Gość luger1 Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2007 witam mam paska 1.8 98r no i kiepski interfejs ale jednak coś odczytał 17916 17987 17972 17967 co oznaczaja te kody proszę o pomoc dodam że zaczą spalać na mieście 18l pozdrawiam mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2007 17916 - system biegu jałowego. Osiągnięta górna granica wartości wyuczonych. sprawdź szczelność systemu zasysania sprawdź (i ewentualnie wymień) filtr powietrza 17967 - jednostka J338 sterująca przepustnicą. Usterka w nastawach podstawowych. dopasować komputer sterujacy do jednostki sterujacej przepustnicą 17972 - jednostka J338 sterująca przepustnicą. Dolne napięcie przy nastawach podstawowych sprawdź akumulator dopasować komputer sterujacy do jednostki sterujacej przepustnicą 17987 - jednostka J338 sterująca przepustnicą. Adaptacja nie rozpoczęla się. dopasować komputer sterujacy do jednostki sterujacej przepustnicą Nie grzebałeś ostatnio przy przepustnicy Nie ściągałeś przy niej rur dolotowych powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luger1 Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2007 tak czyściłem przepustnice i obroty są teraz ok co może być przyczyna spalania 18 litrów wachy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dziadzia Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2007 sonda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2007 To, ze ci tyle żre, to wina albo właśnie złej adaptacji przepustnicy albo sonda lambda zdechła. Robiłeś w ogóle adaptację Przypatrz się obejmie na rurze, przy samej przepustnicy. Czy czasem zacisk obejmy nie styka sie z taką małą metalową kulką (nie wiem, jak to fachowo się nazywa) pod talerzykiem przepustnicy. Bo u mnie po zlozeniu nie można było wyregulować, bo ta cholerna śruba blokowala przepustnicę i nie zamykała się do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luger1 Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2007 ok zobacze zaraz kupiłem sonde będe dziś wymieniał i zobaczymy pozdrawiam mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2007 No i jak tam po wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2008 POmózcie rozszyfrować bo nie moge nic znaleźć: 12336 12371 8224 13872 Sprawdzałem dzisiaj cała instalacje w aucie żeby znaleźć co pobiera prąd i wypinałem pokolei wszystkie przekaźniki na podłaczonym amperomierzu.Po sprawdzeniu wszystkich okazało się ze prąd zawsze pobiera taki sam przeskanowałem silnik Vagiem i wyszły takie błedy.Czy przez takie rozpinanie przekaźników mogłem coś uszkodzić ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syty1978 Zgłoś #9 Napisano 24 Lutego 2009 (edytowane) Podłączę się pod temat .Wyskoczyły mi błędy i nie mogę ich odszyfrować z góry dziękuję 17969 17970 proszę o przetłumaczenie Edytowane 24 Lutego 2009 przez syty1978 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #10 Napisano 24 Lutego 2009 17969 P1561 Quantity Adjuster Deviation 17970 P1562 Quantity Adjuster Upper Limit Attained zapożyczone z http://www.a4-klub.pl/smf/kody_vag_v20061114-t1913.0.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #11 Napisano 8 Lipca 2009 co oznacza i jak zlokazlizować błąd 1314 - sterownik silnika???? pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2009 co oznacza i jak zlokazlizować błąd 1314 - sterownik silnika???? pomóżcie 01314 - Komputer sterujący silnikiem - brak komunikacji. Możliwe przyczyny występowania: -nieprawidłowy odbiór danych z komputera sterującego silnikiem poprzez magistralę danych BUS napędu. Możliwe objawy: -nieprawidłowe zachowanie się pojazdu podczas jazdy(szarpanie przy przełączaniu biegów,uderzenia przy zmianie obciążenia)Brak regulacji dynamiki jazdy. Sposób usunięcia błędu: -odczytać pamięć komputera sterującego silnikiem i usunąć usterki. -sprawdzić w/g schematu elektrycznego magistralę danych do komputera sterującego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #13 Napisano 4 Sierpnia 2009 01314 - Komputer sterujący silnikiem - brak komunikacji. Możliwe przyczyny występowania: -nieprawidłowy odbiór danych z komputera sterującego silnikiem poprzez magistralę danych BUS napędu. Możliwe objawy: -nieprawidłowe zachowanie się pojazdu podczas jazdy(szarpanie przy przełączaniu biegów,uderzenia przy zmianie obciążenia)Brak regulacji dynamiki jazdy. Sposób usunięcia błędu: -odczytać pamięć komputera sterującego silnikiem i usunąć usterki. -sprawdzić w/g schematu elektrycznego magistralę danych do komputera sterującego silnika. Odświeżę Błąd ten tez pojawia się jak próbujemy uruchomić silnik a nie dezaktywowaliśmy ukrytej odcinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #14 Napisano 27 Października 2009 (edytowane) Witam. Koledzy dzisiaj po podpięciu Vag-a zczytałem takie błędy: 16949: 20512: 8224:12337: 132 proszę o pomoc rozszyfrowania niestety ja nie znalazłem. Wszystkie te błędy były sporadyczne po wykasowaniu nie pojawiły się ale chciałbym się dowiedziec co to było. _scalone Edytowane 27 Października 2009 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny0531 Zgłoś #15 Napisano 18 Stycznia 2010 (edytowane) Passat b5 2001 Witam mam problem z klomatronikiem, a mianowicie vag wykazuje mi błędy 16949, 20512, 8224, 12336, 132 no i standardowo szwankuje ciepło, zimno i problem ze skierowaniem na szyby czy nogi i twarz, raz wszystko dzieła dobrze a raz kicha, przypuszczam ze to morze być przyczyna przycinających się klap w nagrzewnicy. Moje pytanie czy uda się to naprawić nie wyciągając nagrzewnicy? _scalone Edytowane 18 Stycznia 2010 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinderek3 Zgłoś #16 Napisano 26 Stycznia 2010 Witam podłączyłem dzisiaj swojego passata pod kabel OBD2 i w programie POLSKI VAG wyszły mi następujące błędy 1265 Zawór recyrkulacji spalin N18 624 Zazębienie sprężarki klimatyzacji 1262 Elektro zawór ograniczania ćiśnienie doładowania 1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego 626 Lampka kontrolna włączania świecy żarowej K29 1613 Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa wadliwe działanie obwodu 1015 Sterowanie wentylatora chłodnicy 1266 Przekaźnik świec żarowych J52 1193 przekaźnik małych mocy grzania J359 1194 Przekaźnik dużych mocy grzania J360 Proszę o pomoc co znaczą te błędy i jak je narawić bębę bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #17 Napisano 26 Stycznia 2010 Wykasuj je, pojeździj i zobacz które wrócą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinderek3 Zgłoś #18 Napisano 26 Stycznia 2010 Ok jutro wykasuje i będę sprawdzał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kinderek3 Zgłoś #19 Napisano 28 Stycznia 2010 No więc skasowałem dzisiaj błędy ale wszystkie wróciły na nowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam podłączyłem dzisiaj swojego passata pod kabel OBD2 i w programie POLSKI VAG wyszły mi następujące błędy 1265 Zawór recyrkulacji spalin N18 624 Zazębienie sprężarki klimatyzacji 1262 Elektro zawór ograniczania ćiśnienie doładowania 1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego 626 Lampka kontrolna włączania świecy żarowej K29 1613 Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa wadliwe działanie obwodu 1015 Sterowanie wentylatora chłodnicy 1266 Przekaźnik świec żarowych J52 1193 przekaźnik małych mocy grzania J359 1194 Przekaźnik dużych mocy grzania J360 Proszę o pomoc co znaczą te błędy i jak je narawić bębę bardzo wdzięczny najpierw napraw Przekaźnik świec żarowych J52, przekaźnik małych mocy grzania J359 Przekaźnik dużych mocy grzania J360, Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa wadliwe działanie obwodu, Lampka kontrolna włączania świecy żarowej K29 Wtedy zrób jeszcze raz kasowanie i logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach