sekate Zgłoś #401 Napisano 8 Sierpnia 2015 Teraz Ci została wiązka i manetka, u mnie były ok na szczęście. Znając moje szczęście to dalej po wymianie kompa nie będzie działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #402 Napisano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Kupiłem miernik, poszedłem do auta i sprawdzałem po kolei. Okazało się że śrubka mocująca czujnik od hamulca poluzowała się przez co ten nie zamykał obwodu. Dokręciłem to i tempomat zaczął działać! Chyba przy robieniu zworki na kablu przy czujniku coś musiało nie łączyć, bo też powinien wtedy tempomat zatrybić... Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #403 Napisano 12 Sierpnia 2015 Sterownik nowy zamontowany, a tempomat jak nie działał - tak nie działa. Jak powinny działać czujniki przy pedałach? U mnie po wciśnięciu hamulca robi się zwarcie (na sprzęgle nie mam). Czy napięcie na biało-niebieskim przewodzie (odczyt prędkości?) powinno się zmieniać? U mnie stale jest 4,63V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #404 Napisano 12 Sierpnia 2015 Czujniki przy padale hamulca/sprzęgła powinny robić zwarcie (zamykać obwód) gdy są w pozycji zerowej. Gdy wciśniemy pedał obwód zostaje otwarty i tempomat się wyłącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #405 Napisano 12 Sierpnia 2015 Czeski film. Skupię się na tym czujniku. Mocowanie mam homemade, możliwe, że przez to się krzaczy. Jakieś nakrętki w ASO kupiłem do tych czujników, ale muszę najpierw rozgryźć z czym to się je Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #406 Napisano 13 Sierpnia 2015 Mongoł ze mnie, teraz się zczaiłem, że sprawdzałem czujnik od świateł, a nie tempo. W piątek na szybko spróbuję sprawdzić właściwy. Ma ktoś z Was może fotkę w jaki sposób czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca jest zamocowany? Chodzi mi o dość mocne zbliżenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #407 Napisano 13 Sierpnia 2015 W oryginale są takie blaszki (słoneczka) które siedzą w otworach na czujniki i przekręcając czujnik regulujesz jego docisk. Jeśli dokładałeś tempomat zapewne tego nie masz i musisz sobie poradzić jakoś inaczej. Można dopasować nakrętki i jedną ustawić odległość a drugą docisnąć czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #408 Napisano 13 Sierpnia 2015 Mam zrobione tym drugim sposobem, ale kupiłem w ASO te słoneczka (10zł za szt około) i chce to zrobić jak w oryginale, ale wkrecanie na sucho mi nie wychodziło, może inaczej będzie na aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #409 Napisano 14 Sierpnia 2015 Szybko przed pracą sprawdziłem tym razem dobry czujnik, jest ok. Pozycja 0 jest zwarcie, wcisne pedal - przejscia nie ma. Powoli kończą mi się pomysły na to co może byc nie tak. Sprawdzając kostkę znalazłem przejście między pinem 2, a 11. Też tak ktoś ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #410 Napisano 15 Sierpnia 2015 Może jeszcze przedzwoń miernikiem przewody, jak masz wszystko posprawdzane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sekate Zgłoś #411 Napisano 21 Sierpnia 2015 Już to robiłem, 'przeleciałem' wszystkie wiązki, ale jak znajdę czas to je wyjmę i sprawdzę niepodłączone na spokojnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #412 Napisano 21 Sierpnia 2015 Przeleć lutownicą wszystkie luty w sterowniku. U mnie to pomagało. Niestety tylko na chwilę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Foma Zgłoś #413 Napisano 4 Stycznia 2017 Panowie mam taki problem. Kupiłem passata b4 1z '94 rok produkcji. Licznik mam taki: czyli mam rozumieć że to jest ten pracujący na lince? Jeżeli tak to kolejne pytanie, są tutoriale jak przerobić z analogowego na elektryczny. Czy w związku z tym są jakieś ułatwienia w montażu (czyli podpięcie kabelków przycisków i aktywacja oprogramowania) czy mimo to i tak trzeba będzie montować serwo itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #414 Napisano 4 Stycznia 2017 Ale co chcesz montować? Tempomat w 1Z? Wystarczy zamontować manetkę tempomatu, podpiąć ją do wystającej kostki za skrzynką bezpieczników i aktywować tempomat vagiem. Nic więcej nie trzeba robić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Foma Zgłoś #415 Napisano 7 Stycznia 2017 Najwidoczniej źle zrozumiałem poprzednie post. Dzięki za sprostowanie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #416 Napisano 7 Stycznia 2017 Aby w 1Z zamontować tempomat ECU musi mieć sygnał prędkości. Ty masz linkę więc nie masz w skrzyni impulsatora, a tym samym ECU nie ma sygnału VSS. W tym przypadku trzeba więc: - licznik tzw.: full elektronik - czujnik prędkości [VSS] (nie musi być z TDI, każda skrzynia manualna w B4/Golf 3/Corrado ma taki sam) - dorobić wiązkę do skrzynki bezpieczników z czujnika VSS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolkom Zgłoś #417 Napisano 3 Lutego 2019 (edytowane) Wiem, że odpisuję po 2 latach ? i nikt być może już nie przeczyta tego, ale parę dni temu zamontowałem u siebie wg przepisu od golfiarzy...też mam linkę i działa, licznik mam jak na zdjęciach u FOMA i hula. Sygnał mam ze skrzyni i nic nie trzeba dorabiać, a tym bardziej żadnych full elektroników... Jakby jakiś spóźniony, jak ja, jeszcze próbował montować, to wrzucam loga z działania http://vaglogi.pl/log-006_6jaiV8.html . Pazdrawlaju Edytowane 3 Lutego 2019 przez dolkom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #418 Napisano 4 Lutego 2019 Zrób, jeśli masz możliwość, fotkę co masz zamontowane w skrzyni i co masz z tyłu licznika, bo zawsze sądziłem, że jak licznik jest "analogowy" to ECU/EDC nie ma sygnału prędkości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #419 Napisano 8 Września 2019 (edytowane) W 1z do zamontowania tempomatu potrzebna jest manetka razem z wiązka i dostęp do kompa żeby go aktywować, nic więcej. Zakładałem do siebie z licznikiem na linkę, działał. Teraz mam licznik MFA z impulsatorem w skrzyni biegów i też działa. Uwaga w B4 1.9tdi są często problemy z czujnikiem położenia pedału hamulca(miga kontrolka świec żarowych) wtedy tempomat nie będzie działał. Edytowane 8 Września 2019 przez adam0707 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechu Zgłoś #420 Napisano 23 Września 2020 Witam Odgrzeję kotleta. Nie ma posta, który byłby idealna odpowiedzia na moje pytanie, a nie chcę zakładać nowego tematu. Otóż mam opcje kupić wszystko (oprócz manetki ) do tempomatu. jedyny problem jest taki, że nie ma wiązki, tylko wiadro z kostkami ( bardzo różnymi) i muszę sobie coś wybrać. A nie bardzo wiem co...I stąd moja prosba- potrzebne by mi były dokładne zdjęcia wszystkich potrzebnych wtyczek do instalacji tempomatu. moje auto to benzynka, Passat B3- więc kilka ich bedzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach