mateusz 99 Zgłoś #41 Napisano 16 Listopada 2009 Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum i chciałbym zasięgnąć porady. Mianowicie w moim b3 dzieje sie bardzo dziwna rzecz. Centralny zamek nie za każdym razem otwiera i zamyka samochód, tzn. wkładam kluczyk do zamka i w zależności jaki ma (humor) to albo za 1 albo nawet za 4 przekreceniem kluczyka dopiero sie otwiera i analogicznie zamyka. Mam kolo domu 2 passata i tam wszystko dziala poprawnie wiec po kolei wymienialem klamki i pompke i dalej jest to samo. Wg mnie to to wyglada tak jakby jakis przekaznik (o ile coś takiego jest) nie za kazdym razem wysylal sygnal do pompki. Jakis czas temu dolozylem do mojego passata alarm (nieorginalny) i efekt jest taki, ze podchodze do auta wciskam przycisk, slysze "pik pik" i auto czasem sie otwiera, czasem nie i jak sie nie otworzy to wciskam ponownie zamykanie i wtedy slysze jak pompka jakby "dobija" powietrza i pozniej otwieram i otwiera sie bez problemu. Mój mechanik-elektryk powiedzial ze te centralki lubia byc czasami nieszczelne ale gdyby tak bylo to by pompka za kazdym razem dziala (przynajmniej tak mi sie wydaje). Znalazlem nawet schemat bezpiecznikow i przekaznikow ale nic tam nie jest napisane na temat przekaznika do centralki. Moze ktos mial taka sytuacje w swoim pasku i wie co zrobic w tej sytuacji bo mi juz nic do glowy nie przychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #42 Napisano 16 Listopada 2009 Mateusz, sądzę iż swoje pytanie powinieneś umieścić w tym dziale http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=18 , tu jest B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #43 Napisano 18 Listopada 2009 (edytowane) zeby wyciagna element pokazany na zdjeciu musze odkrecic tylko ta srube pod zaslepka w drzwiach? ok juz znalazlem:P Edytowane 18 Listopada 2009 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #44 Napisano 16 Lutego 2010 witam was mam problem z zamkiem od pasażera są cały czas zamknięte od wewnątrz i na zewnątrz obie klamki nie reagują centralny działa linki podłączone wszystko jest ok co to k? ma byc z tym zamkiem krew zalewa drzwi są zablokowane co robić (czy to mikro ) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czen Zgłoś #45 Napisano 12 Kwietnia 2010 Witam Problem z centralnym pojawił się wczoraj otworzył ale nie zamknął myślałem ze bateria w pilocie. dzisiaj rano normalnie otworzyłem zamknąłem spoko kilka razy tak lecz w drodze do domu przestały działać elektryczne szyby i central nie działa co robić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #46 Napisano 12 Kwietnia 2010 kolego jak na moje oko to moduł komfortu,najlepiej podepnij komputer pod auto i sprawdź moduł albo zlec to komuś i zobacz czy nie masz mokro pod siedzeniem bo przez zimę i przez zapchany otwór w podszybiu mogła się dostać woda i go zalać a teraz styki zaczynają rdzewieć i powoli zaczyna wychodzić szydło z worka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czen Zgłoś #47 Napisano 12 Kwietnia 2010 wiec sprawa wygląda w ten sposób ze pod siedzeniem kierowcy mam mokro susze to co dzień jak auto na słońcu stoi już prawie sucho gumowy dywanik miał dziurę czyli co dalej robić na bank wysuszyć i muszę kabel do vag-a kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #48 Napisano 12 Kwietnia 2010 na bank wysuszyć kolego na bank to musisz wykręcić fotel i listwy progowe tak aby móc dostać sie pod wykładzinę i wtedy zobaczy czy na podłodze nie ma wody jesli jest bardzo mokro i np.pluska sie kałuża wody to na 100% masz zalany moduł komfortu i wtedy trzeba go bedzie wykręcić i posprawdzać zimne luty czy nie maja przerw i czy nie pordzewiały styki ale na 1 miejscu sprawdź go vag-iem jesli nie masz to podjedz do dobrego mechanika albo elektronika niech ci go sprawdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawFra Zgłoś #49 Napisano 12 Kwietnia 2010 Witam. Mam małe pytano. Mam paska b5 z grudnia 1999r. TDI 90 KM. Wymieniłem parę dni temu radio. Miałem oryginalne VW na JVC. Podłączyłem je "bezpośrednio" podłączając go do awaryjnych. Moje pytanie brzmi: dlaczego dioda przy zamku w drzwiach kierowcy przestała migać? Co jest grane? Dodam, że mam centralny zamek, ale nie mam pilota, ani alarmu. Nie dzieje się nic innego typu nie otwierające się szyby czy centralny zamek. Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #50 Napisano 12 Kwietnia 2010 Podłączyłem je "bezpośrednio" podłączając go do awaryjnych tzn.?jak podłączyłeś go do awaryjnych??? przecież na kostce od radia masz bezpośrednie zasilanie do radia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawFra Zgłoś #51 Napisano 12 Kwietnia 2010 No tak. Przy standardowym połączeniu po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki radio traci ustawienie ( kanały radiowe itd.). Teraz gra bez wkładania kluczyka do stacyjki i nie traci ustawień. Tylko pytanie co z tą diodą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #52 Napisano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) No tak. Przy standardowym połączeniu po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki radio traci ustawienie ( kanały radiowe itd.). Teraz gra bez wkładania kluczyka do stacyjki i nie traci ustawień. Tylko pytanie co z tą diodą? wystarczylo jeden kabel zmienic i by sie nie rozkodowywal http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=503873#post503873 Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawFra Zgłoś #53 Napisano 12 Kwietnia 2010 OK. Dzięki wielkie. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #54 Napisano 13 Kwietnia 2010 poprostu zamieniasz miejscami czerwony z żółtym i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
navik Zgłoś #55 Napisano 13 Kwietnia 2010 Tylko pytanie co z tą diodą? odlacz od radia kabel A3 (K-leitung) i po reszte porad do dzialu audio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szaman1977 Zgłoś #56 Napisano 13 Czerwca 2010 czołem Ja założyłem nowy zamek,padł pilot od centralki.Passat B5 Moduł komfortu.Zamyka mi tylko drzwi,nie zamyka szyb i nie rygluje. Z kluczyka wszystko ok.wydłużyli czas reakcji z 1 na 7 sekund wszystko działa ale .Przy otwieraniu samochodu otwiera też szybu,co jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #57 Napisano 13 Czerwca 2010 czołemJa założyłem nowy zamek,padł pilot od centralki.Passat B5 Moduł komfortu.Zamyka mi tylko drzwi,nie zamyka szyb i nie rygluje. Z kluczyka wszystko ok.wydłużyli czas reakcji z 1 na 7 sekund wszystko działa ale .Przy otwieraniu samochodu otwiera też szybu,co jest?? Tak napisałeś że nie wiadomo o co chodzi. Domyślam się, że padło Ci zamykanie auta z oryginalnego pilota tak?? Dołożył Ci ktoś (dalej zwany magikiem) moduł z osobnym pilotem do zamykania samochodu tak? Jak zamyka drzwi, to je też powinien ryglować chyba, że magik sam przerósł siebie i źle podłączył co wynika z Twojego dalszego opisu. Magik, żeby wysterować zamykanie szyb wydłużył impuls do 7s ok szyby się zamykają, ale taki sam wydłużony sygnał jest przy otwieraniu i dlatego szyby zjeżdżają w dół, pewnie do samego końca, bo przy 4 sekundach zjeżdżają do połowy Rada, zmień magika to 1. 2 kup sterownik do centralnego zamka posiadający funkcję domykania szyb (teraz takiego nie masz) 3. Jak źle wykminiłem objawy, to tylko przez Twój opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szaman1977 Zgłoś #58 Napisano 13 Czerwca 2010 witam ponownie . Sławek masz rację nie do końca opisałem zrozumiale. wynika że magik zamontował zły moduł z osobnym pilotem centralki.Jutro się do niego wybiorę niech mi to wyjmie i papa.Jak nie ma pojęcia co do czego ,lepiej niech więcej nie kombinuje w aucie.Muszę założyć moduł z systemem zamykania szyb rozumiem ?. dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szaman1977 Zgłoś #59 Napisano 14 Czerwca 2010 Wymienili mi moduł ale kuuuw. twarz nie mogę otworzyć drwi tylne prawe rygiel załapał wszystkie się otwierają a te cholera nie .Nie mam pojęcia jak zdjąć tapicerkę przy zamkniętych drzwiach?.Nie da się jakoś odblokować tego rygla.Proszę o pomoc jak otworzyć drzwi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prozak Zgłoś #60 Napisano 14 Czerwca 2010 Witam, również mam podobny problem z niezamykającymi się dzwiami od kierowcy. U mnie problem zaczął się jakiś miesiąc po zamontowaniu pilota, wciskając przycisk w pilocie zamykają sie wszystkie oprócz tych od kierowcy. Zauważyłem jeszcze jedną nieprawidłowość - mianowicie gdy przekręcam kluczyk w stacyjce coś strzela w dzwiach (od kierowcy) tak jak przy zamykaniu się dzwi natomiast się nie zamykają. Fachurą w tych sprawach nie jestem więc proszę mnie odrazu nie krytykować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach