dark24 Zgłoś #81 Napisano 26 Lutego 2010 (edytowane) schemat jest inny i inna wtyczka przy sterowniku jak i on sam inny jest. czyli co z tego wynika że będę musiał zamontować tempomat ten z B4 a ten z B3 wymontować:638: Edytowane 26 Lutego 2010 przez dark24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #82 Napisano 27 Lutego 2010 schemat jest inny i inna wtyczka przy sterowniku jak i on sam inny jest. Sterownik jest taki sam w b3 i b4 tylko ma inaczej ułożone piny w kostce, wiem bo mam w b4 sterownik z b3 i tempomat działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #83 Napisano 27 Lutego 2010 Sterownik jest taki sam w b3 i b4 tylko ma inaczej ułożone piny w kostce, wiem bo mam w b4 sterownik z b3 i tempomat działa skoro tak to przepraszam za wprowadzenie w błąd.Wg. schematu to trochę jest inaczej przy wtyczce więc myślałem że sterownik też jest inny.SORRY. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #84 Napisano 28 Lutego 2010 Sterownik jest taki sam w b3 i b4 tylko ma inaczej ułożone piny w kostce, wiem bo mam w b4 sterownik z b3 i tempomat działa czyli da się go podłączyć,tylko trzeba wiedzieć gdzie,który kabelek ma iść żeby działało,tylko najgorzej że żaden elektryk nie bardzo się chce za to zabrać,a ja to raczej taki elektryk jak z koziej du** klarnet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #85 Napisano 19 Marca 2010 Witam Panowie nadszedł czas zabrać się za ten mój tempomat,tak jak wcześniej pisałem miałem zamontowany z B3 i nie mogłem go podłączyć,więc zakupiłem z B4 tylko że z manuala a ja mam automat.Więc wymyśliłem sobie żeby wywalić z B3 a założyć z B4 i tak zostało zrobione.Wszystko zostało ładnie podłączone,wszystkie wtyczki na swoim miejscu (miałem fotki z przed demontażu tego tempo z manuala) także wszystko ładnie opisane,bez problemu podpięte (jak na fotkach) a tu nadal lipa :dupablada nie działa :( Nie mam już pomysłu co to do cholery jest,czy jednak jeszcze coś potrzeba do automatu żeby to wkońcu zadziałało,czy co? bo powoli tracę cierpliwość. Koledzy pomocy bo już wymiękam,a ten tempomat bardzo by mi się przydał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #86 Napisano 19 Marca 2010 impulsator w liczniku jest? Sprawdzałeś czy działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #87 Napisano 19 Marca 2010 A tego to nie wiem czy jest i go nie sprawdzałem,a nawet jak by co to nie wiem jak go sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #88 Napisano 19 Marca 2010 A tego to nie wiem czy jest i go nie sprawdzałem,a nawet jak by co to nie wiem jak go sprawdzić witaj w klubie.Ja już nie mam sił do tego tempomatu i narazie odpuściłem a mam walnięty chyba impulsator w liczniku.Pisałeś wcześniej że masz licznik elektroniczny więc masz impulsator w skrzyni biegów.Poszukaj sobie na forum który kabelek jest sygnałowy i pociągnij go do sterownika chyba na 7 pin ale sprawdź sobie na schemacie.Z tego co się orientowałem to w automacie tempomat włącza komp skrzyni co widać na schemacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #89 Napisano 19 Marca 2010 (edytowane) No tak właśnie przeglądałem ten schemat z B4 i po czasie zauważyłem że tam jest tak,że kabel ten co idzie od manetki czarny w manualu idzie do bezpieczników a w automacie gdzieś właśnie nie pamiętam teraz jak to się nazywa bo nie mam teraz kompa tylko z telefonu pisze,ale na schemacie jest to zaznaczone w lewym górnym rogu i tak to wygląda że to tam na iść ten kabel przy automatycznej skrzyni a nie do bezpieczników. Sam już nie wiem o co w tym chodzi. Edytowane 19 Marca 2010 przez dark24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #90 Napisano 19 Marca 2010 to wygląda że to tam na iść ten kabel przy automatycznej skrzyni a nie do bezpieczników. o to to właśnie. Sam już nie wiem o co w tym chodzi. podstawa to impuls prędkości.Wg mnie podłączenie czarnego do bezpieczników też powinno odpalić tempomat.Sprawdź czy dochodzi sygnał prędkości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #91 Napisano 19 Marca 2010 A jak sprawdzić czy dochodzi ten sygnał prędkości? Podpiołem pod bezpieczniki dokładnie tak jak jest na schemacie tylko że tam jest zaznaczone że manualna skrzynia i tempomat nie żywy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #92 Napisano 20 Marca 2010 A licznik masz na linkę, czy elektroniczny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #93 Napisano 20 Marca 2010 Elektroniczny,tam gdzieś już wyżej wspominałem o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #94 Napisano 20 Marca 2010 A powiedz mi podpinales manetke pod ta czarna kostke 4 pinowa za skrzynka bezpiecznikow tak, nic nie zmieniales w kostce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #95 Napisano 20 Marca 2010 (edytowane) No właśnie z B4 brakowało mi tej wiązki co idzie od manetki do tej właśnie kostki,a z B3 jest inna,więc odciąłem tą kostkę i zgodnie ze schematem połączyłem tą wiązkę z B3 żeby była kostka do manetki,bo już nawet podejrzewałem że może manetka jest zła,ale mam dwie i na jednej i na drugiej nic Dokładnie to jest ta kostka Edytowane 20 Marca 2010 przez dark24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #96 Napisano 20 Marca 2010 A powiedz mi podpinales manetke pod ta czarna kostke 4 pinowa za skrzynka bezpiecznikow tak, nic nie zmieniales w kostce? on ma benzynę.podejrzewałem że może manetka jest zła,ale mam dwie i na jednej i na drugiej nic poczytaj wcześniej jest napisane na którym pinie sterownika co powinno być posprawdzaj u siebie i będziesz wiedział co masz nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #97 Napisano 20 Marca 2010 poczytaj wcześniej jest napisane na którym pinie sterownika co powinno być posprawdzaj u siebie i będziesz wiedział co masz nie tak. wszystko sprawdzałem zgodnie ze schematem i wszystko niby podpięte jest tak samo jak w schemacie,wszystkie kolory kabli się zgadzają,tylko jest problem tak jak wcześniej pisałem,że ten czarny od manetki idzie do bezpieczników a niby ma iść gdzieś indziej co wychodzi ze schematu,ale gdzie to kto to wie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #98 Napisano 20 Marca 2010 wszystko sprawdzałem zgodnie ze schematem i wszystko niby podpięte jest tak samo jak w schemacie,wszystkie kolory kabli się zgadzają sprawdź przy sterowniku wyżej jest napisane co i jak bedzie ci łatwiej dojść co jest nie tak. a niby ma iść gdzieś indziej co wychodzi ze schematu,ale gdzie to kto to wie??? tak to prawda w manualnej skrzyni idzie to do bezpieczników + po stacyjce w automacie powinno być podpięte pod kompa skrzyni.Ty masz automat a tempomat od manuala a ja mam odwrotnie i też mi nie działa a niby mam prościej bo wystarczy kabelek czarny pod + podpiąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dark24 Zgłoś #99 Napisano 20 Marca 2010 tak to prawda w manualnej skrzyni idzie to do bezpieczników + po stacyjce w automacie powinno być podpięte pod kompa skrzyni.Ty masz automat a tempomat od manuala a ja mam odwrotnie i też mi nie działa a niby mam prościej bo wystarczy kabelek czarny pod + podpiąć dokładnie niby Ty masz prościej i lipa,a ja mam automat i też lipa.Już sam nie wiem o co w tym wszystkim chodzi???Tak jak mówisz to przy automacie powinno być to podpięte pod kompa skrzyni a nie pod bezpieczniki,tylko gdzie ten komp skrzyni automatycznej jest i gdzie to podpiąć oto jest pytanie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #100 Napisano 20 Marca 2010 Tak jak mówisz to przy automacie powinno być to podpięte pod kompa skrzyni a nie pod bezpieczniki,tylko gdzie ten komp skrzyni automatycznej jest i gdzie to podpiąć oto jest pytanie??? za bezpiecznikami u góry deski rozdzielczej chyba tam jest komp.Moje zdanie jest takie że to nie pomorze.Ten sterownik jest taki sam do manuala i automatu więc go oszukujesz podpinając się pod bezpieczniki.Podstawa to działająca manetka zasilanie i sygnał predkości.Najpierw sprawdź sobie to wszystko masz opisane w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach