z-omini%C4%99ciem-czujnika-deszczu?p=698589&viewfull=1#post698589 W zależności czy masz spryski świateł czy nie to musisz inny przekaźnik ale w każdym bądź razie likwiduje działanie czujnika deszczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach